Vooruitbetaling

  • 19 november 2010
  • 3 reacties
  • 315 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb een vraag.

Vandaag heb ik tmobile gebeld dat ik weer heel slecht bereik heb. Ik gebruik een iphone 3gs. Signaal sterkte is zwak internet is zeer slecht (betaal 14,95 p/m).
Eerder had ik ook al contact gehad met tmobile. 2 Keer. Ze zouden een onderzoek starten via de technische dienst. Hierover zou ik teruggebeld worden.
Vandaag had ik contact met de klantenservice. Die konden niets terugvinden van de onderzoeken. Er zijn dus geen onderzoeken plaatsgevonden.
Dus ik voel me bedrogen.
Mijn vraag is, mijn abo loopt tot 18 mei 2010. Als ik het volledige bedrag betaal (vanaf vandaag tot 18 mei), kan ik dan vervroegd overstappen met mijn nummer naar een ander aanbieder? Ik heb het helemaal gehad met tmobile.

Gr.
een diep teleurgestelde tmobile klant.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 4
mei 2010 is geweest dus kan je per maand opzeggen.

ik neem aan dat je mei 2011 bedoeld.
Reputatie 2
Tikfout. Ik bedoelde 2011. Sorry
Reputatie 2
@elitehunter
Alleen bij overlijden van de eigenaar of bij emigratie kun je het abonnement afkopen. In alle andere gevallen kan er wel opgezegd worden maar het contracttermijn loopt tot aan de afgesproken datum door.