Beantwoord

Voicemail wekomstboodschap bewaren als mp3-bestand

• 27 maart 2019
  • 3 reacties
  • 778 Bekeken

Hallo,

hopelijk kunnen jullie ons helpen met het volgende:
onze man en vader is recent overleden en nu willen wij graag zijn welkomstboodschap van zijn voicemail als mp3-bestand downloaden en bewaren.
Hoe doen we dit?
Dank en groeten,
Shirley en Kitty
icon

Beste antwoord door Pilovali 28 maart 2019, 10:08

Allereerst gecondoleerd!
De tip van Chris is handig, maar heeft volgens mij niet te beste kwaliteit. Je kunt het beste een aux kabeltje aanuiten op de microfoon ingang van de computer.

Welke telefoon heb je? Als je een Android toestel hebt, zijn er apps die gesprekken opnemen (zoek maar eens op call recorder in de Play Store).

Groet,
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Het nummer bellen met je mobieltje in luidsprekerstand en dan opnemen met de Voicerecorder app van Windows op je laptop?
Reputatie 6
Badge +17
Allereerst gecondoleerd!
De tip van Chris is handig, maar heeft volgens mij niet te beste kwaliteit. Je kunt het beste een aux kabeltje aanuiten op de microfoon ingang van de computer.

Welke telefoon heb je? Als je een Android toestel hebt, zijn er apps die gesprekken opnemen (zoek maar eens op call recorder in de Play Store).

Groet,
Reputatie 3
Badge +3
Ik denk dat als je een aux kabeltje doet vanaf de koptelefoon uitgang van je mobieltje met de microfoon ingang van je computer dat je dan de ingang overstuurt, en dat is ook niet goed voor de geluidskwaliteit.

Reageer