Vragen/opmerkingen Voordeelsim

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

218 reacties

Reputatie 2
Enige tijd geleden ontving ik een sms van T-Mobile dat de voorwaarden van mijn voordeelsim abonnement gaan veranderen en dat ik mijn contract kosteloos kon be
Reputatie 3
Hoi Tet,

Heb zelf een voordeelsim gehad, en idd er zijn wijzigingen en daardoor mag je gebruik maken van je opzegrecht. Kan je
Reputatie 2
Bedankt Lesley. Inmiddels een mail binnen met bevestiging.
5 werkdagen na ontvangst is het dus verwerkt. Op zich best een normale tijd, alleen jammer dat je tot die tijd daar geen bevestiging van kunt krijgen.
Door de website die t-mobile voor deze wijziging had, had ik de verwachting dat het ook sneller zou gaan.

Maar goed, morgen word mijn abo omgezet naar Prepay en dan kan ik morgen een IPhone gaan halen 🙂
Reputatie 2
Heey allemaal!

Ik moet binnenkort mijn abonnement veranderen of opzeggen, nou heb ik interesse in een voordeelsim, maar kan ik hier ook een smsbundel bij kopen of gaat dat niet? Bij een relax abonnement krijg je dat namelijk meteen te zien en bij een voordeelsim niet.

Let me know!

Groetjes, Helen
Reputatie 2
Hey Helen

Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik heb 2 maanden een voordeelsim gehad van 150 min. en 100 smsjes..
Ik wilde eigenlijk ook een smsbundel erbij omdat ik merkte dat 100 smsjes toch wel weinig was. Maar op internet kon ik dat ook nergens vinden, of dat kon.
Toen heb ik in de T-mobile winkel nagevraagd of het kon, maar die man zei dat het niet ging.
Ik ben zelf nu dus maar veranderd naar het nieuwe relax. Dan kan je dat allemaal wel erbij nemen.
Ik had ook liever m'n voordeelsim abo gehouden, maar als je een beetje veel sms-t, dan werkt dat eigenlijk niet echt.
Ik hoop dat die man in de winkel gelijk had en mensen nu niet hier gaan zeggen dat het wel kan. Anders had ik liever niet overgestapt. En dat hoor ik dan ook precies een dag nadat ik m'n abonnement heb veranderd :P

groetjes,
Leanne
Het is inderdaad niet mogelijk om je voordeelsim uit te breiden met Sms Maximaal. Als je kiest voor een Relax Sim Only dan kun je wel kiezen voor Sms Maximaal.
Reputatie 2
In goed vertrouwen mijn contract telefonisch verlengt. Na 11 jaar denk je dat je het e.e.a. zonder meer kan verlengen. Dat is dus een fout geweest. Een nieuw sim only abonnement was alleen mogelijk met 100 SMS bundel erbij. Gebruik ik nooit, maar vooruit, het sim only wat ik al vanaf de introductie gebruik bevalt gewoon, en voor die paar centen meer......... Nu blijkt dat het e.e.a. toch wel is aangepast, zo worden de overgebleven belminuten niet meer mee naar de volgende maand. Kortom, dom van mij om in goed vertrouwen iets te verlengen. Aan de andere kant ook wel weer een gelukje. Binnenkort lopen er nog 3 abonnementen hier in de familie af, wedden dat deze niet meer wordt verlengd bij t-mobile.
Reputatie 2
^ Laat je contract dan aanpassen naar Relax Sim Only.. Dan vervallen je belminuten niet.
Reputatie 2
Essie 005 vraagt waarom haar belminuten opeens niet meegenomen worden naar de volgende maand.

daar wordt op geantwoord:@Essie005

Op de speciale Voordeelsim pagina van T-Mobile vind je alle informatie over deze abonnementsvorm. Onder het kopje: 'dit moet je weten' vind je alle voorwaarden.

Ik zal de voowaarden die gelden voor T-Mobile Voordeelsim nog even op een rij zetten:

* Je hebt geen starttarief, maar elke gebelde minuut (of een deel daarvan) wordt afgerekend als een volledige minuut.
* Belminuten en sms
Reputatie 2
Kan je wat duidelijker zijn? Want ik denk dat maar weinig mensen begrijpen wat je bedoelt.
Ik snap niet wat je niet duidelijk vind aan het antwoord. Bij de voordeelsims kan je dus je belminuten niet meenemen naar de volgende maand, volgens de voorwaarden.
Reputatie 2
* Belminuten en sms
Reputatie 2
Bij een Voordeelsim Sim Only staat dat je uit 1 abonnement belt en sms't. Kies je voor de 100 en je sms't meer dan 25x per maand dan sms je buiten bundel? Zelfde geldt voor als je meer dan 100 minuten belt?

Want ik wil graag met m'n huidige telefoon overstappen op een Sim Only abonnement maar wil graag bellen en sms'en uit 1 bundel. Dan is Relax Sim Only beter toch?
Als ik dan kijk naar de Relax SO 35 dan kom ik als ik
Reputatie 2
De Voordeelsim is een vast prijsplan.
Zo heb je bijvoorbeeld bij de Voordeelsim 100+25 100 belminuten en 25 sms'jes.
Je kunt dus niet 90 minuten bellen en dan 35 sms'jes sturen.
Deze minuten en sms'jes komen aan het eind van de maand te vervallen en neem je dus niet mee.
Alle minuten worden volledig berekend (1,5min = dus 2min)

De Relax SO is een prijsplan met eenheden; deze kun je zowel als belminuten en als sms'jes gebruiken.
De Relax 35 SO houdt in dat je 330 eenheden hebt. Dan kan je dus bijvoorbeeld 125 minuten verbellen en 205 sms'jes sturen.
Deze eenheden zijn onbeperkt houdbaar en neem je dus de gehele contractperiode mee.
Je gesprekken worden per seconde berekend met een minimum van een minuut. (1,5min = dus 1,5min)
Reputatie 2
Ben dus ook absoluut niet blij met verlenging. Had vorig jaar nog zo'n super aanbod. Werd toen door t-mobile gebeld of ik wilde verlengen: 150min+100sms wilde voor
@mergen, naast Voordeelsim biedt T-Mobile ook Relax Sim Only-abonnementen aan. Bij dit abonnement is je tegoed onbeperkt houdbaar. Wellicht past deze abonnementsvorm beter bij je wensen.
Reputatie 2
Volgens een bericht op ad.nl moet je bij 61 seconden bellen nu betalen voor 2 minuten. Kan iemand mij vertellen of dit ook al is ingegaan bij T-Mobile en als dit zo is kan ik dan omdat dit niet is gecommuniceerd naar de klanten mijn contract be
Reputatie 2
Als dit zo is wil ik mijn contract ( ik heb er twee ) be
Reputatie 6
Alleen bij het Voordeelsim abonnement wordt er per minuut afgerekend. Bij de andere abonnementen betaal je de eerste minuut en daarna per seconde. Kies boven in het menu voor 'Abonnement', daar kun je deze informatie terugvinden.
Reputatie 6
Badge +9
[QUOTE=bellshera;718978]Als dit zo is wil ik mijn contract ( ik heb er twee ) be
Reputatie 2
KPN en Vodafone doen precies hetzelfde maar er zijn nog meer aanbieders dan alleen deze en anders gewoon weer lekker pre paid!
Reputatie 6
Badge +9
KPN en Vodafone doen precies hetzelfde maar er zijn nog meer aanbieders dan alleen deze en anders gewoon weer lekker pre paid!

Maar met prepaid bellen is geen oplossing is altijd duurder tenzij je nooit belt.
Als je er rekening mee houd is het niet echt een ramp toch.

Met contract beeindigen bereik je niets
Reputatie 5
@bellshera,
als je elke maand teveel betaald, dus minuten weggooit, moet je zeker stoppen met je abonnementen!
ik bekijk het maar zo, niets is gratis, je moet overal voor betalen.
bij prepaid wordt je ook niet blij, als je een beetje belt. starttarieven enzovoort.
dus als je een beetje belt, is 'n abo toch goedkoper.
je mag het mij laten weten als je echt iets goedkoops weet.
simpel b.v, maar die rond ook alles naar hele minuten af, dus 61 sec, 2 minuten betalen.
en alle overgebleven elke maand kwijt.
dus goedkoopste is niet meer bellen. of zie ik dit verkeerd?
Reputatie 6
Badge +9
@bellshera,
als je elke maand teveel betaald, dus minuten weggooit, moet je zeker stoppen met je abonnementen!
ik bekijk het maar zo, niets is gratis, je moet overal voor betalen.
bij prepaid wordt je ook niet blij, als je een beetje belt. starttarieven enzovoort.
dus als je een beetje belt, is 'n abo toch goedkoper.
je mag het mij laten weten als je echt iets goedkoops weet.
simpel b.v, maar die rond ook alles naar hele minuten af, dus 61 sec, 2 minuten betalen.
en alle overgebleven elke maand kwijt.
dus goedkoopste is niet meer bellen. of zie ik dit verkeerd?

Als je hier bij TM goed zit kan je net zo goed blijven, en het valt wel mee.
In slechte geval kan 61 seconden afgerekend worden als 2 minuten maar hoe vaak komt dat voor?
Zal wel iets duurder worden maar we hebben het niet over extreme bedragen.
Als je bij TM tevreden bent zou ik gewoon blijven, andere providers doen hetzelfde
Reputatie 7
@centaur,

klopt, als je tevreden bent, moet je blijven! ik ben ook tot nu toe tevreden. mijn vader heeft simpel, en als je op hun site kijkt, dat je voor 10 euro 400 minuten en 40 smsjes krijgt, ben ik bij tm toch wel duurder uit!
voor mij is de flex fijn, want als je iets anders doet dan in nl dan bellen en sms-en, kun je bij de concurrent flink bijbetalen. en het onbeperkte houdbaarheid van je tegoed, ook fijn!
trouwens renjack, dat t-mobile dit niet explesiet meldt, is nog geen reden voor contract be
Reputatie 2
Hier is een link naar een vergelijkbaar bericht in het FD.

http://www.fd.nl/artikel/14355971/kosten-mobiel-bellen-stijgen-30