Vragen/Voorwaarden/problemen MyFaves

Reputatie 2
Al 2 weken lang probeer ik elke dag mijn tariefplan te veranderen en telkens staat er, probeer het later nog eens.
Via de site heb ik dan gevonden dat je je tariefplan kan wijzigen door middel van een sms. Dat is me gelukt en ik heb mijn tariefplan gewijzigd naar MyFaves.
Nu het probleem; Hoe kan ik mijn MyFaves instellen. Elke keer als ik inlog staat er bij mijn huidige tarief niks over MyFaves terwijl ik die wel verandert heb. Ik heb op de site lopen zoeken voor instellen van MyFaves lukte ook niet.
Iemand hetzelfde probleem?

This topic has been closed for comments

157 reacties

Reputatie 2
naar mijn mening kun je beter weer terug naar je oude tariefplan... je "niet-faves" worden dan vreselijk duur (wat bellen en sms-en betreft)
Reputatie 2
Hier hetzelfde probleem, via de site is het niet mogelijk. Probeer het later nog eens staat er dan, mooi is dat.
Reputatie 2
@Kuunprepaid

Als je graag gebruik maakt van My Faves, wil ik je adviseren om of contact op te nemen met de klantenservice op het nummer 0900 - 0236 ( 0,25 eurocent per gesprek) of een e-mail te versturen naar
https:// https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/contact.aspx om door te geven welke 5 favoriete nummers wij voor je in kunnen stellen.
Reputatie 2
Hallo,

het is nu 3 juni, en ik zie nog steeds niet mijn factuur van mei ?
Klopt dit of ?
Want ik wil wel graag weten hoeveel kosten ik heb gemaakt...

Groetjes
@ anglQ, de factuur wordt een aantal dagen nadat je je nieuwe belminuten of tegoed hebt ontvangen opgemaakt.
Reputatie 2
Hoi,

bedankt voor je reactie.
maar ik heb al 1,5 week nieuw tegoed?
De facturen zijn deze maand iets later dan gebruikelijk opgemaakt. De facturen zijn inmiddels opgemaakt en ik verwacht dat je je factuur vandaag of morgen kunt bekijken op My T-Mobile.
Reputatie 2
Nou dat is voor het eerst dat iemand zit te popelen om z'n factuur...lol!
Reputatie 2
Hoi , elke 10e van de maand krijg ik 20 euro beltegoed via me abbonement. Had vanmorge gewoon nog
Reputatie 2
ook niet perongeluk op internet geweest of broekzakgebelt ?
Reputatie 3
Jij mist je btw. Je koopt elke maand 20 euro tegoed inclusief btw in. Jouw belstatus toont dit als 16,81 euro exclusief btw.
Reputatie 2
Oke oke , hoe krijg ik me btw terug?
De bedragen op de facturen en bij de belstatus worden exclusief btw vermeld. Om je exacte bedrag te weten wat je nog hebt aan Flex-tegoed dien je 19% btw bij het bedrag op te tellen.
Als je
Reputatie 2
Ja maar die 3,49 heb ik dus niet gehad ; dus bij deze maand heb geen BTW ontvangen bij me beltegoed?
Je ontvangt de € 3,49 wel, maar deze wordt niet bij de belstatus vermeld en op je factuur staat dit bedrag apart vermeld.
Reputatie 2
Hoi,

Ik krijg steeds deze melding:
Beste T-Mobile MyFaves klant, uw MyFaves contacten zijn bijgewerkt. Groeten, T-Mobile.
Hoe kan dit, ik doe niks. Word gek van die nutteloze sms melding. Kan ik het uitzetten? Kost dat bericht me eigenlijk wat?
Reputatie 2
Het bericht dat je ontvangt is gratis. Voor dit soort problemen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Reputatie 2
Dank,

Moet zeggen dat ik de klantenservice hierover al een keer gebeld heb. Helaas begreep die man mij niet.
Maar gelukkig is het nu opgelost.
Reputatie 2
Is het mogelijk om over te stappen van MyFaves 30 naar Flex 30?
Reputatie 2
Omdat je maandbedrag bij deze wijziging gelijk blijft, kun je inderdaad overstappen. Je kunt dit zelf eventueel regelen via My T-Mobile.
Reputatie 2
Ik heb nu een abonnement van My faves,
ik vind dit geen fijn abbo omdat ik naar veel meer mensen sms en bel dan mijn 5 Faves.
Daarom wil ik overstappen naar een relax abbo met sms maximaal,
is dit gratis of moet je daar aansluitkosten voor betalen??

Ik ben nog nooit overgestapt op een ander abbo.
Reputatie 3
Je kunt een keer per maand overstappen naar een ander tariefplan. Binnen de contractperiode moet je wel overstappen naar een gelijkwaardig tariefplan. Je mag dus niet overstappen naar een goedkoper tariefplan.
Reputatie 2
ja zover had ik het gevonden op internet,
dat lijkt me ook wel logisch.

Maarr. op de site staat ook een bedrag voor het aansluiten van Relax iets van 52 euro ofzo, dat weet ik niet precies.

Dus ik weet niet of ik nou ervoor moet betalen om mijn abbo om te zetten.
Reputatie 3
Aansluitkosten zijn verschuldigd bij het afsluiten van een abonnement. In dat geval sluiten we een nieuw contract aan op het T-Mobile netwerk. Dat is nu niet je bedoeling. Je wilt het tariefplan wijzigen. Het wijzigen van een tariefplan is gratis.
Reputatie 2
Ok