Beantwoord

Voicemail werkt niet meer

• 1 december 2013
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Afgelopen week kwam ik erachter dat ik geen melding meer kreeg dat ik een voicemail had. Zaterdagochtend gebeld met de helpdesk, met als resultaat dat het nu helemaal niet meer mogelijk is om een voicemail voor mij achter te laten. Opnieuw gebeld, en na 24 uur zou het opgelost moeten zijn. Net geprobeerd, en het is nog steeds niet mogelijk om een voicemail voor mijn nummer achter te laten, hij gaat gelijk naar de in gesprektoon of zegt dat het nummer niet in gebruik is (als de telefoon uit staat). Hoe dit snel op te lossen????????
icon

Beste antwoord door Tom 3 december 2013, 16:52

@LianneS Welkom op het T-Mobile forum!

Ik zie dat gisteren nogmaals naar je voicemail is gekeken door mijn collega's. Hierbij zijn een aantal dingen aangepast aan je netwerk instellingen. Alles staat nu goed in ons netwerk. Ik ga er van uit dat het probleem nu dus is opgelost. Mocht je hier nog vragen over hebben dan zie ik je berichtje graag tegemoet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@LianneS Welkom op het T-Mobile forum!

Ik zie dat gisteren nogmaals naar je voicemail is gekeken door mijn collega's. Hierbij zijn een aantal dingen aangepast aan je netwerk instellingen. Alles staat nu goed in ons netwerk. Ik ga er van uit dat het probleem nu dus is opgelost. Mocht je hier nog vragen over hebben dan zie ik je berichtje graag tegemoet.

Reageer