Beantwoord

voucher ballorig zonder barcode

• 29 februari 2020
  • 11 reacties
  • 646 Bekeken

Hallo,

Ik heb net via een voucher voor ballorig besteld en ontvangen via de mail. Er staat echter geen barcode op de voucher maar alleen een unieke code.

Volgens de voorwaarden die erbij staan is de voucher alleen geldig als de voucher leesbaar en te scannen is maar  er staat bij mij helemaal geen barcode of qr  code oid, alleen maar een unieke code die uit cijfers bestaat.

Op de site van ballorig geprobeerd de code in te voeren maar dit werkt niet.

Hoe lever ik deze voucher in zonder barcode? 

(Mijn man heeft ook een voucher besteld en heeft hetzelfde probleem, ook geen barcode op zijn voucher)

Heb deze vraag ook via de mail geprobeerd te stellen, maar krijg mail terug dat het adres: voucher@t-mobile-extra.nl niet bestaat.

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 februari 2020, 19:10

Hey @rdsaffrie 

Je zou kunnen bellen naar ballorig, kies de juiste vestiging en de telefoonnummers staan erbij.

https://www.ballorig.nl/vestigingen

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @rdsaffrie 

Je zou kunnen bellen naar ballorig, kies de juiste vestiging en de telefoonnummers staan erbij.

https://www.ballorig.nl/vestigingen

Hoi @rdsaffrie 

Is dit inmiddels opgelost geraakt?

Wij hebben hetzelfde probleem, voucher ontvangen maar geen barcode er op.

Genoemde mailadres bestaat niet,

T-mobile verwijst naar Ballorig

En bij Ballorig vragen ze wederom om de barcode, die op de voucher moet staan.

Gr, Fleur

Reputatie 7
Badge +17

Heb je ook al gebeld via bovenstaande link naar de juiste vestiging voor meer informatie hierover?

We hebben mail contact gehad met de klantenservice van Ballorig

Reputatie 7
Badge +17

Wisten ze je van een oplossing te voorzien? Indien dat niet het geval is dan zou een moderator kunnen kijken wat er gedaan kan worden.

Nee, helaas die vragen wederom naar een Voucher met Barcode

Reputatie 7
Badge +17

Wacht even de reactie af van een Moderator die zullen dit voor je bekijken.

Reputatie 7
Badge +20

Hi Fleur,

Ik heb het voor je nagevraagd en je krijgt van ons geen barcode maar een vouchercode die je moet gebruiken op de website van Ballorig. In de mail die je hebt ontvangen staat een unieke code die kan je gebruiken bij het bestellen van een kaartje op de website. Je gaat naar ballorig.nl, kiest je vestiging en kan dan een kaart bestellen en de unieke code invullen bij promotiecode. Dan ontvang je de vouchers met barcode. 

Laat je even weten of het zo lukt?

@Hajar

Bedankt voor je reactie, helaas is de code niet te gebruiken op de website van ballorig

Zowel als promotie code en als waardebon code geeft de website ongeldig code

We komen dus nog steeds niet verder 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Fleur,

Jammer dat het niet heeft gewerkt. Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat en zij gaan dit verder onderzoeken. Zij zullen ook contact met je opnemen binnen enkele dagen.

Helaas nooit meer een reactie ontvangen. Ik snap dat het door corona anders is gelopen. Maar zou graag met mijn dochter naar ballorig willen gaan. Mey vriendelijke groet fleur

Reageer