Vragen/opmerkingen Voordeelsim

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

218 reacties

Reputatie 2
Als je al Family hebt, blijft het 10 euro! Toch?

Het internet is stukken sneller geworden, 1gb totaal data haalt toch bijna niemand. Dus door de bank genomen een verbetering van het internet.
(standaard mobiel internet bijna 3x zo snel).

Wel jammer dat de bundels iets duurder zijn geworden!
Reputatie 2
@nekkie,

T-Mobile Family blijft voor jou gewoon 10 euro. De prijsstijging voor Family geldt alleen voor nieuwe afsluitingen van onze T-Mobile Family bundel. De prijsstijgingen zijn onvermijdelijk. Dit geldt voor bijna alle providers.
Reputatie 2
IK HEB een vraagje kan het zo zijn dat de belminuten gewoon afgerond worden per minuut ,ik kijk steeds mijn belstattis en daar is het steeds afgerond op minuten hoe kan dit ???
Reputatie 6
@jackij71
Je maakt inderdaad gebruik van een abonnement waarbij je per volledige minuut betaalt.
Reputatie 2
Mijn contract verloopt binnenkort.
Ik wil geen nieuwe telefoon, ik heb nu een BlackBerry.
Wat voor contract kan ik het beste nemen gezien mijn huidige bel/sms/mail/internet gedrag? Ik wil dus graag kunnen emailen en internetten
Reputatie 2
gewoon verlengen en nog een blackberry nemen... Torch of de nieuwe bold 9780...
Dan kan je nog steeds alles doen wat je wilt, zet de gegevens over via blackberry desktop en je bent niks kwijt en je gaat erop vooruit...
Reputatie 5
@zzzonja

Als je gebruik wil blijven maken van je huidige toestel, kun je het beste kiezen voor een Sim Only prijsplan. Alle informatie over onze Sim Only abonnementen is hier terug te vinden. Voor een goede indicatie wat het beste bij je past qua abonnement kun je de laatste 6 facturen even bekijken. Hierin kun je terug vinden wat je maandelijks gebruikt.
Reputatie 2
Ik ben aan het kijken voor het verlengen van mijn ab. Nu hoorde ik laatst op het nieuws dat t-mobile niet meedoet aan het afronden per minuut maar per seconde betalen. Nu zie ik bij veel ab. geen informatie staan en bij bijv. typhone zie ik dat t-mobile wel per minuut afrond heeft iemand enig idee?

Ook ben ik benieuwd of er mensen zijn die hun eigen website bijhouden via mobiel internetten. Ik heb mijn eigen webwinkel www.kunstbenodigdheden.nl waar ik veel artiekelen verkoop voor teken en schilderen met merken van o.a. talens, winsor en newton en nu wil ik eigenlijk overgaan stappen naar mobiel internet ook voor het onderhoud/bijhouden van mijn website.
Reputatie 6
Begin december zijn de abonnementen veranderd. Het enige abonnement waarbij nog na de eerste minuut per seconde wordt afgerekend is het iPhone abonnement. Dit kun je ook terugvinden in de prijslijst.
Reputatie 2
Ik heb net een voordeelsim 500 belminuten + 150 sms voor 19,95 afgesloten. Nu besef ik dat ik toch te weinig sms jes kan versturen en wil dit ophogen, maar blijkt uit de discussies dat dat niet kan.
Moderators wat is het alternatief?
Reputatie 2
nu heb ik 2 maanden een abonnement en iedere keer voor dat de periode om is na 4 weken is al mijn beltegoed en sms weg dit mag toch niet volgens mij ,als u zo door gaat zal ik mij toch eens in verbinding gaan stellen met het tv progamma radar die kunnen dit zo oplossen ,hoe kom ik zo van mijn abonnement af.
Reputatie 5
@aukelina

Bij het afsluiten van een abonnement heb je gekozen voor een VoordeelSim. In de voorwaarden hiervan staat vermeld dat je de belminuten/sms'en niet meeneemt naar de volgende maand. Een eventueel tv-programma zal hier niets aan doen.
Reputatie 5
@pautie

Je zou er voor kunnen kiezen om je abonnement om te zetten naar een Relax Sim Only. Deze is uit te breiden met een Sms Maximaal bundel.
Reputatie 2
Heey!
Ik heb gister een voordeelsim abbonement aangevraagd met nummerbehoud. Nou heb ik per ongeluk een verkeerde huidige provider doorgegeven. Ik heb nog niet gehoord dat er een fout is in mijn gegevens en ik heb vandaag gewoon mijn nieuwe simkaart gekregen, alleen is deze nog niet geactiveerd omdat ik volgens mij moet wachten tot ik bericht krijg van t-mobile dat het is geactiveerd?
Heeft iemand ook zoiets gehad met het verkeerd doorgeven van de huidige provider? En moet ik dan gewoon het best afwachten? Ik probeerde de klantenservice te bellen, maar ik moest zo lang wachten. Ik dacht, laat ik het eens zo proberen!

Hopend dat iemand mij kan helpen..
Groetjes!
Reputatie 5
@Becca

Op het moment dat je een verkeerde provider doorgeeft bij het aanvragen van nummerbehoud zal de aanvraag afgekeurd worden, en moet er een nieuwe aanvraag worden geplaatst. Ik heb je een priv
Reputatie 2
Ik heb laatst een bericht geplaatst over de nummerbehoud van mijn abbonement (onder naam 'Becca'. Deze is als het goed is vandaag ingegaan (want ik kan gewoon sms'n en bellen en heb maar 1 sms verstuurd). Net belde ik 1202 om te kijken wat mijn status is en ik kreeg te horen dat ik mijn minutenbundel voor deze periode heb verbruikt terwijl ik nog niet heb gebeld. En waar kan ik zien hoeveel smsjes ik over heb van mijn Sms Maximaal bundel?

Groetjes,
Rebecca
Reputatie 2
Geachte heer/ mevrouw,

Bij de Prijslijsten voor 6 december 2010 mis ik de prijslijsten voor Voordeelsim. Waar kan ik de prijslijst die voor mij van toepassing is vinden? Ik heb overigens net telefonisch contact met een medewerker van de klantenservice van T-Mobile gehad en die zei tegen mij dat de prijslijst Voordeelsim die geldig is vanaf 6 december 2010 in mijn geval van toepassing is, maar dat kan ik mij niet voorstellen. De startdatum van mijn contract is overigens: 25-11-2010.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Groeten,

Mark Blaauw
Reputatie 6
Badge +8
ff voordeelsim als zoek woord gebruik en jawel daar staat het allemaal.

http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/veelgestelde-vragen?q=voordeelsim
Reputatie 2
ik heb sinds 7 januari 2011 een voordeelsim en wil graag weten tot waneer mijn belminuten/smsjes van deze maand gebruikt kunnen worden.. en vanaf welke exacte datum weer de nieuwe belminuten/smsjes ingaan.

XxX
Reputatie 6
@Reshaya
Excuses voor de late reactie. Het resterende aantal sms'jes van je Sms Maximaal bundel kun je terugvinden op je My T-Mobile account.
Reputatie 6
@rheija

Je krijgt je volledige belbundel op de 4e van elke maand, de eerste maand krijg je dit naar verhouding toegewezen.
Reputatie 2
Ik denk dat dat van persoon tot persoon verschilt....
Bij mij gaat de "nieuwe" bundel in op de 11e van de maand
Reputatie 6
@Myra1971,

Dat klopt, dit verschilt per aansluiting.
Reputatie 5
@MarkBlaauw

De tarieven in het VoordeelSim abonnement zijn niet veranderd. Vandaar dat je de prijslijst vanaf 6 december kunt aanhouden.
Reputatie 2
bedankt voor de reacties, ik denk dat ik maar ff naar de klantenservice die zullen het vast wel weten;)