Vragen/opmerkingen Voordeelsim

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

218 reacties

Reputatie 2
Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van de reactie van Aeon heb ik nog een vraag. In de Prijslijst T-Mobile Voordeelsim die geldig is vanaf 6 december 2010 staat web'n walk Standard niet meer vermeld. Klopt het dat ik de maximale snelheid van 384/ 64 Kbps (Onbeperkt) blijf houden zolang ik niets met betrekking tot mijn huidig tariefplan en bundels wijzig?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Mark Blaauw
Reputatie 5
@MarkBlaauw

Zolang je geen wijziging laat aanbrengen in je contract blijf je gebruik maken van Web'n'walk Standard.
Reputatie 3
Gisteren heb ik mijn abonnement van Flex omgezet naar een veel goedkoper VoordeelSIM abonnement. Op my.t-mobile.nl staat dat VoordeelSIM al actief is. Het beltegoed vermeldt nog steeds het bedrag dat ik met Flex had opgespaard.

Dus mijn vraag is eigenlijk: wat gebeurt er met het beltegoed dat je met Flex hebt gespraaard, op het moment dat je overgaat naar VoordeelSIM?
Reputatie 2
@rweersch,

Je flexbeltegoed gaat mee naar je nieuwe Voordeelsim. Je hebt nog een tegoed van
Reputatie 3
Ok, dank je voor het antwoord!

Hoe lang is dat "overgezette" beltoegoed dan geldig?

[edit] Zo juist werd ik gebeld door de klantenservice met de mededeling dat het beltegoed NIET mee over gaat van Flex naar VoordeelSIM. Ter compensatie kreeg ik de helft van het bedrag als creditering aangeboden. Dat vind ik erg netjes!
Reputatie 6
@rweersch
We hebben zojuist telefonisch contact met je opgenomen, omdat het eerder gegeven antwoord van mijn collega helaas niet juist is. Onze oprechte excuses hiervoor. Je kunt je opgespaarde Flex-beltegoed niet meenemen naar een Voordeelsim. Je kunt dit alleen meenemen indien je overstapt naar een nieuw Relax abonnement.
Reputatie 2
Ik kan mijn contract verlengen en wil gebruik gaan maken van mobiel internet. Ik kan echter niet terugvinden over de gratis internetactie icm VoordeelSim. Is dit wel mogelijk?
Reputatie 6
@Ragna
De actie 'Een jaar gratis onbeperkt internet op je mobiel' geldt niet in combinatie met een Voordeelsim abonnement.
Reputatie 2
Heb je suggesties mbt een ander abonnement? Ik heb nu 300 min en 100 sms'jes. De min maak ik nooit op, de smsjes wel.
Reputatie 5
@Ragna
Als ik je verbruik over de laatste 3maanden uitreken dan zit je gemiddeld op 70 belminuten en 75 sms.
Je zou kunnen kiezen voor de Relax 220 Sim Only.
Dan heb je 220
Reputatie 2
Dank! Maar wat zijn dan de voorwaarden voor het gratis internet? Bij welk abonnement kun je daarvoor kiezen?
Reputatie 5
@Ragna

Op de T-Mobile website zijn een aantal acties terug te vinden waarbij gratis internet voor een bepaalde tijd wordt aangeboden. Ik raad je dan ook aan om gewoon wat rond te kijken op de T-Mobile website.
Reputatie 2
Dank! Ik ga me er nog eens even in verdiepen 🙂
Reputatie 2
Hallo,

ik krijg ontiegelijk hoge kosten, ondanks dat ik erop let niet buiten mijn abbo te bellen en smsen... bijvoorbeeld afgelopen maand
Reputatie 6
@Pelin1
Het is niet mogelijk om je abonnement binnen de contractperiode te be
Reputatie 2
@Pelin1
Je gebruikt een bel & sms 25. Hierbij heb je 125 minuten en 25 sms-berichten die je per maand kunt gebruiken. Voor bellen en Sms
Reputatie 2
Ik heb een voordeelsim 150/100 en betaal per minuut. Nu zag ik dat er ook een voordeelsim 15./100 afgesloten kan worden waar je wel per seconde betaald *(met een minimun van een minuut) Sinds wanneer is dat en kan ik mijne omzetten ?
Reputatie 2
Eh..moderator???????
Reputatie 6
Badge +8
Er zijn momenteel geen moderators, ze werken doorgaans op tijden dat de klantenservice open is.
Mogelijk krijg je morgenochtend een reaktie.
Reputatie 6
@nel1969
Bij alle Voordeelsim abonnementen betaal je per volledige minuut. Waar heb je gezien dat je per seconde (met een minimum van een minuut) zou moeten betalen?
Reputatie 2
Hier

http://www.simonly.nl/simonly/

de link lukt me ff niet
Reputatie 2
Dit staat er

Netwerk: T-Mobile
Abonnement: T-Mobile Voordeelsim 150 + 100
Kosten p/mnd:
Reputatie 6
@nel1969

Bij de Voordeelsim abonnementen betaal je per minuut, de informatie die van de website af komt die jij noemt is niet in overeenstemming met de voordeelsim abonnementen die T-Mobile nu aanbiedt.
Reputatie 2
maar waarom staat die informatie daar dan? Dat is toch misleiding dan? Als het niet klopt hoort er niet mee geadverteerd te worden.
Er staat namelijk wel dat ik dit kan bestellen..
Reputatie 6
@nel1969
De website waar je dit hebt gezien, is geen website van T-Mobile. T-Mobile kan niet aansprakelijk worden gehouden voor informatie die je ziet op websites van derden. Ik wil je bedanken voor je melding. Ik heb dit doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling, zodat er contact kan worden opgenomen met de beheerders van de website en dat de informatie aangepast wordt.