Vragen/opmerkingen Voordeelsim

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

218 reacties

Reputatie 2
Ik heb een Voordeelsim 300+100 abonnement, er zitten 100 smsjes bij. Nu sms ik iets meer dan die 100 dus wil ik meer smsjes inkopen, want anders betaal ik 25 cent per smsje.

Het rare is dat ik een verdubbelaar kan inzetten maar verdubbelt die dan mijn bundel?
En ik kan een soort van vertiendubbelaar inzetten, dan krijg ik er ineens 1000 bij.

Hoe kan ik het beste mijn bundel met ongeveer 50 - 100 smsjes verhogen?
Reputatie 5
@westy25,

Het is mogelijk met een Early Renewal.
Een andere mogelijkheid is om een simlockvrij toestel te kopen en de web'n'walk bundel bij je huidge abonnement te nemen.
Reputatie 2
Oke dank je voor info.
Reputatie 2
Beste T-mobile,

Al vele jaren een tevreden klant, maar helaas valt het volgende valt me echt zwaar tegen.

Komende week (7nov) vertrek ik voor 5 maanden naar Shanghai om daar een stage te lopen. Mijn huidige abonnement (Voordeelsim 500+150, 1 jaar) loopt nog tot en met 20 februari 2011. Bij het afsluiten heb je natuurlijk geen glazen bol wat het komende jaar gaat brengen.

Na een gesprek met de klantenservice blijkt dat er geen optie is om dit abonnement tijdelijk stop te zetten, en het bij terugkomst weer door te laten lopen. Ook niet om het naar een lagere, en dus goedkopere bundel te activeren. Andere providers, bijvoorbeeld Hi, bieden deze optie wel.

Simpel rekensommetje:
Reputatie 2
Telefoonaanbieders hebben de macht, verkopen doen ze graag, maar service ho maar. Hopelijk gaat dit na de actie van Youp van't Hek veranderen, er moet meer transparsantie zijn en klantvriendelijkheid. Je bent niet de enige, dit zijn maffia praktijken
Reputatie 2
Hallo

Ik heb een voordeelsimabbo. Mijn broertje is vertrokken naar het buitenland. Hij heeft daar een zweedse telefoon aangeschaft. Als ik sms naar een zweeds nummer, valt dit dan binnen mijn voordeelsim smsjes of niet?

Mvg,
Lisa
Reputatie 2
Badge
Buiten de bundel http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/buitenland/tarieven-naar-buitenland
Reputatie 2
Ik had gehoopt alsnog minimaal een reactie te krijgen op mijn bovenstaande post, maar helaas... Nog een keer dan, service hoeft geen geld te kosten, het levert je juist geld op. Maar het lijkt er op dat we dat allemaal zijn vergeten.

Nou, ik ben naar China. Een eventuele reactie zou nog steeds op prijs worden gesteld.

Erik
Reputatie 5
@ Ceesie,
Ik heb je een prive bericht gestuurd. Zou je daar op willen reageren?

@Bas1986
Bij een Voordeelsim kan je alleen een Sms maximaal nemen.

@isaja
Zie dat je klacht is opgepakt door de klantenservice.

@lisa2
Deze sms'jes vallen buiten de bundel. Op de http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/buitenland/tarieven-naar-buitenland vind je alle tarieven.
Reputatie 2
[QUOTE=janton;701646]Beste Mensen,

Ik wil jullie er graag op attenderen dat onder T-Mobile Voordeelsim ook zeer belangrijke "kleine lettertjes" staan.
Helaas ben ik er zonder pardoes ingetuind!
Ik vraag mij echter ook af of deze hier al vanaf het begin stonden..?
Maar goed genoeg ontevreden, heb stom genoeg een 2 jarig contract afgesloten..

Er is een reden dat ik dit bericht plaats ik heb
Reputatie 2
Kan je bij je Voordeelsim abonnement de belminuten/smsjes die je van de vorige maand over hebt niet meenemen naar de volgende maand?
Reputatie 2
Ik ben allang klant van t- mobile. Ik heb een paar maanden geleden mijn abonnement omgezet tot een sim voordeel 500 + 150. En ik schrik van mijn huidige facturen. Dit komt omdat alle gesprekken worden afgerond. Ik kom zoveel duurder uit. Je bent sneller door je belbundel heen en de minuten buiten je bundel slaan sneller aan! Ik las net dat de overheid dit wil aanpakken, maar het ging met name over Telfort en KPN, terwijl de klanten van t- mobile ook zwaar gedupeerd worden. Ik hoop dat ook t- mobile hier iets aan doet of iemand iets aan T-mobile
Reputatie 2
Ik heb een sim-only abonnement van 150 belmin + 100 smsjes,
volgens t-mobile onbeperkt houdbaar!
Maar na het einde van de maand is alles weg en begin ik weer met 150 min + 100 sms.
Waarom is dat?
Reputatie 2
heb je geen voordeelsim? Dat is maar 1 maand geldig.
Reputatie 6
Badge +9
RELAX is onbeperkt de rest niet.

Volgens mij heeft t-mobile nooit geroepen dat het bij allee abonnementen gratis is.
Wordt altijd duidelijk relax bij vermeld.

Goed je belstatus in de gaten houden en alles opbellen ;-)

Gr
CENTAUR
Reputatie 7
@mustang1969
Je maakt gebruik van Voordeelsim 150 + 100. De belminuten en sms’jes zijn 1 maand geldig vanaf de aankoopdatum. Voor meer informatie over je tariefplan verwijs ik je naar de Voordeelsim prijslijst.

Je kunt ook overstappen naar Relax Sim Only waarbij het tegoed wel onbeperkt houdbaar is. Je tariefplan kun je zelf wijzigen via My T-Mobile. Mocht je dit willen doen houd er dan wel rekening mee dat je tegoed iedere maand op de 6e ingaat.
Reputatie 2
Vind Het Waardeloos Dat Ik Ineens Mijn Beldbundel En Sms Tegoed Niet Meer Kan Meenemen
Ik Als Trouwe Klant Word Ineens Omgezet Naar Een Ander Abonnement En Kan Ik Mijn Minuten En Smsjes Niet Meer Meenemen
Waardeloos
Zodra Ik Kan Opzeggen Zal Ik Mijn Tel Abonnement Opzeggen
@Nicoll, je hebt bij je vernieuwing gekozen voor T-Mobile Voordeelsim. Bij dit abonnement zijn je maandkosten laag, maar is je tegoed maar 1 maand geldig. Je kunt overstappen naar een Relax Sim Only, bij dit abonnement is je tegoed wel onbeperkt houdbaar.
Reputatie 2
ik had eerst een sim only en toen was het allemaal onbeperkt houdbaar, maar die is verlopen en werd ineens omgezet naar een duur abonnement waar ik niet op zat te wachten en nu is die aanbieding er niet meer
had ik maar opgezegd maar nee heb me over laten halen tot een abonnement waar ik meer geld voor kwijt ben. zomaar passen ze de voorwaarden aan en daar baal ik van als ik dat had geweten had ik op tijd mijn abonnement opgezegd maar dacht die word stilzwijgend verlengd als simonly abonnement NEE mevrouw u heeft de kleine lettertjes niet gelezen en het was maar een actie
Reputatie 2
Ik ben al zeker 12 jaar en langer klant bij T-mobile,maar ik ga nu twijfelen om bij hun als klant te blijven.
Helaas is de vroegere (ben) nu al een tijd T-mobile niet meer zo goedkoop als ik denk.
Het lijkt dat ze goedkoop zijn maar dat is niet waar.

Bijvoorbeeld dat alles naar boven afgerond word,je minuten kan je niet mee nemen en als klap op de vuurpijl mocht je de klantenservice willen bellen moet je nog even betalen.
Service is dus bij mijn trouwe TM niet meer te vinden.

Zelf hoop ik dat veel klanten dit ook in zien en massaal TM links laten liggen.
Want eerlijk heid duurt in mijn ogen het langst.
Zelf weet ik niet meer wat ik moet nemen.

Want die voordeelsim is toch niet zo voordelig als dat lijkt,natuurlijk dekt TM zich in om alles duidelijk mogelijk over te laten komen,maar net zoals vroeger even een abo te nemen zonder zorgen dat zit er niet meer in,voordeel sim buiten de bundel 0,30 P/M !!!het is te zot voor worden!!!

Denk dat helaas na meer dan 12 jaar klant te zijn om te vertrekken!!!

Maar dat wil niet zeggen dat de andere netwerken zo eerlijk zijn!!!

Kijk goed als je een abo neemt!!!
Reputatie 6
Je moet altijd goed opletten als je een nieuw abonnement neemt. Afrekenen per minuut lijkt nu jammer genoeg standaard te zijn geworden. Als je dat niet wilt is Ben misschien wel iets voor jou. Je betaalt voor bellen per seconde met een minimum van een minuut en je zit niet vast aan een jaarcontract.
Reputatie 2
T-Mobile waar zijn jullie mee bezig?
Zie alle nieuwe varianten van Sim-Only zowel Relax als Voordeelsim.

Is het zo dat er geen internet web'n'walk meer aangesloten kan worden op voordeelsim?
Waarom is Family omhoog gegaan van EUR 10,-- naar EUR 14,95.

Jullie zijn door de bank genomen belachelijk duur geworden. Als ik nu moet gaan verlengen ben ik aangewezen op Relax Sim Only met hogere prijzen. Met web 'n' walk stijgen de maandelijkse kosten zeer, zeer fors.

Wil heel graag bij jullie gaan verlengen maar niet tegen elke prijs. Zo premium is jullie 3G netwerk nu ook weer niet. Overweeg een overstap naar vodafone.
Reputatie 2
@ac6693
T-Mobile bekijkt continu haar positie in de markt. Als gevolg hiervan heeft T-Mobile vandaag het nieuwe Relax tariefplan ge
Reputatie 2
Dank voor je reactie. De snelheids verlaging is een significante verandering. Onder het oude web'n'walk bleef de snelheid op 386. Nu wordt na 1GB de snelheid geknepen naar 64.

Hoe krijg je inzicht in wat je dataverbruik nu is? Op basis daarvan kun je een inschatting maken hoe je snelheid zich gaat gedragen in de nieuwe bundel. Wordt dit nog in My T-Mobile toegevoegd?

Ik zie inderdaad wel dat nu bij een voordeelsim er een internet bundel mogelijk is.
T-Mobile Family is nog steeds een aardig product. Echter een prijsverhoging van 50% blijf ik wel heel fors vinden.
Reputatie 2
Dit is wel een prijsverhoging van bijna 50%!
Eerst ons lokken met een half jaar gratis, daarna zou het 10 euro in de maand zijn. Ik was altijd wel T-mobile fan, maar helaas nu in heel korte tijd wel erg slechte ervaringen (zie ook mijn eerdere post ivm vairy touch). Jammer! Frustrerend eigenlijk vooral.