Beantwoord

Voordeelsim 300 + 100 + internet bundel

• 12 december 2011
  • 5 reacties
  • 381 Bekeken

Reputatie 2
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb vandaag mijn i300 abonnement verlengd en omgezet naar een Voordeelsim 300+100 icm een internet bundel van 9.95,-.
Ik zie opeens dat ik 9.95 aan extra kosten heb. Waar komt dit bedrag vandaan?
Gaarne tekst en uitleg!

Mvg.
icon

Beste antwoord door Bram 10 december 2012, 14:35

@Moro

Welkom bij de T-Mobile Community! :)

Ik zie in de tarieven en voorwaarden van jouw tariefplan dat je inderdaad een internetbundel kunt activeren. Je kunt dit doen via My T-Mobile of wanneer je mij een privébericht stuurt met de bundel die je wilt aanzetten kan ik dit voor je aanzetten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
@Ibrahim1982

Ik zie dat de belstatus is bijgewerkt en er geen overige kosten vermeld staan, bij een wijziging kan het voorkomen dat de belstatus bijgewerkt moet worden.
Heb een voordeelsim 300 +100 sms ben al bijna 2jaar contractvrij maar heel tevreden over het abbonnement nu wil ik graag een internetbundel erbij, behoort dat tot de mogelijkheden zo ja hoe kan ik dat regelen.
@Moro

Welkom bij de T-Mobile Community! :)

Ik zie in de tarieven en voorwaarden van jouw tariefplan dat je inderdaad een internetbundel kunt activeren. Je kunt dit doen via My T-Mobile of wanneer je mij een privébericht stuurt met de bundel die je wilt aanzetten kan ik dit voor je aanzetten.
@bram mag ik mij aansluiten met een soortgelijke vraag? nu een abonnement voordeelsim 150+100 en wil graag internet toevoegen. gewoon simpel bundeltje. Hoe kan ik dit regelen? en wat zijn de extra kosten? alvast dank,
@Johan13

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Je kan een Internet Voordeelbundel aanschaffen onder jouw abonnement. Ik heb de voorwaarden en tarieven hier gelinkt. De extra kosten zijn €9,95. Dit kun je via My T-Mobile aanzetten. Mocht je verder nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter.

Reageer