Vragen/problemen Simunlockcode (deel 2)

Toon eerste reactie

206 reacties

Reputatie 4
@Rudi

Het kan zijn dat het toestel nog een simlock heeft. Zou je dit willen controleren door de volgende procedure uit te voeren? Laat even weten of het gelukt is of niet, anders kijken we even verder. 🙂
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem als rudi... Ze herkennen mijn imei ook niet... Ook reparatie gehad ... Imei is 012654002825446... Help me aub.. Word er moedeloos van
Reputatie 2
Ha Bram,

Bedankt voor de suggestie, maar het wil nog niet lukken, Ik krijg in iTunes deze melding:

The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported.
The SIM card that you currently have installed in this iPhone is from a carrier that is not supported under the activation policy that is currently assigned by the activation server. This is not a hardware issue with the iPhone. Please insert another SIM card from a supported carrier or request that this iPhone be unlocked by your carrier. Please contact Apple for more information.

Ik heb de iPhone al sinds eind 2010/begin 2011, denk dat het daardoor niet werkt?
Reputatie 6
Badge +16
@Rudi

Wat vreemd zeg. Ik los dit graag zo snel mogelijk voor je op. Zou je mij in een privébericht het 06-nummer willen sturen die bij het desbetreffende toestel hoort en daarnaast ook het IMEI nummer. Dan kan ik dit gelijk voor je doorzetten naar de afdeling die hierover gaat. Zij zullen de iPhone moeten vrijgeven op het netwerk zodat deze simlock vrij gemaakt kunnen worden.

Ik wacht je berichtje af. 😉

@Joris82

Ik zie dat je inmiddels van een antwoord bent voorzien door WillemE in dit topic. Op dit moment loopt het onderzoek nog.
Reputatie 2
Na het leveren van de gevraagde gegevens begreep ik van Razza dat het IMEI-nummer niet gevonden kan worden in het systeem.
Daarbij de vraag of het toestel wel door T-mobile geleverd is.

Zoals ik al aangaf is het toestel vervangen door ProAssist, maar ik heb de telefoon zeker bij T-mobile afgenomen (hier heb ik uiteraard ook nog gegevens van).

Razza heeft helaas niet meer gereageerd. Ik heb redelijk wat geduld, maar we zijn ondertussen al weer 2 maanden verder.

Is er iemand anders die mij hier mee kan helpen?
Hi,
I would like to unlock my Iphone 4. I bought it in January 2011, if I remember that correctly.

I tried the procedure described here.

But it didn't help me.
My IPhone doesn't see new network via simyo.

And ITunes is complaining:
"The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported.
The SIM card that you currently have installed in this iPhone is from a carrier that is not supported under the activation policy that is currently assigned by the activation server. This is not a hardware issue with the iPhone. Please insert another SIM card from a supported carrier or request that this iPhone be unlocked by your carrier. Please contact Apple for more information."

How can I unlock my Iphone?

I would appreciate any help very much.
Thank you very much in advance.

Reageer