Vragen/Voorwaarden/problemen MyFaves

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

157 reacties

Reputatie 5
@jurgen89, je dient maar
Reputatie 2
Ik ben een paar dagen geleden van Prepaid 24/7 naar MyFaves overgestapt.
Het ging allemaal goed, totdat ik een smsje stuurde naar een van mijn Faves. In plaats van dat ik voor de helft (
Reputatie 2
Sorry maar zijn de berichten over de problemen met myfaves nou gewoon verwijderd? Ik kan ze nergens meer vinden. Ik zou ze graag nog even terug zien..

Mvg.
Reputatie 5
[modbreekt]Er bestaat een topic [thread=110641]Problemen MyFaves Sms (kosten buiten bundel)[/thread]. Alle berichten over dit onderwerp worden naar dat topic verplaatst.
Het verzoek om al je vragen over de kosten voor sms'en met MyFaves in het Problemen MyFaves Sms (kosten buiten bundel) topic te plaatsen.[/modbreekt]
Reputatie 2
Beste T-mobile,

Ik heb een 2 maanden terug een sms gehad dat er teveel kosten in rekening waren gebracht met mijn myfaves bundel. Maar ik heb dit bedrag nooit gecorrigeerd gezien?! Het is een factuur van 17 mei jl. Hoe gaat dit worden opgelost?

Ik ben ook vandaag overgestapt van my faves terug naar een relax abb. want my faves bevalt mij totaal niet!!

Vr.gr.
Reputatie 2
Hallo,

ik heb nu een MyFaves 15 abonnement met 1000 sms'jes voor 5
Reputatie 2
@Florissss
Wanneer je je abonnement aan moet passen omdat je anders geen gebruik kunt maken van de iPhone 4, dan ben je de faves bundels kwijt. My Faves wordt niet meer aangeboden. Daarvoor in de plaats kunt je kiezen voor T-Mobile Family.