Vraag

Voorwaarden T-Mobile Flex

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

231 reacties

Reputatie 2
Ik heb het antwoord:

Welkom bij de T-Mobile chat service. E
Reputatie 4
@ ajoman, De flex is sinds 25 oktober niet meer te verlengen met flex. Als je een alles in 1 bundel wil hebben, moet je idd je huidige flex door laten lopen. Blijven zitten en niet bewegen!
Reputatie 2
Ik heb dus ook een Flex 20 sim only abo. Als ik nu niet verleng, maar het gewoon automatisch laat doorlopen, dan gebeurt er toch niets met mijn beltegoed?

En ik kan mijn 200 + tegoed gewoon op internetten?
Reputatie 7
Ik heb dus ook een Flex 20 sim only abo. Als ik nu niet verleng, maar het gewoon automatisch laat doorlopen, dan gebeurt er toch niets met mijn beltegoed?

En ik kan mijn 200 + tegoed gewoon op internetten?

Je kunt je abo gewoon door laten lopen, er verandert dan verder niets. Wel zullen eventuele kortingen na einddatum contract komen te vervallen.
Internetkosten zullen met je tegoed worden verrekend.

Gr.
Reputatie 2
Beste moderator krijg ik nu reactie!!!!!
Reputatie 2
Kan iemand mij vertellen of web en walk abbo met gebruik in het buitenland ook uit de bundel van flex10 so beltegoed gaat. Kan het nergens vinden op de site. Heb abbo sinds 2006 en ben ook niet van plan om over te stappen en laat het abbo gewoon door lopen. 19,95 per maand incl onbeperkt internet.
Reputatie 6
Badge +9
Meen ergens te hebben gelezen dat sinds een paar dagen geleden FLEX NIET meer verlengd kan worden.
Hopelijk heb je het niet zo lang geleden gedaan.

Zie het topic wat hierover aktief is.

Ge
CENTAUR
Reputatie 2
Het is mij niet duidelijk wat er met mijn beltegoed gebeurt als ik een overstap van Flex 20 naar b.v. Relax 15 (sim only) maak.
Mijn contract loopt op 15 November af.
Ik dacht ergens te lezen dat je het beltegoed mee kan nemen en hem buiten je belbundel kan gebruiken.
betekent dit dan dat bellen in het buitenland dan van de overgehevelde belbundel gaat ??

Als dit waar is, is de overstap niet zo slecht, ik heb 160 Euro beltegoed opgebouwd....
Reputatie 2
Mij is verteld dat je met een relax aonnement niet meer kunt bellen vanuit buitenland uit de bundel. Het flex abonnement bestaat niet meer, dus ik ben benieuwd was zij aanbieden.
Reputatie 5
@ rolsder
Ik zie dat de korting weer toegevoegd is op 13/10.
Deze zie je inderdaad nog niet op de factuur van 18/10, heeft te maken met het feit dat op de 13de ook je factuur ook werd opgemaakt.
Zie ook de PM die ik je gestuurd heb.
Reputatie 2
Vergeet dit ook niet je kunt je flexabbo alleen nog verlengen VOOR 25 okt.2010 !!!!!!!!!
Daarna gaat het dus echt niet meer,ook niet als je al een flex hebt.

Okay, verlengen kan niet meer, maar dit is pas belangrijk als je een nieuw mobieltje nodig heb. Tot die tijd blijft het Flex abo gewoon doorlopen onder de bekende voorwaarden.
Reputatie 2
Dank je wel. Ik wacht het nog even af. Nog een vraag: Volgens mijn flex 45 simonly abbo betaal ik
Reputatie 2
Waarom kan ik mijn huidigge Flex abbo niet omzetten in een i-Phone 300?
Ik kan wel voor Relax kiezen maar dat wil ik niet.
Reputatie 2
Ik heb nu een flex abbo lopen, welke 1 februari afloopt.
Voor de verlenging heb ik mijn oog laten vallen op een iphone, echter vraag ik mij nu af of ik dit abbo kan verlengen naar een iphone met abbo.

Daarnaast is het zo dat ik in juli nog een T-mobile family dienst heb afgenomen, deze wil ik ook graag door laten lopen bij mijn iphone abbo.

Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.
Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +9
Sinds ongeveer 1 week kunnen FLEX abonnmenten niet meer worden verlengd.
Zie het topic wat hier al over loopt, daar had jij ook moeten lezen voordat je een nieuw topic start.

Gr
CENTAUR
Reputatie 4
Verlenging met een Flex zal niet meer gaan..

Je kan wel verlengen met een Relax of een iphone abonnement.
Zorg er wel voor dat je Flex tegoed op is, want dat gaat niet mee.

Als je de bestelling doet, dan moet je ook aangeven dat je de family wil hebben.
Je verlenging gaat in met wat je besteld heb.
Al het andere komt te vervallen namelijk.

Grtjes
Koffiemok
Reputatie 7
@rolsder
Je maakt gebruik van Flex 45 Sim Only '07. Dit is een oud tariefplan. Je betaalt daarom 15 cent per minuut en per sms. Op je specificatie wordt dit bedrag exclusief btw genoemd waardoor je daar 13 cent ziet staan. In de prijslijst vind je meer informatie over je tariefplan.
Reputatie 7
@Marco72
Het is alleen mogelijk je tariefplan te wijzigen naar een iPhone-tariefplan wanneer je bij je contract een iPhone hebt ontvangen.
Je kunt de iphone er los bijnemen heb een flex 30 en kon de iphone 4 32 gb.
er los bij kopen voor 209,95 euro.
Wilde namelijk perse mijn flexabbo houden.
Maar zoals je al begrepen hebt zijn de flexabbo
Reputatie 5
Ik denk niet dat je nog een reactie krijgt! Je kunt een brief sturen naar t-mobile klantenservice, maar dat haalt denk ik niets uit! Alleen jaren geleden bij orange mocht je je beltegoed houden als je je nummer naar prepaid overzette. T-mobile heeft dit nooit gedaan, hooguit een een euro of 25 dacht ik dat het geweest is.
Wel ontzettend zonde, je had nog zoveel met die 700 euro kunnen doen.
Reputatie 2
Beste mensen
ik zit net mijn factuur in te kijken ik heb flex 25 en was altijd in de veronderstelling dat ik dan ook 25 euro beltegoed heb dit is echter dus niet zo zie ik nu opeens.
Elke maand krijg ik van de 25 euro maar 21 euro beltegoed, de btw word niet als beltegoed gegeven, dit is je reinste diefstal als je het mij vraagt,
Waar blijven mijn 4 euro?????
En heeft iedereen dit zo???
Reputatie 2
Dit zie ik tot mijn verbazing ook op mijn factuur staan. Bij het aangaan van een abonnemengt van een bepaald bedrag wordt niet over BTW gesproken. Ik vind als je iets in een winkel koopt dat dit inclusief BTW is en dat dat er niet nog eens bovenop komt
Reputatie 2
Ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb zelf een relax online 30 abonnement. Ik krijg elke maand 24,95 euro aan beltegoed. Tenminste dit zou ik moeten krijgen, maar de vorige keer stond er iets van 21 euro.
Volgens de tarievenlijst zou ik met dit abonnement 260 minuten kunnen bellen/smsen.
Per minuut of sms betaal je 0,10 euro. Als ik 24,95 aan beltegoed krijg, dan kom ik echt niet op de 260 belminuten/smsjes waar T-mobile het over heeft.

Diefstal? Valse voorwendsels? Geef het een naam, maar zo hoor je je klanten niet te behandelen.
Reputatie 4
Onder aan je tegoeden staan de bedragen inclusief btw! Dit is toch een vrij normale manier van rekenen, koop maar eens een auto, dan staat het ook eerst ex btw en onderaan inclusief btw. Geen diefstal, je tegoeden klopt, en je rekening die je moet betalen ook!