Voorwaarden voordeelsim 150+100

• 18 oktober 2011
  • 8 reacties
  • 317 Bekeken

Reputatie 2
Hallo T-Mobile,

Ik heb een klacht over mijn abonnement.
Ik heb al 3 jaar het 150+100 sim only abonnement, en heb dit een paar maanden geleden voor de 2e keer verlengd met 2 jaar. Ik heb toen maar geaccepteerd dat de abonnementskosten weer wat omhoog zijn gegaan (het was eerst 6,75, met mijn nieuwe abonnement het eerste jaar 6,95 en tweede jaar 7,45)
Nu zie ik tot mijn schrik dat de voorwaarden veranderd zijn (veel slechter geworden zijn: je kan je minuten niet meer meenemen naar de volgende maand, klantenservice bellen kost geld, t-mobile mag je abonnementsgeld verhogen met de inflatie etc.) daar kom ik uiteraard te laat achter, maar dat accepteer ik dan maar, want IK zal wel weer slecht gelezen hebben toen ik m'n abonnement verlengde en het was vast niet T-mobile die dat niet duidelijk vermeld hadden bij het verlengen van mijn abonnement.

Verder zie ik nu dat ik m'n abonnement voor een hoger bedrag heb afgesloten dan waarvoor het nu op de website staat, wat ik ook redelijker zou vinden want als je voorwaarden slechter worden mag het abonnementsgeld ook wel wat omlaag! Nu kunnen nieuwe klanten hetzelfde abonnement afsluiten voor 6,25 voor 2 jaar!

Nu zit ik dus met een veel slechter contract dan ik dacht toen ik het afsloot + ik betaal meer dan nieuwe klanten terwijl ik al ruim 3 jaar klant ben! Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen (compensatie voor het extra abonnementsgeld dat ik betaal en tot nu toe betaald heb bijvoorbeeld!).
Als ik de mogelijkheid had zou ik per direct m'n abonnement stopzetten want ik ben het erg oneens met de gang van zaken.

Met vriendelijke groet,
Loes

8 reacties

Reputatie 2
Hallo t-mobile, krijg ik nog een reactie op dit bericht?

mvg,
Loes
Reputatie 7
Niet zo ongeduldig Loes. Waarom heb je je abonnement niet gewoon laten doorlopen zonder verlenging? Dan had je de oude voorwaarden gehouden met een opzegtermijn van één maand.
Reputatie 2
Hallo Caspar,

De reden dat ik dat niet gedaan heb is dat ik dat een eerdere keer al per ongeluk gedaan had en dat mijn abonnementskosten toen ineens verdubbeld waren.. Toen bleek dat ik automatisch na het aflopen van m'n abonnement het reguliere tarief ging gelden en niet het sim only tarief.. Toen was ik dus ook al heel blij met t-mobile! Voor alle zekerheid heb ik daarom maar m'n abonnement verlengd.

Groeten,

Loes
Reputatie 7
Het klopt dat je kortingen vervallen na afloop van je contract. Maar als ik nu kijk bij sim-only maakt het voor alleen bellen en smsen niet uit. Voor 1 of 2 jaar geldt hetzelfde tarief. Alleen krijg je nu Internet Smart voor €5,00 vanaf Sim Only 110. Waarschijnlijk heb je dat nu?
Reputatie 2
Nee, voor mijn contract is het tarief niet hetzelfde.
Ik betaal nu 6,95 voor het eerste jaar en voor het tweede jaar betaal ik 7,45 (ik heb een tweejarig contract afgesloten)
Nu is het contract af te sluiten voor 6,25 voor 2 jaar
@LoesK

Ik zie dat je de voordeelsim 100+25 hebt afgesloten voor de op dat moment geldende aanbieding dat je het eerste jaar een korting ontvangt van € 1.80 voor de eerste 12 maanden. Net zoals bij ieder ander bedrijf hebben wij ook tijdelijke acties, waar nieuwe en bestaande klanten gebruik van kunnen maken gedurende de actieperiode. Wij hebben geen inzicht in de duur van de actie en welke acties erop stapel staan. De acties worden aangekondigd via de T-Mobile website en de reguliere verkoopkanalen.
Reputatie 2
Ik heb het zo gehad met T-mobile...

A: Het klopt niet wat je zegt, ik heb namelijk 150+100

B: Ik ben al ruim 3 jaar klant en hier moet ik het dan maar mee doen? Heb je uberhaubt m'n eerste bericht gelezen? Mijn abonnement liep af en toen moest ik het verlengen, en dat deed ik in de veronderstelling dezelfde voorwaarden te houden als ik gewend was, maar goed misschien stom van mij dat ik de kleine lettertjes niet gelezen heb maar het was echt niet duidelijk hoor!

Als mijn abonnement afloopt ga ik zo hard weg bij jullie om vervolgens nooit meer terug te komen.
Reputatie 5
Ik heb het zo gehad met T-mobile...

A: Het klopt niet wat je zegt, ik heb namelijk 150+100

B: Ik ben al ruim 3 jaar klant en hier moet ik het dan maar mee doen? Heb je uberhaubt m'n eerste bericht gelezen? Mijn abonnement liep af en toen moest ik het verlengen, en dat deed ik in de veronderstelling dezelfde voorwaarden te houden als ik gewend was, maar goed misschien stom van mij dat ik de kleine lettertjes niet gelezen heb maar het was echt niet duidelijk hoor!

Als mijn abonnement afloopt ga ik zo hard weg bij jullie om vervolgens nooit meer terug te komen.

De kleine lettertjes zijn ook altijd balen, maar altijd oh zo belangrijk. Na afloop werd je niet gedwongen om te verlengen. Je kon het ook stilzwijgend laten doorlopen. Of navragen of het mogelijk was om het te laten verlagen, maar binnen dezelfde vorm, zodat je en je voorwaarden en je tegoeden behoudt.

Sommigen kennen andere kleine lettertjes niet, en klagen dat ze hun hoog opgespaarde beltegoed ineens kwijt waren.

Allemaal kleine lettertjes die belangrijk zijn, maar ook niet verteld wordt bij het verlengen. Het is echt balen, maar ik denk dat ze nu weinig kunnen veranderen.

Reageer