Beantwoord

Vriendenkorting aanvragen voor mijn vrouw

• 10 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 146 Bekeken

Beste T-Mobile,

Is het mogelijk dat ik mijn vrouw van een prepaid naar een abonnement over sluit! En dat we dan ook alle bij een vrienden korting krijgen van €25 PS ze heeft een prepaid van jullie

Ik hoor het graag van u!

Met vriendelijke groet

Pim Bouwmeester
icon

Beste antwoord door Muberra 10 augustus 2017, 16:43

Hoi Pim,

Wat leuk dat jij en jouw vrouw een Magenta-koppel zijn! :D

Ik kom ook met goed nieuws voor jullie! Als jouw vrouw namelijk overstapt op een abonnement, dan wordt dat gezien als een nieuw contract. Dat betekent dat jij haar dan kan aandragen voor Vriendenkorting. En dan profiteren jullie allebei éénmalig van €25 korting. Dat klinkt lekker hé?

Ze kan er natuurlijk voor kiezen om haar Prepaid nummer mee te nemen naar haar nieuwe abonnement. Dat is geen enkel probleem! Binnen 4 weken na de ingangsdatum van haar nieuwe abonnement kan je de Vriendenkorting voor jullie aanvragen. Voor de overstap van PrePaid naar abonnement, kunnen jullie langs één van onze leuke T-Shops of kijken op de website.

Ik wens haar alvast veel plezier met het nieuwe abonnement. Geniet van de Vriendenkorting!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Hoi Pim,

Wat leuk dat jij en jouw vrouw een Magenta-koppel zijn! :D

Ik kom ook met goed nieuws voor jullie! Als jouw vrouw namelijk overstapt op een abonnement, dan wordt dat gezien als een nieuw contract. Dat betekent dat jij haar dan kan aandragen voor Vriendenkorting. En dan profiteren jullie allebei éénmalig van €25 korting. Dat klinkt lekker hé?

Ze kan er natuurlijk voor kiezen om haar Prepaid nummer mee te nemen naar haar nieuwe abonnement. Dat is geen enkel probleem! Binnen 4 weken na de ingangsdatum van haar nieuwe abonnement kan je de Vriendenkorting voor jullie aanvragen. Voor de overstap van PrePaid naar abonnement, kunnen jullie langs één van onze leuke T-Shops of kijken op de website.

Ik wens haar alvast veel plezier met het nieuwe abonnement. Geniet van de Vriendenkorting!
Hoi Muberra,

Dat is super bedankt al vast.... En is het dan ook nog zo dat ze geen aansluitkosten moet betalen? Heb ik dat goed? Gr Pim
O ja nog een vraag dat kan op mijn naam? Of moet het op haar naam?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pimpie,

Als jouw vrouw overstapt van PrePaid naar abonnement, hoeft ze inderdaad geen aansluitkosten te betalen! 😃

Het abonnement mag gewoon op jouw naam staan, hoor! De Vriendenkorting geldt dan ook, omdat er wel een nieuw abonnement is afgesloten.

Mocht je nog meer vragen hebben, dan staan we natuurlijk voor je klaar! 😃
Ja ik heb nog een vraag klopt het dat het eventuele beltegoed ook in mindering wordt gebracht op je eerste factuur?
Reputatie 7
Badge +20
Dat klopt helemaal, Pimpie! Als de factuur lager is dan de korting, dan wordt de korting verspreid over meerdere facturen. 🙂
Top bedankt

Reageer