Vragen/problemen Simunlockcode (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

283 reacties

Reputatie 2
Nu krijg ik telkens de melding "momenteel niet mogelijk" zouden ze nog met een andere siemens a65 bezig zijn?
Reputatie 2
Vorig jaar bij een nieuw abonnement een telefoon er bij gekregen.
Zit wel een simlock op.
Na een jaar zou deze automatisch simlock vrij worden.
Het jaar is verstreken maar helaas nog niet simlock vrij.
Heb de IMEI code al ingegeven maar het lukt niet.
Ook niet met een simkaart van een andere provider .
Wat nu?

groetjes Dian
Reputatie 7
@Alagan
Als je toestel is gesimlockt, dan kun je de simunlockcode kosteloos aanvragen via My T-Mobile. Het toestel moet dan wel ouder zijn dan
Reputatie 2
Ik heb de procedure doorlopen om mijn siemens a65 te unlocken maar het lukt niet. telkens komt er aan het eind de melding: "momenteel niet mogelijk" Hoe moet ik dit toestel nu unlocken? Toestel is nog splinternieuw. Jammer om hem nu al in de kliko te moeten gooien
Reputatie 4
Spooky58 schreef:

Ik heb de procedure doorlopen om mijn siemens a65 te unlocken maar het lukt niet. telkens komt er aan het eind de melding: "momenteel niet mogelijk" Hoe moet ik dit toestel nu unlocken? Toestel is nog splinternieuw. Jammer om hem nu al in de kliko te moeten gooien

ik heb even gegoogled en kwam dit tegen
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/309088-sim-un-lock-siemens-a65?p=2030450&viewfull=1#post2030450
Reputatie 2
Ik had die site ook gezien, "Changethislater", maar ik kom daar niet verder mee. Ze beschrijven daar dat de provider twee unlockcodes zou moeten geven. Maar T-Mobile heeft mij tot nu toe maar een code gegeven.
Ik heb er ook over geprobeerd te bellen met T-Mobile maar na een half uur wachten heb ik de moed op gegeven.
Reputatie 7
@Spooky58
Er worden alleen twee unlockcodes gegeven als er naast een simlock ook een productlock op het toestel zit. Jouw toestel is niet voorzien van een productlock, alleen een simlock. Ik adviseer je om contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice. De afdeling Repair & Retour kan er voor zorgen dat je toestel simlockvrij gemaakt wordt via een reparatie.
Reputatie 7
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118157]Vragen/problemen Simunlockcode (deel 2) [/thread].

[/modbreekt]