Vragen/opmerkingen Voordeelsim

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

218 reacties

@Lisa, bellen naar T-Mobile Klantenservice (particulier) wordt verrekend met de minuten uit je belbundel.
Reputatie 2
Hoi allemaal!
Ik heb een voordeelsim 300 abonement. Maar ik vind honderd smsjes een beetje weinig per maand. Ik ga er ook steeds overheen. Is er een mogelijkheid om het aantal smsjes per maand te verhogen? Nu lijkt het of dat alleen kan als je een nieuw abonement neemt maar mijn abonement is pas net geldig. En sms maximaal kan alleen bij een relax abonement toch? Alvest bedankt en groetjes.
Reputatie 6
Het is niet mogelijk om een sms voordeelbundel toe te voegen aan een Voordeelsim abonnement. Je kunt je abonnement natuurlijk verhogen naar een Voordeelsim 500 + 150. Als je niet genoeg hebt aan 150 smsjes per maand en liever een Sms Maximaal wilt dan kun je het Voordeelsim abonnement ook omzetten naar Relax Sim Only met Sms Maximaal.
Reputatie 2
Hallo,

Wil graag weten hoe het verbruik van belminuten wordt berekend.

De verbruikskosten op de eerste pagina van mijn factuur komt niet overeen met het
aantal van totaal binnen nederland verbuik.

Op de eerste pagina staat 340 belminuten verbruikt.
Het totaal van alle telefoongesprekken binnen NL staat op 260:22 min

Hoe wordt dit berekend, klopt volgens mij niks van.

Alvast bedankt!

mvg

Richard van Dijk
Reputatie 2
Bij voordeelsim betaal je volgens mij per minuut. Je gesprekken worden dus afgerond naar hele minuten. Misschien verklaart dat het verschil?
Reputatie 7
@ Richard01,
Bij je voordeelsim wordt idd elk gesprek de minuten naar boven afgerond. Je hebt een verschil van 80 minuten, heb je toevallig veel voicemails gehad als je wou bellen? En hang je dan meteen op? Dit geeft ook een hoog verbruik, elke keer verbinding hebben, en dan ophangen.
@Richard01, bij Voordeelsim wordt inderdaad zoals is aangegeven per minuut afgerekend. Je vindt alle voorwaarden en tarieven van dit tariefplan op onze website.
Reputatie 2
Ik zoek een nieuwe abo voor m'n vriendin en twijfel tussen Voordeelsim 300 en Relax Sim Only 35. De eerste is goedkoper, dus die wil ik in eerste instantie nemen.

Mijn vraag: is het mogelijk om binnen de contractperiode over te stappen van Voordeelsim 300 naar Relax Sim Only 35 (of 45) ?

In de FAQ staat dit:
[i]Tijdens je contractperiode kun je
Reputatie 7
@ herman74,
Als je dit via my t-mobile deze mogelijkheden niet ziet staan, kun je ook de klantenservice bellen, dan heb je direct antwoord. Dit zal zo wel kunnen. Let er wel op, dat de voorwaarden tussen deze 2 verschillend zijn. Voordeelsim rond de minuten altijd naar boven af, en de minuten/sms-jes zijn niet onbeperkt geldig.
Reputatie 2
@ herman74,
Als je dit via my t-mobile deze mogelijkheden niet ziet staan, kun je ook de klantenservice bellen, dan heb je direct antwoord. Dit zal zo wel kunnen. Let er wel op, dat de voorwaarden tussen deze 2 verschillend zijn. Voordeelsim rond de minuten altijd naar boven af, en de minuten/sms-jes zijn niet onbeperkt geldig.

Bedankt voor je reactie. Het gaat om een nieuw abo, dus nog geen my t-mobile beschikbaar. Daar zie je de opties overigens ook pas na 1 maand, en ik wil het van tevoren weten. Ik wacht nog even een mod-reactie af, anders ga ik morgen bellen.
Reputatie 2
Ik heb een voordeelsim abbonement van 150 belminuten en 100 smsjes, die is 19 mei ingegaan. Ik heb sindsdien 2 of 3 smsjes verstuurt en niet gebeld, maar ik kijk naar mn belstatus en daar staat dat ik nog maar 135:29 minuten kan bellen en nog 90 smsjes kan sturen terwijl ik dus nog niet heb gebeld en 2/3 smsjes heb gestuurd. Hoe kan dat ??
groetjes simone
Reputatie 1
@herman74

Het is mogelijk om binnen de contractsperiode over te stappen van een Voordeelsim 300+100 naar een Relax 35 of 45 Sim Only.

@simone33

De belstatus is indicatief. Tevens ontvang jij elke 18e van de maand je volledige (bel)tegoed. Je hebt je abonnement gewijzigd op 21/05, dit houdt dus in dat in de periode van 21/05 tot 18/06 je (bel)tegoed naar verhouding wordt berekend.
Reputatie 2
als mijn sms tegoed op is en ik wil een sms sturen gaat dat dan van mijn eerst volgende sms tegoed af? of komt dat bij extra kosten erbij ?
als mn beltegoed op is en ik bel dan komt dat nl wel bij extra kosten erbij en gaat dat niet van mn volgende beltegoed af!
Reputatie 2
Ik heb net mijn abonnement veranderd in voordeelsim + onbeperkt internetten. Wanneer kan ik hier gebruik van maken?

Alvast bedankt voor uw reactie

MvG,
Jan
Reputatie 2
Bij mij was het zo dat ik me mobiel een half uur uit moest zetten, en dat het er toen opstond 🙂
Reputatie 2
Dus u zegt dat je meteen gebruik kunt maken?
@jantjebeelen, je Voordeelsim is direct ingegaan. Als je inlogt op My T-Mobile zie je bij de contractgegevens staan dat je nu gebruikmaakt van Voordeelsim.
Reputatie 2
Iki heb ook te overhaast beslist. Heb nu 150/100 bij de voordeel sim, ahd eerst sim only,150/30. Had ik beter sms bundel kunnen toevoegen in plaats van voordeelsim, had hadden mijn belminuten nog meegegaan....
Reputatie 2
Ik ben lid sinds 2002 van deze telefoon maatschappij en was blij met de resten minuten of sms'jes dat ik kan over meenemen naar de volgende maand. Recent heb ik een nieuwe contract verlangen maar ik ontdenk dat de nieuwe contract is alleen geldig voor dezelfde maand. Ik heb gegoogle en zag dat T-mobile heeft reclame staan op 11 Jan 2010 voor onbeperkt houdbaar voor 6 maanden . Ik snap helemaal niet waarom mijn nieuwe contract staat geldig 1 maanden. Ik ben teleurgesteld.

Ik hoop dat u hebt een nieuwe voorstelling voor me.

Met vriendelijke groet,
L.M. Gui
Reputatie 2
Ik heb ook dezelfde ervaring na een nieuw contract. Je moet nu de belminuten en smsjes opmaken in de maadn anders ben je ze kwijt. T-mobile hoezoe kun je je belminuten meenemen? ik vind dit een slechte zaak , als jullie de klanten maar binnen hebben en de rest doet er da niet meer toe.
Reputatie 2
Je kunt wel zeggen dat dit pure oplichting is, ik heb er geen woorden voor.
Reputatie 6
Badge +9
Je kunt wel zeggen dat dit pure oplichting is, ik heb er geen woorden voor.

Oplichting?? Waar slaat dat nou weer op?

Het is ook helemaal niet waar wat hier geroepen wordt.

Gr,
CENTAUR
Reputatie 6
Badge +9
Over welk abonnement hebben we het hier?

Dat na 1 maand al je tegoed weg is is onzin!

Gr
CENTAUR
Reputatie 6
Ik denk dat het hier over Voordeelsim gaat. De reclame over beltegoed dat onbeperkt houdbaar is gaat over het nieuwe Relax. Dat is wat anders dan Voordeelsim.

Als je een nieuw abonnement neemt is het wel verstandig om ook even na te kijken wat het abonnement inhoudt. Als Voordeelsim je niet bevalt kun je gerust overstappen naar Relax Sim Only.
Reputatie 6
Badge +9
Thanks C1ndy, is inderdaad zo.
Maar de topic starter vind het niet zo erg meer geloof ik ;-)

Fijn weekend

Gr
CENTAUR