Vragen/opmerkingen Bel&Sms

• 29 augustus 2010
  • 58 reacties
  • 2463 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

58 reacties

Reputatie 6
Hallo allemaal, ik heb pas een bel en sms25 afgesloten, en speciaal toen aan de telefoon gevraagd als ik wat over heb of ik dat kwijt ben als de maand voorbij is. Nee zei die je neemt dat een maand mee, dus dat vond ik dan tof, was bij bij vorige abonnement ook zo.
Nu kom ik er achter dat het niet zo is, dus dat vind ik rottig. Ik heb er over gebeld, maar dan zou je dat hebben moeten lezen ergens, terwijl je de papieren later pas krijgt. En dan nog, ik vraag en ik krijg dan een verkeerd antwoord en dan zit je er toch aan vast en kunnen ze niets doen want zo is het. Dus na dit abonnement zal ik een andere provider gaan nemen.
Ook de sms'jes kan je niet veranderen voor meer bel minuten zei die wat dit is gewoon het abonnement, ja of je neemt weer een duurder abonnement dat kan altijd wel weer dan.

een belazerd gevoel geeft mij dit gewoon.......
als het zou leest heb je wel pech gehad je heb net de ver keerde persoon aan de lijn gehad die er niet veel verstand van had ook een les voor je zelf dat je voor je een abonnement afsluit altijd goed,,zelf,,moet kijken welke bij je past en voor jouw gunstig is
Reputatie 2
Inderdaad een les, alles eerst zwart op wit en zo! Maar je zou aan moeten kunnen nemen dat er bekwame mensen dingen verkopen daar!
Reputatie 6
sandra99 dat is zo maar daar mag je niet altijd van uit gaan je moet met alles wat je doet eerst er over lezen en goed om je heen kijken en met dit geval of je als je andere tel. of een nieuwe abonnement neemt lees er over in een topic in dit forum daar lees je altijd wat de voor en nadelen zijn van de verschillende dingen ik wens je het beste arie61
Reputatie 2
Dank je Arie, weet je ik doe dat niet v oor niets dat ik geholpen wil worden door iemand.
Ik heb een hersenbloeding gehad een stel jaren geleden en voor mij is dat zoeken uit van alles op een site soms heel moeilijk, vandaar dat ik altijd met een persoon iets afsluit zodat ik alles kan vragen. Ik zie dan door de bomen heet bos niet meer als ik dat moet zoeken snap je, ja moeilijk uit te leggen vind ik. Maar Lief bedoeld arie

groetjes sandra
Reputatie 6
Dank je Arie, weet je ik doe dat niet v oor niets dat ik geholpen wil worden door iemand.
Ik heb een hersenbloeding gehad een stel jaren geleden en voor mij is dat zoeken uit van alles op een site soms heel moeilijk, vandaar dat ik altijd met een persoon iets afsluit zodat ik alles kan vragen. Ik zie dan door de bomen heet bos niet meer als ik dat moet zoeken snap je, ja moeilijk uit te leggen vind ik. Maar Lief bedoeld arie

groetjes sandra
het is heel goed dat je dat doet hier op dit forum kan je altijd te recht met je vragen er zijn hier meerderen personen van het forum die proberen advies te geven en je heb dan nog de moderators die dingen voor je kunnnen regelen dus heb je probleem of hulp nodig heb schrijf het hier op groet arie
Reputatie 2
Hoi,

Beetje erg trage reactie, maar bedankt voor je reactie!
Reputatie 2
Sinds januari dit jaar moest ik mijn abo vernieuwen - was niet mogelijk het oude te verlengen - en heb toen gekozen voor bel & sms 45. Toen ik vroeg of de voorwaarden hetzelfde waren - wat betreft meenemen van resterende belminuten naar de volgende maand - net zoals mijn vorige abo werd dat bevestigd. Nu blijkt dat dat helemaal niet het geval is, afgelopen maand ben ik hier zelfs kostbare belminuten mee kwijtgeraakt. Terwijl ik altijd zeer tevreden was over mijn vorige abo's ben ik dat nu totaal niet, ben zeer ontevreden en het duurt ook nog eens 2 jaar. Ik baal als een stekker en vind de gegeven info niet ok.
Reputatie 6
Badge +9
@Tante veer, inderdaad is beltegoed weg aan het einde van je maand.
Misschien een optie om over te stappen naar RELAX , je moet dan wel naar een duurdere bundel.
Maar misschien valt het verschil qua kosten wel mee.