Vraag

Vragen/problemen PIN/PUK code

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

146 reacties

Reputatie 2
Androi schreef:

Ik had de verkeerde kaart erbij en had dus de verkeerde PUK-code een aantal malen ingevoerd. Is hier nog wat aan te doen?

3 x pin is puk 10x puk is STUK
Reputatie 2
Aangifte van diefstal heb ik al gedaan. telefoon en simkaart heb ik nog gewoon in mijn bezit.
Reputatie 6
@DBrandon
Omdat je de simkaart zelf in bezit hebt, is het niet nodig om een nieuwe simkaart met daarbij een nieuwe pin- en pukcode te bestellen. Zoals koffiemok ook heeft aangegeven, werkt de pukcode niet met een andere simkaart.

Let op: als je gebruikmaakt van een duo-simkaart en 1 van de 2 simkaarten is gestolen, dan is het wel aan te raden om een nieuwe duo-simkaart te bestellen. De pukcode is namelijk voor deze twee simkaarten hetzelfde.
Reputatie 2
ik heb afgelope zondag een nieuwe puk code aangevraagd
er staat waneer je dat doet dat je die binnen 3 dagen per post ontvangt
ik w8 dus al even langer en vind dit dus niet echt een top service
hoe lang gaat dit nog duren ?
Reputatie 5
@thetompy

Ik heb je een priv
Ik heb een Prepaid internetstick waarvan ik de PUK / PIN code kwijt benmaar wel de factuur met IMEI code. Kunt u mij dan een nieuwe PUKcode toesturen?
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb net een nieuwe Puk-code aangevraagd via my-t-mobile. Zitten er nog kosten aan verbonden voor de nieuwe Puk?

mvg
Reputatie 6
dat is gratis na mij mening
Reputatie 6
@LeanDV
Aan het opvragen van de PIN/PUK-code zijn geen kosten verbonden.
Reputatie 2
Hallo,

momenteel zit ik in midden-amerika. Helaas ben ik mijn pincode van mijn blackberry vergeten, hierdoor is mijn tel geblokkeerd, er wordt nu een puk code gevraagd. Is het mogelijk dat iemand mij per e-mailbericht kan helpen om toch de telefoon aan te krijgen weer? Ik kan dan indien nodig alle gegevens doormailen.
Alvast bedankt voor de moeite.

mvg
Reputatie 6
als je eigen,, my mobile,, gaat dan<< telefoon en sim<
Reputatie 6
@karie26
Ik heb de puk-code zojuist naar het bij ons bekende e-mailadres gestuurd.
Reputatie 2
ik heb bijna 2 weken geleden mijn unlock code aangevraagd, heb tot nu toe nog niets ontvangen. Hoelang duurt dit?
Reputatie 6
@TrotseMoeder
Vervelend dat je dit nog niet hebt ontvangen. Hoe heb je de unlockcode aangevraagd, via de klantenservice of via My T-Mobile? Wil je via een priv
Reputatie 2
Hoe kom ik aan een Pin2 EN een Puk2 code?

Ik heb ze nodig om in mijn mobiel (LG GM360) te komen. Helaas wist ik dat w8woord niet en nu is hij geblokkeerd!

Alvast bedankt!
Reputatie 6
MrMvandoorn schreef:

Hoe kom ik aan een Pin2 EN een Puk2 code?

Ik heb ze nodig om in mijn mobiel (LG GM360) te komen. Helaas wist ik dat w8woord niet en nu is hij geblokkeerd!

Alvast bedankt!

ga hier in my tmobile naar toestel en sim dan naar pin en puk code en dan invullen en versturen je krijg het dan met de post thuis gestuurd
Reputatie 5
@MrMvandoorn

Ik heb de PIN en PUK code direct verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.
Reputatie 2
Hoe kan ik mijn pincode opvragen? Ingelogd op myTmobile krijg ik op deze pagina de melding Technische storing probeer het later nog eens. Werkt niet.
Gaat om mobiel nummer 0634595096, net nieuw bij jullie.
Graag een email, gebruiker bij jullie bekend

Waarom dit forum? Met foto?
Waarom niet gewoon een emailadres waar ik deze vraag kan stellen?
Waarom zo duur om jullie te bellen hierover? Zeker als het mobiele nummer het niet doet.

Met vriendelijke groet,
Nika Kijzer
Reputatie 6
@nikakijzer
Ik heb je zojuist per e-mail de pincode toegestuurd.

Op het forum kun je met andere klanten of de moderators praten over de producten en diensten van T-Mobile. Je kunt hier ook terecht met vragen. Uiteraard is het ook mogelijk om via e-mail contact op te nemen met de klantenservice. Je ontvangt dan binnen een aantal werkdagen bericht.
Reputatie 2
ik heb een week geleden mijn pin en puk code aangevraagd. Maar deze nog niet ontvangen.
Het liefst zou ik ze dan nu toch ook in mijn mail ontvangen aangezien ik ze toch min of meer dringend nodig heb voor belangrijke dingen die ik op dat nummer ontvang.
Reputatie 6
@jorie923
Vervelend dat je deze nog niet hebt ontvangen. Het is vanaf nu mogelijk om je pukcode via My T-Mobile op te vragen. De puk-code wordt direct op de pagina getoond.