Vragen/opmerkingen Voordeelsim

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

218 reacties

Reputatie 6
Badge +8
[QUOTE=bellshera;718978]Als dit zo is wil ik mijn contract ( ik heb er twee ) be
Reputatie 2
KPN en Vodafone doen precies hetzelfde maar er zijn nog meer aanbieders dan alleen deze en anders gewoon weer lekker pre paid!
Reputatie 6
Badge +8
bellshera schreef:

KPN en Vodafone doen precies hetzelfde maar er zijn nog meer aanbieders dan alleen deze en anders gewoon weer lekker pre paid!

Maar met prepaid bellen is geen oplossing is altijd duurder tenzij je nooit belt.
Als je er rekening mee houd is het niet echt een ramp toch.

Met contract beeindigen bereik je niets
Reputatie 5
@bellshera,
als je elke maand teveel betaald, dus minuten weggooit, moet je zeker stoppen met je abonnementen!
ik bekijk het maar zo, niets is gratis, je moet overal voor betalen.
bij prepaid wordt je ook niet blij, als je een beetje belt. starttarieven enzovoort.
dus als je een beetje belt, is 'n abo toch goedkoper.
je mag het mij laten weten als je echt iets goedkoops weet.
simpel b.v, maar die rond ook alles naar hele minuten af, dus 61 sec, 2 minuten betalen.
en alle overgebleven elke maand kwijt.
dus goedkoopste is niet meer bellen. of zie ik dit verkeerd?
Reputatie 6
Badge +8
foosa08 schreef:

@bellshera,
als je elke maand teveel betaald, dus minuten weggooit, moet je zeker stoppen met je abonnementen!
ik bekijk het maar zo, niets is gratis, je moet overal voor betalen.
bij prepaid wordt je ook niet blij, als je een beetje belt. starttarieven enzovoort.
dus als je een beetje belt, is 'n abo toch goedkoper.
je mag het mij laten weten als je echt iets goedkoops weet.
simpel b.v, maar die rond ook alles naar hele minuten af, dus 61 sec, 2 minuten betalen.
en alle overgebleven elke maand kwijt.
dus goedkoopste is niet meer bellen. of zie ik dit verkeerd?

Als je hier bij TM goed zit kan je net zo goed blijven, en het valt wel mee.
In slechte geval kan 61 seconden afgerekend worden als 2 minuten maar hoe vaak komt dat voor?
Zal wel iets duurder worden maar we hebben het niet over extreme bedragen.
Als je bij TM tevreden bent zou ik gewoon blijven, andere providers doen hetzelfde
Reputatie 7
@centaur,

klopt, als je tevreden bent, moet je blijven! ik ben ook tot nu toe tevreden. mijn vader heeft simpel, en als je op hun site kijkt, dat je voor 10 euro 400 minuten en 40 smsjes krijgt, ben ik bij tm toch wel duurder uit!
voor mij is de flex fijn, want als je iets anders doet dan in nl dan bellen en sms-en, kun je bij de concurrent flink bijbetalen. en het onbeperkte houdbaarheid van je tegoed, ook fijn!
trouwens renjack, dat t-mobile dit niet explesiet meldt, is nog geen reden voor contract be
Reputatie 2
Hier is een link naar een vergelijkbaar bericht in het FD.

http://www.fd.nl/artikel/14355971/kosten-mobiel-bellen-stijgen-30
Reputatie 2
Waarom krijg ik nu mijn overgebleven belminuten en smsen van de maand daarvoor niet meer?
Ik heb een abbo 150 belminuten en 100 smsen.
Mijn contract verlening is voor 11-01-2010 ingegaan. Dus verwacht ik dat ik mijn tegoed van de vorige maand wat ik over heb meegaat naar de volgende maand.
MVG schone
Reputatie 2
Die vraag heb ik nu ook :S
Reputatie 2
@Schone
De belminuten en SMSjes bij een Voordeelsim abonnement zijn 1 maand geldig. Ze gaan dus NIET mee naar de volgende maand.
Reputatie 2
Voel me behoorlijk genept. Had ik beter een andere provider kunnen kiezen.
Helaas is dat nu pas mogelijk over 2 jaar. Was altijd tevreden met dit sim-only abbo.
Ik ben er ook vanuit gegaan met de verlenging dat de zelfde voorwaarden gelden als ik al had. Niet dus...
Reputatie 5
Als het belangrijk is dat je je opgespaarde tegoed behoudt, dan kun je overwegen om over te stappen naar een Relax Sim Only tariefplan.
Meer informatie over de voorwaarden en tarieven van Relax Sim Only vind je op onze website.
Reputatie 2
Ja dat begrijp ik. Alleen betaal ik dan bijna het dubbele.
Dus dat lijkt me niet zo een goede keus.
Reputatie 2
Wat ben ik pissed zeg, overal zie je reclame van T-mobile dat je je belminuten mag houden (heb ik toch gewoon voor betaald!) sluit ik dus na een jaar nog maar eens 2 jaar af. Nu blijkt dat je met een voordeel SIM iedere maand je overgebleven belminuten kwijt bent!! Ik vind het wel zo waardeloos, wat een schelmen zeg.
Reputatie 4
dan moet je een x die reclame goed bekijken want zoals je overal hoort en ziet gaat dat om het RELAX abonnement en dus geen voordeelsim. Volgende keer dus ff wat beter lezen voordat je iets afsluit en niet gaan zeiken op t mobile als je zelf niet goed gekeken heb.
Reputatie 2
echt grappig dat T-mobile zelf ook meepraat op het forum!! Probeer jij dan maar eens uit te zoeken op de site of je nu wel of niet je belminuten mag meenemen bij een voordeel sim abonnement! Je mag je klanten toch ook wel een beetje normaal informeren of niet soms? Het afsluiten van een abonnement hoeft toch geen puzzel te zijn. Zet bij voordeel sim gewoon de tekst dat je de belminuten waar je voor betaald niet mee mag nemen!! Dat lees ik dus nergens!!
Reputatie 2
De reclames gaan duidelijk over Relax (dat dan ook een stuk duurder is dan Voordeelsim). Dit staat gewoon op de website onder Voordeelsim:

"Dit moet je weten over Voordeelsim.
Je hebt geen starttarief, maar elke gebelde minuut (of een deel daarvan) wordt als volledige minuut afgerekend.
Belminuten en sms
Reputatie 4
boantje schreef:

echt grappig dat T-mobile zelf ook meepraat op het forum!! Probeer jij dan maar eens uit te zoeken op de site of je nu wel of niet je belminuten mag meenemen bij een voordeel sim abonnement! Je mag je klanten toch ook wel een beetje normaal informeren of niet soms? Het afsluiten van een abonnement hoeft toch geen puzzel te zijn. Zet bij voordeel sim gewoon de tekst dat je de belminuten waar je voor betaald niet mee mag nemen!! Dat lees ik dus nergens!!

Wanneer je de prijslijst van de voordeelsim leest en dan de tekst daaronder dan staat daar heel duidelijk vermeld dat de belminuten van de voordeelsim vanaf de aankoopdatum 1 maand geldig zijn. Dus misschien de volgende keer toch even wat beter lezen. Ga naar abonnement - sim only abonnementen en dan voordeelsim. Onder de prijzen zie je een plusje waarbij staat "dit moet je weten over de voordeelsim". Had je die even open geklapt had je duidelijk kunnen lezen dat je bij dit abonnement je belminuten niet meeneemt.

Dit moet je weten over Voordeelsim.
Je hebt geen starttarief, maar elke gebelde minuut (of een deel daarvan) wordt als volledige minuut afgerekend.
Belminuten en sms
Reputatie 4
[QUOTE=Iphigeneia;720163]De reclames gaan duidelijk over Relax (dan dan ook een stuk duurder is dan Voordeelsim). Dit staat gewoon op de website onder Voordeelsim:

"Dit moet je weten over Voordeelsim.
Belminuten en sms
Reputatie 4
en toen was het stil ... voortaan dus echt even eerst iets lezen voordat je gaat zeuren over iets.
Reputatie 2
boantje schreef:

Wat ben ik pissed zeg, overal zie je reclame van T-mobile dat je je belminuten mag houden (heb ik toch gewoon voor betaald!) sluit ik dus na een jaar nog maar eens 2 jaar af. Nu blijkt dat je met een voordeel SIM iedere maand je overgebleven belminuten kwijt bent!! Ik vind het wel zo waardeloos, wat een schelmen zeg.

kleine lettertjes dude 🙂
Reputatie 2
T-Mobile Relax 20 Sim Only

Lieve mensen, pas op met overstappen bij T-Mobile zelf.. je kan zomaar door de switch ipv per seconde betaal nu door afronding (4 seconden.. dus iemands voicemail krijgen) telt als 1 minuut... en laat ik dit nu in een maand (en mijn 1e maand) 70x 0,04 = 70 minuten..
tja dan heeft een relax 20 100 minuten weinig zin... extra kosten 40 euro!!
best knap nadat ik al 4 jaar gemiddeld op 7,50 zit.... T-Mobile bedankt!! en klantenservice bedankt voor jullie begrip (not!)... nu maar op alle sites iedereen erop attenderen... ik zie hun reclame nu toch anders... bewaar je minuten voor de volgende maand... als 1 seconde al 1 minuut is....... hoe krijg je dat dan voor elkaar??? 🙂
Reputatie 7
@ ArjanRebergen,
Het staat in je voorwaarden dat t-mobile dit doet. Ik ben het het met je eens dat dit niet echt leuk is. Maar hou er wel rekening mee, dat elke provider dit doet, de eerste minuut
voor een hele afronden. Het is inderdaad vervelend als je een voicemail krijgt, en dan een minuut kwijt.
Kun je trouwens naar een andere tariefplan overstappen?
Het kan nog erger, want sommige providers doen dit met elke minuut, bv simpel.
Misschien een punt voor t-mobile om dit gewoon af te schaffen, dus echt bellen per seconde. Ik heb gehoord, dat de opta dit af wil gaan schaffen, maar dat gebeurd?
grt, eviltwin69

(heeft een relax 20 s.o. maar 100 minuten?)
Reputatie 3
@ArjanRebergen, je had eerst een Relax 150 Sim Only (150 belminuten) nu heb je een Voordeelsim 100 (100 belminuten) de algemene voorwaarden van Voordeelsim zijn anders dan de algemene voorwaarden van Relax.
Kijk hier voor meer informatie over Voordeelsim.
Reputatie 2
Hallo,VRAAG

Mijn vraag: is K heb een i-300 abbo en ook 300 sms, nu is het zo als ik al een keer over me sms heen kom wat al nooit gebeurd , gebruik zo ong 70 sms per maand!!
zouden ze dan niet de overige sms die over zijn, kunnen geven als belminuten..?
Aangezien je er ook voor betaald. En ik niet de keus heb gehad om bijvoorbeeld maar kiezen voor 100 sms... Je zou het toch maar 1 x kunnen mee nemen in je volgende maand !! voor ruim 400 belminuten wil ik wel zo`n 45 euro in de maand betalen

Het komt er bij my op neer dat ik betaal voor 300 sms die ik echt nooit op krijg met myn i phone.. Me belminuten overgens wel.. myn abbo kost 37,55 in de maand ... k neem aan exc BTW . Zit toch meestal op de 45 euro...