Vraag

Voicemail wil alleen maar welkomstbericht instellen

• 15 januari 2016
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Hallo,
Mijn Voicemail vraagt steeds om eenmalig de instellingen van het welkomstbericht in te stellen. Als ik dat dan doe hangt hij op en vervolgens als ik weer terug bel krijg ik weer het zelfde te horen.
Erg irritant want ik moet mijn voicemail z.s.m. afluisteren.
Hopelijk weet iemand hier iets op?

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Lysanne,

Leuk om je weer op het forum te zien. Lijkt het je leuk om jezelf voor te stellen aan ons? Bekijk de video waar wij ons in voorstellen. ;)

Goed dat je dit bij ons aangeeft. Vreemd dat de voicemail steeds opnieuw ingesteld moet worden. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Om ervoor te zorgen dat je voicemail weer werkt heb ik een aantal instellingen aangepast. Zou je over 15 minuten je toestel één keer helemaal opnieuw willen starten om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden? Laat ons weten of je jouw voicemail berichten daarna wel kan afluisteren.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Bedankt voor je antwoord, maar mijn voicemail werkt nog steeds niet goed
Ik heb mijn telefoon helemaal uitgezet en weer aangezet en daarna heb ik 2 keer de voicemail gebeld omdat ik dacht dat ik hem misschien eerst weer moest instellen maar hij begint steeds weer opnieuw.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lysane,

Wat jammer dat je probleem nog steeds niet is verholpen. Ik heb daarom je simkaart opnieuw op ons netwerk geregistreerd en je voicemail gereset. Kun je controleren of het nu wel werkt?

Ik hoor graag van je!
Nu werkt het wel. Heel erg bedankt!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Lysanne!

Goed om te lezen dat het is opgelost. Bedankt voor je update. :)

Ik ben blij dat we er samen uit zijn gekomen!

Reageer