Vraag

Vriendenkorting

Op 20 april vriendenkorting aangevraagd. Wel bevestiging van de aanvraag ontvangen maar verder geen bevestiging meer.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Rjvw,

Ik zie dat je momenteel niet bent ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? En graag ook het nummer dat je hebt aangemeld voor vriendenkorting.

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Hoi! Ik heb hetzelfde "probleem". 20 april aangevraagd, wel bevestiging, verder niks.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Klamboe,

Bij jou is het toch echt al goed gegaan! 🙂 Als je op My T-Mobile naar het kopje Facturen gaat, dan zie je daar een minbedrag, dit is dus een bedrag in jouw voordeel. Doordat de Vriendenkorting hoger is dan jouw maandelijkse kosten houd je nog een deel over en dat wordt weer verrekend met de factuur/facturen erop. Bij de aangedragen vriend is de korting nu nog niet verrekend, maar dit kan nog op de volgende factuur gebeuren. Wacht dit dus nog even af en als het er dan niet op staat, kun je nog aan de bel trekken!
Hoi David! Dat was inderdaad van de eerste vriend die ik aangebracht hebt, daarna kwam de tweede 🙂 En van die tweede hoorde ik verder niks. Kan je wel een prive berichtje sturen met de betreffende telefoonnummers?
Reputatie 7
Badge +20
Aha! Dan heb ik niks gezegd! 😉 Tof dat je zoveel vrienden enthousiast maakt trouwens!

Kun je mij via een privébericht inderdaad het nummer sturen waar het om gaat? Dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op. Je kunt een privébericht sturen via mijn profiel.
Helemaal top opgelost door David, dankje!
Reputatie 7
Badge +20
Thanks voor de complimenten, Klamboe! 😃
Hallo, ik ondervind ook problemen met de verrekening van vriendenkorting. Er is mij toegezegd dat de aanvraag op 18 mei was goedgekeurd, maar deze is op de twee facturen die volgden nog niet verrekend. Kan hier naar gekeken worden?
Reputatie 7
Badge +20
Hi GKwst,

Ik heb er naar gekeken en het loopt inderdaad niet zoals het hoort...

Gelukkig ben ik zo actief dat ik niet alleen kijk maar ook gelijk handel! 😉 De korting had bij allebei al verrekend moeten zijn, maar dat is verkeerd gegaan. Ik heb nu handmatig de korting toegekend en als het goed is hebben jullie hier ook een bevestiging van ontvangen. Deze korting zal met de komende factuur worden verrekend. Sorry dat je hier zelf nog achteraan moest!

Mocht je nog meer vragen hebben, dan horen we het graag!
Het ziet er inderdaad naar uit dat er beweging in de zaak zit. Mijn vriendin heeft een email ontvangen. Ikzelf niet, maar laten we ervan gaan dat het goed zit.
Bedankt voor het oplossen David!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan en trek gerust aan de bel als het alsnog niet tot een goed eind komt! Dan help ik je er graag bij verder. 🙂
Mijn tante heeft mij toegevoegd aan haar groep, maar er gebeurt helemaal niets.. wat moet ik doen?
Reputatie 4
Hoi Lovesylvana,

Ik zal je verder helpen! :)

In het systeem zie ik staan dat je gisteren op 9 juli bent toegevoegd aan de T-Mobile Samen groep van jouw tante. De factuurkorting van €2.50 per maand zul je terugzien op de eerstvolgende factuur. Als je inlogt op My T-Mobile en kijkt bij 'T-Mobile Samen', dan zie je de groep staan waaraan je bent toegevoegd en de korting van €2.50. Jij hoeft zelf helemaal niks doen, wij hebben alles al geregeld voor je! Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Wij staan klaar om je te helpen!
Hoi T-mobile!

Ook ik heb hetzelfde "probleem", maar aangezien er al zoveel topics hierover geopend zijn, stel ik mijn vraag ook gelijk maar hier als dat niet erg is! Ik had ook alleen de standaard bevestigingsmail ontvangen, maar na twee weken nog steeds geen goed- of afkeuring. Vorige week heb ik daarom via de chat contact opgenomen en toen gaf uw collega aan dat er ergens iets fout was gegaan, en dat ik daarop de aanvraag opnieuw moest indienen. Dit heb ik dan ook gelijk gedaan, maar tot op heden heb ik nog steeds geen goedkeuring ontvangen. Ik hoop dat u me kunt vertellen waar deze blijft!
Hallo t mobile,

Vandaag heb ik een Go Abo afgesloten en zat al in een T mobile samen groep met 3 mensen totaal. In de winkel zei men je ontvangt 5 euro korting maar heb steeds 2,50 korting gehad en nu op mijn nieuw contract en rekening staat nog steeds 2,50 korting. Dus het afgesproken eindbedrag wat ik moet betalen wijkt af van het geen afgesproken\verteld is inderdaad winkel. Hoe zit dit ??
Reputatie 7
Badge +20
Hi xxxihy,

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie ook niet terug dat je vriendenkorting hebt aangevraagd. Is het abonnement van de vriend die je wil aanmelden al actief? Je kan een vriend aanmelden tot 4 weken nadat het contract is geactiveerd. Daarvoor of daarna is het niet mogelijk. Kun je mij anders het 06-nummer, naam en adres van je vriend in een privébericht sturen? Dan kan ik dit even controleren.

Ik hoor graag van je! :)

@Mjanssen58; Gefeliciteerd met je nieuwe Go abonnement. Je krijgt € 5,- korting per maand als je met twee (of meer) andere abonnementen in een groep zit! Dat is bij jou het geval. Je ontvangt nu nog 2,50 euro factuurkorting. De €5 korting gaat in op 28-08-2017 dus op je volgende factuur ontvang je het wel.

Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Ook ik heb tweemaal. riendenkorting aangevraagd, van twee Vrienden dus....daarnaast heeft iemand voor mij nieuw aangevraagd omdat ik een nieuw abonnement zelf ook ben gestart. Ik heb er niet op teruggehoord, wat nu?

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Vriendin,

Goed dat je het hier even aangeeft!

Ik heb meteen eventjes met je meegekeken en ik zie dat er op 7 augustus een Vriendenkorting is aangevraagd. Deze aanvraag is afgekeurd, omdat het aangemelde nummer niet bij ons bekend is. Is dat contract wel al ingegaan?

Heb je van de andere aanvraag een bevestigingsmail gehad? Zo ja, zou je mij die willen doorsturen? Dit kan via het e-mailadres wat ik via een PB naar je toe zal sturen. Ik ontvang ook graag het telefoonnummer van waaruit de Vriendenkorting voor jouw aanmelding is aangevraagd. Ik kan dan controleren of dit goed is gegaan.

Ik zie je berichtje tegemoet en kijk het graag voor je na!
Reputatie 7
Badge +19
@Vriendin: Bedankt voor jouw mailtjes!

Ik heb er meteen voor gezorgd dat jij drie keer de Vriendenkorting ontvangt, twee keer voor het aanmelden van twee anderen en één keer voor de aanvraag door jouw dochter. Ik heb er ook voor gezorgd dat zij alledrie de Vriendenkorting ontvangen.

Om nog even terug te komen op jouw derde aanvraag, dus degene die is afgekeurd; dit telefoonnummer is niet bij ons bekend. Klopt het nummer wat je hebt ingevuld wel? Is dat contract wellicht nog niet ingegaan? Je kunt de Vriendenkorting namelijk pas aanvragen als het contract van de aangebrachte vriend daadwerkelijk is ingegaan.

Laat het me maar weten!
Dank je wel, Jaimy. Wat die ene aanvraag betreft weet ik het ook niet.

Hoe kan ik nu zien dat ik die kortingen ontvang? Kan het in mijn app en online nergens terugvinden?

Dank je wel, groetjes!
Reputatie 7
Badge +19
Je zult de kortingen op je volgende factuur terugzien! Dat is dus niet te zien in de app of online. Omdat het hier gaat om driemaal de Vriendenkorting, kan het bedrag hoger uitvallen dan het totaalbedrag van je factuur. In dat geval zal het restant op de daaropvolgende factuur of facturen verder worden verrekend. Het kan dus verspreid worden over meerdere facturen.

Ik ga er vanuit dat het nu helemaal goed gaat, maar mocht je het toch niet terug te zien zijn op de volgende factuur, trek dan vooral aan de bel.

Graag gedaan trouwens en ik hoop je vaker terug te zien op het forum! 😃
Bij mij precies hetzelfde verhaal. Mijn vriendin die ik aangemeld heb heeft de vriendenkorting niet ontvangen. Terwijl ze inmiddels al 2 facturen heeft gehad. Wel een mail gehad in het begin dat de aanvraag in behandeling zou worden genomen maar nooit meer wat gehoord.
Reputatie 4
Hi Angelina,

Leuk om te horen dat je onze Magenta-club uitbreidt!

Dat moet natuurlijk wel beloont worden en dan ben je bij mij aan het juiste adres! Kan je mij via een privébericht het telefoonnummer, naam, adresgegevens en geboortedatum van jouw vriendin toesturen? Dan ga ik direct in het systeem kijken wat er is gebeurd en het voor haar oplossen! Als je op mijn profielfoto klikt, dan zie je optie voor privébericht verschijnen.

Ik hoop snel van je te horen! 🙂

Reageer