Beantwoord

Voicemailbericht maar géén voicemail

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Kan je bij t-mobile, net als bij mijn vorige provider, wel een voicemail bericht inspreken zónder dat mensen de mogelijkheid hebben een bericht in te spreken. Bellers luisteren niet, dus ook al zeg je dat je de voicemail niet afluistert, als de beller de mogelijkheid krijgt om in te spreken doen ze dat toch. Maar géén voicemail hebben is ook geen optie omdat je de beller wel een boodschap mee wil geven!
icon

Beste antwoord door Tom 7 juli 2014, 15:14

@SvdL Welkom op het T-Mobile forum!

Wij bieden geen mogelijkheid aan waarbij je wel een Welkomst boodschap laat horen maar de beller geen gelegenheid biedt om een bericht achter te laten. Het antwoord is dus helaas kort en bondig; nee deze optie bieden wij niet aan.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Ik ben voor! Mijn collega's bellen met KPN en dit is ideaal. Tijdens vergaderingen kijk je wel snel ff naar een SMS of whatsappje, je gaat niet luisteren wat ingesproken is (als je het al kan verstaan).
Ook tijdens vakanties gaat het vaak mis, ondanks het bericht 'ik ben er niet, bel een ander' spreken ze toch in. En dan 4 weken later boos worden dat ik niets deed........

Ik denk dat velen deze optie fijn zouden vinden (al is het maar incidenteel), maar dan velen niet weten dat dit technisch mogelijk is.
Reputatie 4
Goed idee!

Ik zou in dat geval veel mensen aansporen om dit topic te steunen. Op dit moment zijn er namelijk geen plannen voor.
Hi Tom!
In iedergeval helder!
Is het een idee om de topic in te brengen bij "denk mee met t-mobile"?
Ik heb erg veel mensen die deze optie graag zouden hebben.... voor mij iig een reden om mijn zakelijke mobiel weer ergens anders onder te brengen..
Reputatie 5
@SvdL Welkom op het T-Mobile forum!

Wij bieden geen mogelijkheid aan waarbij je wel een Welkomst boodschap laat horen maar de beller geen gelegenheid biedt om een bericht achter te laten. Het antwoord is dus helaas kort en bondig; nee deze optie bieden wij niet aan.

Reageer