Vraag

Voicemail werkt niet

• 8 februari 2016
  • 12 reacties
  • 284 Bekeken

Ik hoor van verschillende mebsen dat ze mijn voicemail hebben ingesproken. Ik krijg hier geen sms van, terwijl ik dit wel heb ingesteld. Wanneer ik mijn voicemail bel, dan zegt die dat ik geen berichten heb. Help!

12 reacties

Ik heb al "voicemail aan" gestuurd en daar sms reactie op gekregen en mobiel opnieuw opgestart.
Mijn lijst met oproepen blijkt niet compleet te zijn, niet iedereen die gebeld heeft staat erin. Zet mijn voicemail nu uit, vind het een rot idee dat ik van alles mis, terwijl anderen ervan uitgaan dat ik hun bericht gewoon krijg.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vliss,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat voicemail niet goed ingesteld staat en dat je hierdoor gesprekken hebt misgelopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je voicemail gereset. Als je jouw toestel uit zet en over 15 minuten weer aan zet dan zou je voicemail moeten werken. Kun je mij laten weten of dat klopt?

Ik hoor graag van je ! 🙂
Helaas, beller krijgt geen voicemail, maar bericht dat nummer niet bereikbaar is. Zelf heb ik nog steeds geen "nieuwe" (van gisteren) berichten kunnen afluisteren.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Vliss,

Vervelend dat het nog steeds niet werkt. Ik kan je voicemail nog op een andere manier resetten. Het nadeel daarvan is dat je al je voicemailberichten kwijtraakt. Het zou dan weer moeten werken. Als dat het probleem niet oplost dan zet ik het door naar de technische afdeling. Laat je even weten of je het goed vindt dat ik je voicemail reset?
Reset maar, ik kan nu toch ook niks afluisteren.
Kan je ook verklaren waarom de lijst met oproepen niet compleet is?
Is er al gereset?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Vliss,

Sorry voor de late reactie! Ik heb de voicemail direct voor je gereset. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan om jezelf op het netwerk aan te melden.

Wat vreemd trouwens dat je oproepen lijst niet compleet is. Zou je kunnen aangeven welk toestel je gebruikt en welke software versie hierop staat? Begrijp ik goed dat oproepen die je binnen hebt gekregen en hebt opgenomen soms ook niet in het overzicht weergegeven worden?

Laat het ons weten! Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
Ik heb een Huawei Y360-u61 met android 4.4.2 Op die laatste vraag kan ik niet met zekerheid antwoord geven, maar volgens mij is dat ook wel eens gebeurd. Zal mijn mobiel zo meteen uitzetten en weer opstarten.
Voicemail werkt! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hi Vliss,

Goed om te lezen dat je voicemail weer werkt! Bedankt voor de update. Hoe zit het met je oproepen lijst? Zie je hier weer de juiste gesprekken staan?

Ik hoop dat alles nu is opgelost. 😉

Reageer