Vraag

Vriendenkorting

• 27 juli 2016
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

Reputatie 3
Beste mods,

Ik heb een paar weken geleden een aanvraag ingediend voor Vriendenkorting. Deze is toen afgewezen omdat het nieuwe abonnement van het familielid nog niet was ingegaan en omdat ik het tijdelijke T-Mobile nummer had ingevuld (zij nam immers haar nummer mee via nummerbehoud).. Na de afwijzing heb ik een nieuwe aanvraag ingediend. Dit is ongeveer 2 weken geleden. Daar heb ik niks meer over gehoord. Toen heb ik contact opgenomen met de klantenservice die mij vertelde dat ze de aanvraag van 2 weken geleden niet terug konden vinden. Ik heb vorige week donderdag dus weer een nieuwe aanvraag in moeten dienen en daar heb ik tot op heden ook niks over gehoord. Vind het jammer dat de klantenservice mij niet verder kan helpen en alleen maar zegt dat ik 'maar' een nieuwe aanvraag in moet dienen.

Graag jullie hulp, ik ben benieuwd of jullie wel 1 van de 2 nieuwe aanvragen (na de afwijzing) in het systeem terug kunnen zien.

Groetjes,

Ralph Sikosek

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ralph,

Welkom terug op ons Forum!

Ik ben gelijk in het systeem gedoken en zie dat je op 14 juli een afwijzing hebt ontvangen van ons. Ik kan helaas ook niets terugzien van een nieuwe aanvraag. Weet je zeker dat het goed is gegaan? Heb je ook de juiste nummer doorgevoerd?

Ik weet dat je op een ander antwoord zit te wachten, maar ik moet je ook vragen om een nieuwe aanvraag. Alleen dan kan die opnieuw verwerkt worden en kunnen jullie beide korting ontvangen.

Laat je mij weten wanneer je dat hebt gedaan? Dan controleer ik gelijk of de aanvraag is gelukt.
Reputatie 3
Hi Hajar,
Ik heb zojuist een nieuwe aanvraag ingediend. Ik heb (zoals ook bij de vorige keren) een ontvangstbevestiging van gekregen.

Kun je dit voor me oplossen mocht het weer niet werken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ralf,

Kun je mij een privebericht sturen met het nummer van je familielid? Dan maak ik dit in orde voor jullie. 🙂
Reputatie 3
Gedaan! Alvast bedankt!

Reageer