Vragen/opmerkingen Voordeelsim

Reputatie 3
Vanaf 19 oktober introduceert T-Mobile

This topic has been closed for comments

218 reacties

Reputatie 6
Deze aankondiging is leuk maar ik zal vast niet de enige zijn die nieuwsgierig is naar de voorwaarden. Het is een stuk voordeliger dan Relax sim only dus daar zal vast wel iets tegen over moeten staan behalve een 2-jarig contract denk ik zo... Jammer dat de gegeven link pas over 2 weken gaat werken. Dan ben ik het vast weer vergeten. 😉
Reputatie 2
H
Reputatie 2
Ik heb zeker belangstelling voor de voordeelsim. Zou ik de overige bedragen en belminuten/sms ook al mogen weten? Dan is het voor mij direct wat overzichtelijker of het bij mijn belgedrag past. En zijn de kosten incl. btw? Want daar struikel ik vaak over als die er nog eens extra bijkomen. Alvast bedankt!
Reputatie 5
Voordeelsim: de kosten vari
Reputatie 4
Voordeelsim tarieven zijn nu online. Wat me opvalt:

- belminuten en sms zijn maar 1 maand geldig
- Je kan geen bundels voor minuten of sms erbij aanschaffen
- klantenservice 0,25 p/m buiten bundel!
- family en web 'n' walk kan wel
- Er wordt per minuut afgerond!
- Buiten bundel tarief is vrij hoog: 0,30 per minuut of sms
- Aansluitkosten: 52,50
- als je een 2-jarig abo afsluit krijg je korting, maar deze vervalt na de twee jaar.
Reputatie 6
blizzard schreef:

- Aansluitkosten: 52,50

Als ik Voordeelsim wil bestellen staat er bij 'Dit moet je weten': Je betaalt eenmalig
Reputatie 4
In de prijslijst staat 52,50. De zaken die ik noemde komen allemaal uit de pijslijst.
Reputatie 6
In de prijslijsten van ieder abonnement staan de aansluitkosten van
Reputatie 5
Als je kijkt op www.voordeelsim.nl zie je bij 'dit moet je weten' de volgende voorwaarden staan:

* Je hebt geen starttarief.
* Elke gebelde minuut (of deel van een minuut) wordt afgerekend als een volledige minuut.
* Belminuten en sms
Reputatie 2
Ik stond op het punt om m'n aflopend contract te gaan verlengen met het langlopende actieaanbod van Relax 300 + 100 sms
Reputatie 4
Door schade en schande heb ik geleerd met op de prijslijst te baseren, en niet op wat informatie op een website. Deze informatie is vaak onnauwkeurig, onvolledig of onjuist.

Dat de aansluitkosten in werkelijkheid lager zijn dan de prijslijst vermeld is een meevaller, maar helaas, vaak wordt de verkorte informatie gunstiger gepresenteerd dan de werkelijkheid.

Als je daar vervolgens opmerkingen over maakt, wordt je gezegd: ja, maar het staat in de prijslijst. Dus kijk ik daar nu direct naar.
Reputatie 2
[QUOTE=Geerteke;696794]Vanaf 19 oktober introduceert T-Mobile ‘Voordeelsim’, een aantrekkelijk SIM Only prijsplan voor iedereen. Voordeelsim is al verkrijgbaar vanaf € 6,45 per maand (100 belminuten/25 sms’jes).

Voor consumenten is het erg onoverzichtelijk met welk abonnement je het voordeligst kunt bellen of sms’en. Voordeelsim maakt de keuze voor consumenten die geen nieuw toestel willen gemakkelijk, door bellen
Reputatie 2
Beste Mensen,

Ik wil jullie er graag op attenderen dat onder T-Mobile Voordeelsim ook zeer belangrijke "kleine lettertjes" staan.
Helaas ben ik er zonder pardoes ingetuind!
Ik vraag mij echter ook af of deze hier al vanaf het begin stonden..?
Maar goed genoeg ontevreden, heb stom genoeg een 2 jarig contract afgesloten..

Er is een reden dat ik dit bericht plaats ik heb
Reputatie 6
Badge +8
Hoe bedoel je kleine lettertjes?? Staat er gewoon heel duidelijk bij.
TM is hier juist heel duidelijk, volgens mij ligt het probleem bij jou.

https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/productinformatie/sim-only/voordeelsim.aspx
Reputatie 5
@janton, op de speciale Voordeelsim pagina van T-Mobile vind je alle informatie over deze abonnementsvorm. Onder het kopje: 'dit moet je weten' vind je alle voorwaarden waar je het over hebt. Deze voorwaarden staan dus niet alleen in de 'kleine lettertjes', maar worden duidelijk op de website vermeld.

Ik zal de voowaarden die gelden voor T-Mobile Voordeelsim nog even op een rij zetten:

* Je hebt geen starttarief, maar elke gebelde minuut (of een deel daarvan) wordt afgerekend als een volledige minuut.
* Belminuten en sms’jes zijn
Reputatie 2
janton schreef:

Elke gebelde minuut (of deel van een minuut) wordt afgerekend als een volledige minuut.
Lekker als je voice mail te horen krijgt en ophangt na 1 seconden.. dat is weer 1 minuut minder.

Wees blij dat je geen starttarief hoeft te betalen...
Reputatie 2
Janton:
Daarnaast gelden ook de volgende regels:
-Elke gebelde minuut (of deel van een minuut) wordt afgerekend als een volledige minuut.
Lekker als je voice mail te horen krijgt en ophangt na 1 seconden.. dat is weer 1 minuut minder.
Daarom mensen altijd ophangen als de telefoon 4 keer is overgegaan!"

BIj de Relax abonnementen word de eerste minuut ook altijd volledig berekent. Alles na een minuut, per seconde. Mvg
Reputatie 2
Beste T-mobile/moderators.

Ook ik verleng elk jaar mijn sim only, en kwam tot de vervelende ontdekking dat het aanbod van Relax 300 + 100 sms
Reputatie 3
@thv, je kunt nog gewoon met T-Mobile Relax Sim Only verlengen alleen de prijs is wel aangepast. Tarieven T-Mobile Relax Sim Only
Reputatie 2
Beste Pi

Dat begrijp ik natuurlijk ook wel. Maar dan betaal ik natuurlijk wel veel meer. Daarom was mijn vraag ook of het aanbod a 11 euro nog geregeld kon worden voor klanten die dit al sinds het bestaan van die vorm hebben, en nu net een (paar) weken voor hun verlenging achter het net vissen en voor diezelfde prijs alleen maar Voordeelsim tegen slechtere voorwaarden kunnen nemen. Ik ben al lid sinds Dutchtone, zit niet te wachten op voorwaarden als bij Voordeelsim, en heb altijd voordelig kunnen bellen. nu ben ik voor een verlening 10 euro meer kwijt, dat is kiezen tussen 90% stijging,(20 tov 11 euro) of 90% slechtere voorwaarden. Ik ben tevreden over t-mobile & Ik wil echt graag klant blijven, maar niet tegen die prijs of voorwaarden.
Reputatie 2
Ik had ook idem probleem o.a. THV, ik kreeg via de klantenservice keurig info over andere bundels die ik kon nemen en ook zeker de voordeelsim, maar wat ik eigenlijk wilde kreeg ik niet. Heel erg jammer allemaal want ik ben niet van plan veel meer te betalen, er zijn genoeg providers die wel aan mijn wensen kunnen voldoen en waar ik zeker voordeliger uit ben.
Hoe jammer ik het ook vindt, ik heb mijn abbo op moeten zeggen bij T-Mobile en ben overgestapt naar een goedkopere provider. Volgende maand gaat die in.
Hopelijk lukt het jouw misschien wel als ze de regels inmiddels wat versoepelt hebben.
Reputatie 2
PI (pocketinfo) of andere moderator: ik wilde een PM sturen met de vraag om een reactie op mijn posting eergisteren. Echter, omdat er geen PM's geaccepteerd worden via deze weg de vraag: zouden jullie willen reageren op mijn laatste bericht?

Voor mij is het haast bij ivm een eventuele overstap en nummerbehoud.

Alvast hartelijk dank!
Reputatie 3
@thv, het is mij niet helemaal duidelijk waar je precies antwoord op wilt hebben.
Reputatie 2
@ elineT / PI

Op deze vraag:
thv schreef:

Beste Pi

Dat begrijp ik natuurlijk ook wel. Maar dan betaal ik natuurlijk wel veel meer. Daarom was mijn vraag ook of het aanbod a 11 euro nog geregeld kon worden voor klanten die dit al sinds het bestaan van die vorm hebben, en nu net een (paar) weken voor hun verlenging achter het net vissen en voor diezelfde prijs alleen maar Voordeelsim tegen slechtere voorwaarden kunnen nemen. I(....).

Lijkt me duidelijk, ik zie jullie antwoord graag tegemoet.

Thv
Reputatie 5
@thv, nee dat is niet meer mogelijk. Bij de actie die je beschrijft was er sprake van een extra korting op de abonnementskosten en de kosten van de Sms Voordeelbundel. Deze korting gold voor de contractperiode en verviel automatisch na 12 of 24 maanden.

Deze actie is niet verlengd. Je kunt dus nu alleen kiezen voor een regulier Sim Only-abonnement zonder extra korting of voor T-Mobile Voordeelsim.