Beantwoord

Vragen en Klagen

• 18 november 2012
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

DISCUSSIE EN VRAAG!!!!

In oktober 2009 heb ik een sim only abonnement 300 belminuten en 100 sms afgesloten voor 2 jaar, geen probleem en werkt goed. Echter in augustus 2011 heb ik er 1000 sms maximaal bij laten zetten want aan de 100 sms had ik tekort. Dus ik naar de T-mobile shop.... Ik de vraag voorgelegd en dat was geen probleem, de beste dame gaf aan dat ik er een goedkope Nokia 1616 voor € 5,- bijbetaling bij kreeg en dat ik 1000 sms-jes voortaan rijker zou zijn. Helemaal goed en nog steeds geen probleem, ik tekende op een elektronisch schermpje en dacht, dit is een formaliteit!! Echter wat schertst mijn verbazing toen ik in april van dit jaar (2012) ging informeren bij dezelfde T-mobile shop over een contract wijziging. Ik wilde namelijk een ander abonnement, en wel een uitgebreidere met Internet en een bijpassende telefoon, een Samsung Calaxy S2 oid. De heer in de T-mobile shop die mij te woord stond vertelde mij dat dit niet mogelijk was omdat mijn contract nog tot oktober 2013 liep!!! Ik vertelde hem dat dit niet mogelijk kon zijn omdat mijn contract in 2011 al zou zijn verlopen. NEE, zei hij... Dit kwam omdat ik bij het vermeerden van mijn sms bundel had getekend voor 2 jaar extra contract. Pffff, ik zei hem dat mij dit niet verteld was en werd door een andere collega in principe voor leugenaar uitgemaakt omdat haar collega dat zeker wel verteld zou hebben, nou niet dus.

Kan ik hier iets aan doen????

Want hierdoor zit ik nu tot oktober 2013 aan een sim only abonnement vast met mijn goedkope Kijkshop telefoon!!

Bedankt T-mobile
Martin
Haarlem
icon

Beste antwoord door Roan 21 november 2012, 13:47

@Gallie

Bedankt voor het plaatsen van je bericht op de T-Mobile Community.

Wat vervelend om te zien dat je niet juist bent voorgelicht omtrent het aangaan van het nieuwe contract. Ik vind het wel vreemd om te zien dat je aangeeft te hebben ondertekend. Voor alleen het aanzetten van een Sms Maximaal hoeft geen contract te worden ondertekend natuurlijk. Ik begrijp dat je erg ontevreden bent over deze situatie en zou graag met je mee willen kijken wat ik hierin kan betekenen. Ik heb je een privéberichtje gestuurd met daarin een optie om het probleem op te lossen. Kun je even op het privébericht reageren? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

https://"https://forum.t-mobile.nl/members/gallie-267759/"

Wat vervelend om te zien dat je niet juist bent voorgelicht omtrent het aangaan van het nieuwe contract. Ik vind het wel vreemd om te zien dat je aangeeft te hebben ondertekend. Voor alleen het aanzetten van een https://"https://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/sms-maximaal" hoeft geen contract te worden ondertekend natuurlijk. Ik begrijp dat je erg ontevreden bent over deze situatie en zou graag met je mee willen kijken wat ik hierin kan betekenen. Ik heb je een privéberichtje gestuurd met daarin een optie om het probleem op te lossen. Kun je even op het privébericht reageren? :)
@Roan
Ik heb je gereageerd op je privébericht. Ik hoor graag van je.
Groetjes,
Martin

Ik wil nog even (laat) reageren op de goede service die ik gekregen heb dankzij Roan, de moderator van T-Mobile. Alles is netjes opgelost en ik heb met veel plezier een ander abonnement kunnen nemen, incl een nieuwe telefoon. Ik ben er zeer blij mee :-) 

Nogmaals vriendelijk bedankt Roan.....
@Gallie

Wat vervelend om te zien dat je niet juist bent voorgelicht omtrent het aangaan van het nieuwe contract. Ik vind het wel vreemd om te zien dat je aangeeft te hebben ondertekend. Voor alleen het aanzetten van een Sms Maximaal hoeft geen contract te worden ondertekend natuurlijk. Ik begrijp dat je erg ontevreden bent over deze situatie en zou graag met je mee willen kijken wat ik hierin kan betekenen. Ik heb je een privéberichtje gestuurd met daarin een optie om het probleem op te lossen. Kun je even op het privébericht reageren? :)
@Roan
Ik heb je gereageerd op je privébericht. Ik hoor graag van je.
Groetjes,
Martin
Reputatie 5
@Gallie

Wat vervelend om te zien dat je niet juist bent voorgelicht omtrent het aangaan van het nieuwe contract. Ik vind het wel vreemd om te zien dat je aangeeft te hebben ondertekend. Voor alleen het aanzetten van een Sms Maximaal hoeft geen contract te worden ondertekend natuurlijk. Ik begrijp dat je erg ontevreden bent over deze situatie en zou graag met je mee willen kijken wat ik hierin kan betekenen. Ik heb je een privéberichtje gestuurd met daarin een optie om het probleem op te lossen. Kun je even op het privébericht reageren? 🙂

Reageer