Vragen/opmerkingen Voordeelsim

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

218 reacties

Reputatie 2
Ik ben lid sinds 2002 van deze telefoon maatschappij en was blij met de resten minuten of sms'jes dat ik kan over meenemen naar de volgende maand. Recent heb ik een nieuwe contract verlangen maar ik ontdenk dat de nieuwe contract is alleen geldig voor dezelfde maand. Ik heb gegoogle en zag dat T-mobile heeft reclame staan op 11 Jan 2010 voor onbeperkt houdbaar voor 6 maanden . Ik snap helemaal niet waarom mijn nieuwe contract staat geldig 1 maanden. Ik ben teleurgesteld.

Ik hoop dat u hebt een nieuwe voorstelling voor me.

Met vriendelijke groet,
L.M. Gui
Reputatie 2
Ik heb ook dezelfde ervaring na een nieuw contract. Je moet nu de belminuten en smsjes opmaken in de maadn anders ben je ze kwijt. T-mobile hoezoe kun je je belminuten meenemen? ik vind dit een slechte zaak , als jullie de klanten maar binnen hebben en de rest doet er da niet meer toe.
Reputatie 2
Je kunt wel zeggen dat dit pure oplichting is, ik heb er geen woorden voor.
Reputatie 6
Badge +8
Je kunt wel zeggen dat dit pure oplichting is, ik heb er geen woorden voor.

Oplichting?? Waar slaat dat nou weer op?

Het is ook helemaal niet waar wat hier geroepen wordt.

Gr,
CENTAUR
Reputatie 6
Badge +8
Over welk abonnement hebben we het hier?

Dat na 1 maand al je tegoed weg is is onzin!

Gr
CENTAUR
Reputatie 6
Ik denk dat het hier over Voordeelsim gaat. De reclame over beltegoed dat onbeperkt houdbaar is gaat over het nieuwe Relax. Dat is wat anders dan Voordeelsim.

Als je een nieuw abonnement neemt is het wel verstandig om ook even na te kijken wat het abonnement inhoudt. Als Voordeelsim je niet bevalt kun je gerust overstappen naar Relax Sim Only.
Reputatie 6
Badge +8
Thanks C1ndy, is inderdaad zo.
Maar de topic starter vind het niet zo erg meer geloof ik ;-)

Fijn weekend

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
ik heb ook een voordeelsim afgesloten voor mijn dochter en inderdaad die is 1 maand geldig hoor.maar wist het toen ik hem bestelde bevalt het me niet kan ik altijd nog overstappen.;)
Reputatie 2
beste moderator

ik zou graag willen weten wanneer ik mijn abbonement kan gaan gebruiken.
kan nu eindelijk inloggen maar er staat geen tegoed of wat dan ook.
en ik zou graag willen weten welke dag ik mijn nieuwe beltegoed elke maand krijg.
kan ik namelijk mijn appli daarop instellen.
en de korting van die 2 jaar gratis internet staat er ook niet bij.
graag wil ik meer weten.
groetjes cindy2010
Reputatie 2
ik meen dat je een smsje bij een voordeelsim kan krijgen voordat je over je beltegoed heen gaat.ik kan het niet vinden om in te stellen.
dus moderatoren kan er een van jullie naar kijken of zeggen hoe ik dat kan aanzetten???
Reputatie 2
ik meen dat je een smsje bij een voordeelsim kan krijgen voordat je over je beltegoed heen gaat.ik kan het niet vinden om in te stellen.
dus moderatoren kan er een van jullie naar kijken of zeggen hoe ik dat kan aanzetten???

sorry op mijn mans naam
Reputatie 2
hallo allemaal

ik had toch een vraagje.
ik heb nu een voordeelsim gekregen van mijn ouders van 300+100 met ineternet.
maar nu heb ik toch een vraag erover.
ik sms veel en keek of ik er een sms maximaal aan toe kan voegen.
maar volgens mij kan dat niet.
maar als dat niet kan.
zou ik dan over kunnen stappen naar een relax simonly kunnen gaan.daar kan het namelijk wel bij????
Reputatie 2
kan niemand hier antwoord op geven.
ik ben bang dat ik erover heen ga.
en dan word mijn abbo door mijn ouders afgenomen.
Reputatie 2
Ik heb een sim voordeel abonnement 300 + 100 smsjes van 2 jaar.
Het eerste jaar moet ik 10,95 p/m betalen. Maar ik betaal nu 17,25
Reputatie 2
wat kost het om af en toe email binnen te halen (en verzenden) op een voordeelsim abonnement??
Reputatie 2
Hallo allen,

Al zolang ik me kan herinneren heb ik een Sim only, tegenwoordig Voordeel Sim, van T-mobilie. ik was er altijd heel tevreden over, immers belde ik goedkoop en kon ik mijn tegoed een maand meenemen. Altijd handig in drukke tijden 🙂
Begin dit jaar heb ik mijn contract verlengt. De vriendelijke T-mobile medewerker heeft mij tijdens het gesprek NIET verteld dat de voorwaarden waren gewijzigd, maar mij verteld dat ondanks dat de naam gewijzigd was in VoordeelSim er verder geen wijzigingen waren. Dit is natuurlijk niet helemaal juist. Aangezien tegewoordig de belminuten en smsjes die ik inkoop maar 1 maand geldig zijn t.o.v. de 2 maanden bij de Sim only.
Als ik van te voren had geweten dat de voorwaarden anders zouden zijn, dan was waarschijnlijk overgestapt naar een andere provider.

Had de T-mobile medewerker mij er niet op moeten wijzen dat de voorwaarden veranderde als ik mijn abbo zou verlengen?
Reputatie 2
De voordeel sim kan beter de nadeel sim worden genoemd!

Je ingekochte minuten en smsjes worden niet naar de volgende maand meegenomen.
Je betaald per minuut ipv per seconde

Het was mijn derde x dat ik normaal relax abonnementje van T-mobile na een jaar verlengde met een sim only. Ik was daar altijd tevreden over. Ik verwachtte dan ook op basis van voorgaande ervaring dezelfde service. Ik schrok me dood toen mijn rekeningen elke veel duurder waren. Ik vind het schandalig dat ik niet voor deze nadelen ben gewaarschuwd toen ik mijn abonnement verlengde.
Reputatie 5
Je moet inderdaad echt goed kijken wat je doet, met verlengen of een nieuwe abonnement afsluiten. Er zijn hier veel mensen die achteraf vinden dat hun abonnement niet is zoals ze verwachten! Goed naar de voorwaarden kijken voordat je iets doet.
Reputatie 2
Moet een voordeelsim ook geactiveerd worden ?
Reputatie 2
Heb net online mijn abbonement gewijzigd naar sim 500min+150 sms. Nu heb ik bevestiging binnen gekregen en op my t-mobile staat dat ik deze voor 2 jaar heb + een sms maximaal vast bundel. Heb online 1 jaar geselecteerd en geen extra sms bundel geselecteerd want heb er al 150 smsjes p/m. Kan ik dit nog wijzigen en wanneer gaat dit van start?
Reputatie 2
Ik denk dat het verstandig is als je gewoon even naar tmobile belt, dan helpen ze je gelijk
Reputatie 5
@jyce, je tariefplan was al gewijzigd, maar je Sms Maximaal nog niet verwijderd. Je hebt nu alleen Voordeelsim 500+150. Je bent momenteel contractvrij. Je contractperiode is in augustus 2010 verlopen.
Reputatie 2
vraagje:
ik heb voordeelsim 300+100smsjes.
nu ga ik volgende week naar barcelona
kan ik vanaf daar ook bellen? en is dit binnen de belbundel of gaat dat erbuiten of allebei? en wat ze de kosten voor buiten de bundel?
zelfde vraag voor de smsjes.

groetjes
Reputatie 2
Beste Abbonee.
Pas geleden 29-09-2010 overgestapt op sim only 150/100.
op het moment van overstappen een beltegoed van 270 minuten.[oude abb;].
deze belminuten die je wel heb betaald ben je gelijk kwijt.
t-mobile begint het nieuwe abb; gelijk met de 150 minuten.
Dus de ingekochte 270 minuten ben je gewoon kwijt.
KASSA voor t-mobile.
Dit noem ik nu zakkenvullen.
SCHANDE
Reputatie 2
Hoi ik heb pas een nieuw voordeel sim only abbo (2jaar) nu is mijn vraag kan ik dit omzetten naar een abbo met telefoon en internet?