Beantwoord

Voorraad Tmobile winkel

• 29 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 629 Bekeken

Hoihoi,

Ik mag zaterdag verlengen en wilde dan ook meteen naar de Tmobile Shop hier in de buurt om meteen mijn nieuwe telefoon en accessoires te halen maar ik vroeg mij af of dit wel op voorraad was omdat ik de shop niet persoonlijk kan bellen.

Ik wil graag de Iphone 11 pro max in de kleur middernachtgroen met 64 gb. Verder wil ik als accessoires graag het soskild heavy impact hoesje samen met de screenprotector die in een combiverpakking zit.

Kunnen jullie toevallig zien of dit op voorraad is? Anders bestel ik ze via de site maar heb dat eigenlijk alleen als het niet anders kan. Het gaat om de shop in Naaldwijk.

Groetjes,

Sascha

icon

Beste antwoord door CrisTien 29 oktober 2019, 12:59

Goedemiddag@Saschavg Het antwoord is eenvoudig NEE! Ze kunnen geen voorraad zien.

Als er al een op voorraad is dan ben jij blij, ondertussen komt er een klant in de shop die de laatste meeneemt en dan ben jij niet meer blij.😡🤫🍎

Je moet dus echt zelf naar de winkel gaan of hem bij Mobiel.nl bestellen, je mag daar ook voor TM verlengen. 
Je kan Hier de levertijden vinden bij T-Mobile

Succes en een fijne dag! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag@Saschavg Het antwoord is eenvoudig NEE! Ze kunnen geen voorraad zien.

Als er al een op voorraad is dan ben jij blij, ondertussen komt er een klant in de shop die de laatste meeneemt en dan ben jij niet meer blij.😡🤫🍎

Je moet dus echt zelf naar de winkel gaan of hem bij Mobiel.nl bestellen, je mag daar ook voor TM verlengen. 
Je kan Hier de levertijden vinden bij T-Mobile

Succes en een fijne dag! 

Okee dank voor de reactie!

Nog een vraagje, ik kan als ik iets op de website bestel zeker niet mijn overgebleven tmobile extra punten inleveren voor korting? Dan moet ik zeker wel naar een Shop toe.

groetjes,

Sascha

Reputatie 7
Badge +20

@Saschavg Korting met punten op de producten die jij wilt kan alleen inderdaad in de winkels.

Online staat niet heel veel  meer.

Je zou eventueel in de winkel van TM je hoesje enz. kunnen halen en je telefoon online bestellen.

Zelf heb ik het ook zo gedaan. Hou er rekening mee dat na een verlenging je geen punten meer kan krijgen.TM is daar mee gestopt.

Succes.

Reageer