Beantwoord

Voicemailwachtwoord opnieuw instellen

• 3 mei 2021
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Hallo,

Op 19 maart jl kreeg ik van T-Mobile het volgende e-mailbericht: 

Van onderstaand bericht begrijp ik helemaal niets.

Wat is nu de bedoeling??

Het bericht dateert al van 19 maart jl., nog altijd heb ik geen SMS ontvangen in verband met de overzetting, at deze dan ook mag inhouden.

Verder -ik heb hier een uwer medewerksters al eerder op geattendeerd in de chat- staat er een fout in onderstaande e-mail, nl. “Kies optie 9: Mailbox instellingen

Er bestaat helemaal geen optie 9.

Kunt u me nu nog eens uitleggen wat exact de bedoeling is? Ik kom niet graag voor vervelende verrassingen te staan, als ik straks in het buitenland ben.

Hier volgt het bericht, dat ik -op 19 maart dus al- ontving:

Beste….,

Gebruik jij je voicemail vaak? En ook in het buitenland? Dan is het goed om te weten dat we in maart ons voicemailsysteem vernieuwen. Zo is je voicemail nog beter beveiligd.

Wat verandert er voor jou?
Je opgeslagen voicemailberichten worden 21 dagen nadat je bent overgezet verwijderd. Onze tip als je ze toch wilt bewaren: zet je telefoon op speaker, speel de berichten af en neem ze met een ander apparaat op.

Stel je voicemailwachtwoord opnieuw in
Als je je voicemail wilt beluisteren in het buitenland of vanaf een vast toestel heb je je wachtwoord nodig. Dit moet straks aan strengere eisen voldoen. Daarom vragen we je om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Let op: dit kan alleen vanuit Nederland en niet 

in de week van je overzetting.

1. Bel 1233
  2. Kies optie 9: Mailbox instellingen
  3. Kies optie 2: Password
  4. Voer je nieuwe wachtwoord in en sluit af met #                                          Stel je voicemailwachtwoord opnieuw inAls je je voicemail wilt beluisteren in het buitenland of vanaf een vast toestel heb je je wachtwoord nodig. Dit moet straks aan strengere eisen voldoen. Daarom vragen we je om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Let op: dit kan alleen vanuit Nederland en niet in de week van je overzetting.
  5.  
  6. Waar moet je nieuwe wachtwoord aan voldoen?
  7. Van 4 tot 8 cijfers (we adviseren minstens 5 cijfers)
  8. Geen opeenvolgende reeks, zoals 12345 of 87654
  9. Niet meer dan de helft identieke cijfers, zoals 37331
  10. Je krijgt voor de overzetting een sms'je
    Tijdens het vernieuwen blijft je voicemail gewoon bereikbaar. Voordat we je overzetten, sturen we je nog een sms'je. Kijk voor alle informatie op t-mobile.nl/nieuwe-voicemail.

Van dit bericht begrijp ik helemaal niets.

Wat is nu de bedoeling??

Het bericht dateert al van 19 maart jl., nog altijd heb ik geen SMS ontvangen in verband met de overzetting, at deze dan ook mag inhouden.

Verder -ik heb hier een uwer medewerksters al eerder op geattendeerd in de chat- staat er een fout in onderstaande e-mail, nl. “Kies optie 9: Mailbox instellingen

Er bestaat helemaal geen optie 9.

Kunt u me nu nog eens uitleggen wat exact de bedoeling is? Ik kom niet graag voor vervelende verrassingen te staan, als ik straks in het buitenland ben.

J

icon

Beste antwoord door Hajar 4 mei 2021, 10:05

Hi @Annemarjo 

Wij hebben in maart ons voicemail systeem vernieuwd. Op deze pagina kun je precies zien hoe je je voicemail opnieuw kan instellen en hoe je eventueel een nieuwe wachtwoord kan instellen. Daar zie je ook dat je bijvoorbeeld voor optie 3 kan kiezen. 

Laat je even weten of je er zo uitkomt?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Annemarjo 

Wij hebben in maart ons voicemail systeem vernieuwd. Op deze pagina kun je precies zien hoe je je voicemail opnieuw kan instellen en hoe je eventueel een nieuwe wachtwoord kan instellen. Daar zie je ook dat je bijvoorbeeld voor optie 3 kan kiezen. 

Laat je even weten of je er zo uitkomt?

Reageer