Beantwoord

Vriendenkorting

• 21 februari 2017
  • 9 reacties
  • 1229 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • is een legendarische user
  • 153 reacties
Ik zit net even te kijken naar het 'vriendenkorting' programma. Altijd leuk zo'n extratje. Ik zie alleen in de spelregels staan :
De T-Mobile Vriendenkorting is niet geldig in combinatie met andere bijzonder kortingsacties, zoals T-Mobile Vriendenvoordeel.

Nu kan ik alleen niet zo heel veel terugvinden over 'Vriendenvoordeel', dus het is wat lastig als voorbeeld. Valt bijvoorbeeld de mogelijkheid om gebruik te maken van 'Samen' voordeel ook weg onder deze regel ? Of is dat geen bijzondere actie ?

Alvast bedankt, Eric
icon

Beste antwoord door Skyrider 21 februari 2017, 18:44

Goedenavond Eric_E

Vriendenvoordeel is wel groot uitgebreid. Ik kan resultaten op google vinden zowel van 2005, 2006 en 2016.

Maar tot zo ver ik kan vinden betekend het meer (denk ik persoonlijk) dat je geen vriendenkorting kan aanvragen als je eenmaal bijvoorbeeld al een aanmeld (doormiddel van een vriend) bonus hebt gekregen door bijvoorbeeld een T-Mobile dealer. (zie 2016 linkje)

En nee, T-Mobile Samen kun je gewoon combineren met T-Mobile Vriendenkorting. Dat is een extraatje van T-Mobile zelf 🙂.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Eric_E

Vriendenvoordeel is wel groot uitgebreid. Ik kan resultaten op google vinden zowel van 2005, 2006 en 2016.

Maar tot zo ver ik kan vinden betekend het meer (denk ik persoonlijk) dat je geen vriendenkorting kan aanvragen als je eenmaal bijvoorbeeld al een aanmeld (doormiddel van een vriend) bonus hebt gekregen door bijvoorbeeld een T-Mobile dealer. (zie 2016 linkje)

En nee, T-Mobile Samen kun je gewoon combineren met T-Mobile Vriendenkorting. Dat is een extraatje van T-Mobile zelf 🙂.

Skyrider
Ik heb ook enkele weke vriendenkorting aangevraagd maar nog steeds geen crediterung of wat dab ook
Reputatie 3
Badge +2
Heb je wel al een factuur gehad na je aanvraag ? Ik heb verder ook geen reactie op de aanvraag gehad (anders dan de bevestiging van de aanvraag), maar op mijn factuur is de vriendenkorting nu wel verrekend. Daarbij opgeteld de 'samen' korting geeft zelfs een negatieve factuur voor mij deze maand 🆒
Wel grappig dat ze dat gaan proberen af te schrijven volgens de mail van T-Mobile
Afschrijving

Het bedrag van € -6,97 wordt omstreeks 27/04/2017 van uw rekening afgeschreven.

Ehm, oké... Lol... 😉
Reputatie 4
@Mauricd-08u4,

Leuk dat je ons hebt aanbevolen bij jouw vrienden! :D

Soms kan het even duren voordat het wordt verwerkt in ons systeem. Heb je een bevestiging ontvangen? En zoals Eric_E aangeeft, heb je wel een factuur gehad daarna? Je bent op dit moment niet ingelogd met jouw My T-Mobile gegevens, dus ik kan nog niet met je meekijken. Als je even inlogt op jouw My T-Mobile via het forum, dan kan ik voor je in het systeem duiken! Laat maar weten of je dat graag zou willen.

@Eric_E,

Nice job! Wij genieten er dubbel van als we zien dat klanten zo van onze T-Mobile voordelen kunnen smullen! 😃 Keep on spreading the word en T-Mobile zal je blijven belonen.
11 Oktober onderstaande mail gehad, maar nog steeds niets gehoord.....ondertussen ook een rekening gehad, maar de 25 euro niet ontvangen/verrekend....wat te doen?

Bedankt voor je aanmelding!
We vinden het fantastisch dat je T-Mobile aanbeveelt bij je vrienden.

Je hebt Vriendenkorting aangevraagd voor de volgende abonnementen:

Wij gaan nu eerst jullie gegevens controleren. Als jullie inderdaad voldoen aan de spelregels van T-Mobile Vriendenkorting, dan geven we jullie op de volgende factuur 25 euro korting.

Zowel jij als de vriend die je bij ons hebt aangebracht, ontvangen hierover een e-mail.

Tip: Kennen jullie T-Mobile Samen al? Lees alles op t-mobile.nl/samen.

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice.
Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Hans van der Plas
Klantenservice T-Mobile
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Apiejopie,

Ik heb even met je meegekeken en ik zie op het eerste gezicht geen aanvraag in ons systeem, dus hier lijkt inderdaad iets mis te gaan. Ik wil dit verder voor je uitzoeken! Kun je het mailtje wat je op 12 oktober hebt gekregen even naar mij doorsturen? Ik zal je een privéberichtje sturen waarin staat waar dat naartoe kan. :)

Ik ga er graag voor je achteraan!
Thx!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Apiejopie,

Naar aanleiding van de case die ik een aantal dagen terug voor je heb aangemaakt, heb ik nog even voor je nagekeken of het nu goed is gegaan! Ik zie dat de korting inmiddels is toegevoegd. :D

Mocht er in de toekomst nog eens zoiets gebeuren, dan weet je mij te vinden!
Hoi Jaimy,

Helemaal goed, bedankt voor de snelle afhandeling! 😃

Reageer