Vragen/problemen Simunlockcode (deel 2)

Reputatie 2
Zou deze Nokia simlockvrij zijn icm een prepaidkaartje?
Alvast bedankt!
Gr. Chantal

206 reacties

Reputatie 2
Nee, helaas!
Reputatie 2
Hallo, ik ben Melvin Veldman.

Ik heb een vraagje, ik heb een mobiele telefoon die min of meer aan vervanging toe is, hij is al wat ouder en wordt wat minder. De telefoon ( Nokia 6070) bevat nog een Orange simkaart. Nu is mijn vraag, als ik een nieuwe simlockvrije telefoon koop of ik evengoed deze orange simkaart kan blijven gebruiken want ik wil mijn eigen nummer houden.

Groeten Melvin Veldman
Reputatie 7
@ MelvinVeldman,
Je kunt inderdaad een simlockvrij toestel kopen, maar je kunt je orange sim ook gratis laten vervangen.Dan kun je ook t-mobile gelockte toestellen gebruikenZit er bij de prepaid's iets bij wat je bevalt?. Ik heb een reactie van een moderator gelezen, dat orange sims problemen kunnen geven met internetten.
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie, ik ben weer wat wijzer geworden. Misschien dat ik mijn simkaart dan wel laat vervangen.
Reputatie 7
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=100231]Vragen/problemen Simunlockcode (deel 1)[/thread].

Vragen over het simlockvrij maken van je toestel kun je hier stellen.

[/modbreekt]
Reputatie 2
Dag, T-Mobile,

Het is me nog steeds niet gelukt om het bijna drie jarig htc tytnii toestel te unlocken, Zojuist nog eensvia uw site geprobeerd
Reputatie 7
@jansfotos
Mijn excuses dat het IMEI-nummer niet goed wordt herkend. Ik heb het voor je nagekeken en je toestel is aangeschaft in februari 2008. Dit betekent dat wij je de simunlockcode kosteloos mogen verstrekken.

Ik heb de simunlockcode voor je aangevraagd. De code is helaas niet direct beschikbaar en zal opgevraagd moeten worden. Je zult de simunlockcode gaan ontvangen op het e-mailadres wat je hebt ingesteld op My T-Mobile.
Reputatie 2
Over 10 maanden ga ik naar Zweden verhuizen en zal dan dus een nieuwe simkaart moeten aanvragen. Omdat ik graag een nieuwe telefoon wil (de Nokia C3), ben ik naar de T-Mobile winkel geweest om te vragen hoe ik dat moet doen als ik een toestel koop in Nederland, als ik in Zweden ben. De verkoper vertelde mij toen dat alle toestellen die je bij de T-Mobile shop koopt, simlock vrij zijn en dat het dus geen probleem is er een andere simkaart in te plaatsen.

Mijn vraag is nu of dat klopt, omdat het redelijk onlogisch klinkt? Ik wil dit wel zeker weten voor ik mijn nieuwe telefoon aanschaf!
Reputatie 6
Dat klopt. Simlockvrije toestellen zijn gewoon in Zweden te gebruiken.
Je moet alleen in Zweden een soort burger service nummer bij de autoriteiten aanvragen (imigratie), anders kun je daar geen mobiel telefoonnummer aanvragen.
Reputatie 2
Prepaid toestellen zijn gelockt, als je een abonnement neemt dan krijg je een simlock-vrije toestel.
Reputatie 2
Hartelijk dank voor de snelle service! Ik wacht met spanning af. Groet, Jan.
Reputatie 2
Hallo T-mobile,

Ik heb het zelfde probleem alleen dan met mijn MDA Vario IV, mijn telefoon is ook al ouder dan 12 maanden en lukt het mij niet om de code te krijgen via de site. Ik heb ook geprobeert met een andere simkaart om te kijken of de telefoon al simlock vrij is, maar dat is hij niet. mijn IMEI code is 353145020306375.

Hopelijk kunt u mij ook aan de code helpen!

Mvg Kimberley
Reputatie 2
Hallo.
ik heb al 2 jaar lang een n96 van t-mobile. mijn 2 jarige abonement is nu afgelopen maar
ik heb een simlock er op.. en ik had gelezen als je toestel 12 maanden oud is krijg je een gratis unlock code.. alleen dat lukte niet..
Reputatie 4
Als het niet lukt om via de website de unlockcodes op te vragen dan kan je het beste met de klantenservice bellen.
Waarschijnlijk moeten de codes bij Nokia opgevraagd worden.

grtjes
Koffiemok
Reputatie 2
mm zou ik niet langs de shop kunnen dan ?
Reputatie 2
Of kan het ook niet via een mail..? want ik woon best ver van de dichtbijzijnde shop.
Reputatie 2
Ik wil mij graag aansluiten bij dit probleem. 😉

Imei: 011714006833357

Zelfde verhaal, terwijl het toestel is aangeschaft op 12 novenmer 2009.

Vriendelijke groeten.
B
Reputatie 2
Op 11-11-2010 vroeg ik bij de klantenservice de unlock-code aan voor het toestel Philips 162 pre-paid met voormalig Orange Sim. Werd weliswaar fatsoenlijk te woord gestaan, maar de code is mij nog steeds niet toegezonden.

Heb enkele dagen geleden een klachtenformuliertje hierover verzonden.

Jammer.......dat zo'n toezegging niet nagekomen wordt. Zal toch niet zo erg moeilijk zijn?

Vrolijkblijven.
Reputatie 6
@kimberleyvg
Ik zie dat je een e-mailbericht hebt gestuurd naar de klantenservice. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

@Bartjuh
De aanvraag voor het unlocken van de iPhone kan helaas niet via de T-Mobile website gedaan worden. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice (06 - 2400 1200). Er zal gevraagd worden naar het IMEI-nummer.
Reputatie 2
Voor de goede orde: van Raab van T-Mobile ontving ik heden de door mij aangevraagde codes per e-mail. Hartelijk dank daarvoor!
Echter:.......nu sta ik met de mond vol tanden, want het wil niet lukken een nieuwe verbinding (van de nieuwe provider) tot stand te brengen. Wordt geannuleerd is de melding.

Vrolijkblijven
Reputatie 2
@vrolijkblijven

Vervelend joh! Ik adviseer je om onze T-Mobile klantenservice te bellen via 0624001200.
Sommige oude Orange toestellen kunnen niet meer ge-unlockt worden. Zij zullen je doorverbinden met de afdeling Repair en Retour. Ze zullen een gepaste oplossing voor je hebben. Je kan ook bij de T-Mobile shop het toestel proberen te unlocken. Succes!
Reputatie 2
@Raab,

In de mobile-shop werd mij verzekerd dat de telefoon duurzaam geblokkeerd is. Heb het apparaat hedenmiddag bij een "Unlock-ondernemer" gebracht en deze weet er, volgens zeggen, wel raad mee. Kost een paar centen, maar dat is niet dramatisch.

Bedankt voor je reakties.

Vrolijkblijven.
Reputatie 2
Hallo,
Ik heb al een aantal jaren een gelockt toestel, wat nog uit het Orange tijdperk stamt.
Nu is het wel eens tijd om dat vervelende lock eraf te halen, en ik lees net dat ik bij T-Mobile een unlockcode aan kan vragen.
U heeft dan nodig het type toestel en een IMEI?
-Nokia 6070
-353628014064233
Graag vermeen ik een unlockcode!
Reputatie 2
Bij het aanvragen van mijn simlockcode krijg ik de melding dat mijn toestel nog geen jaar oud is terwijl dit wel het geval is namelijk op 24 november 2009 aangeschaft dus zou graag mijn simlock code willen ontvangen.
Reputatie 2
@MCA

Hallo, ik kan deze gegevens alleen voor je nakijken als je mij in een PM het imei-nummer doorstuurt, dan kan ik het voor je nakijken.

Reageer