Beantwoord

Vraag over verbruikstatus

• 26 september 2016
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb 10 werkdagen geleden een bezwaarschrift ingediend bij t - mobiele in denhaag,
Maar ik heb tot heden nu 26-09-2016 nog helemaal niets van t - mobile gehoord, terwijl in het formulier stond
Wat ik heb weggestuurd, waar blijf mij antwoord
Hartelijke groeten ruth
icon

Beste antwoord door David 27 september 2016, 14:45

Hoi Ruth,

Bedoel je een bezwaarschrift via ons contactformulier op de website? Ik zie terug dat we op 19 september iets van jou ontvangen hebben, hier is dus de verwerkingstijd van 10 werkdagen nog niet over verstreken. Dat zou eind van de week wel het geval moeten zijn.

Wellicht kunnen wij je er hier mee helpen? Waar gaat het precies over? Ik zie wel dat je eerder contact hebt opgenomen via het forum over de kosten op je factuur. Mijn collega Issam heeft je hierover in dit topic van een reactie voorzien, is dit ook waar het om ging en had je hier al naar gekeken? Had je hier nog vragen over of is er iets anders waar je meer info over zoekt?

Als wij je ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten, Ruth! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ruth,

Bedoel je een bezwaarschrift via ons contactformulier op de website? Ik zie terug dat we op 19 september iets van jou ontvangen hebben, hier is dus de verwerkingstijd van 10 werkdagen nog niet over verstreken. Dat zou eind van de week wel het geval moeten zijn.

Wellicht kunnen wij je er hier mee helpen? Waar gaat het precies over? Ik zie wel dat je eerder contact hebt opgenomen via het forum over de kosten op je factuur. Mijn collega Issam heeft je hierover in dit topic van een reactie voorzien, is dit ook waar het om ging en had je hier al naar gekeken? Had je hier nog vragen over of is er iets anders waar je meer info over zoekt?

Als wij je ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten, Ruth! 🙂

Reageer