Vraag

Vriendenkorting afgewezen

• 14 maart 2016
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Op 24-jan heb ik voor mijn moeder een nieuw abonnement afgesloten. Toestel is 26-jan ontvangen en het abonnement is direct ingegaan. Ik heb de vriendenkorting aangevraagd op 14-feb. Op dezelfde dag is de vriendenkorting afgewezen. Heb contact gehad met de KS, zij konden mij ook niet exact vertellen waarom de aanvraag werd afgewezen. Heb het advies gekregen om de aanvraag opnieuw te doen. Dit gedaan. Kreeg na de aanvraag wel een bevestiging dat de aanvraag was ontvangen maar verder geen bericht of de aanvraag werd geaccepteerd of afgewezen. Weer contact gehad met de KS, weer hetzelfde advies gekregen. Advies weer netjes opgevolgd alleen weer hetzelfde verhaal. Weer contact gehad met KS, heb weer hetzelfde advies gekregen maar ben helaas weer geen steek verder. Dus nu maar zo.. Wij voldoen als het goed is aan alle voorwaarden. Maar... misschien heb ik toch ergens stront in mijn ogen 😛 Kan iemand mij nu vertellen waarom de aanvraag is afgewezen? Bij voorbaat dank 😳

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Jenny,

Leuk om je hier weer op het forum te zien! Had je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic? Check ook de video waarin wij onszelf voorstellen. :)

Wat vreemd dat de aanvraag na de 2e keer weer niet is geaccepteerd. Ik kijk graag voor je na wat er precies heeft plaatsgevonden! Zou je mij in een privébericht het 06-nummer van je moeder willen sturen? We gaan samen tot een oplossing komen Jenny. No worries. 😉
Hoi Issam,

Het vreemde is dat ik het in totaal 3 of 4 keer heb aangevraagd. Alleen bij de eerste keer werd de aanvraag afgewezen en van de keren erna heb ik niets meer vernomen. Ik zal je de gegevens middels een PB sturen. Bedankt voor je snelle reactie 🙂
Gr. Jenny
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jenny,

Ik heb je berichtje ontvangen. Ik heb jou inmiddels ook weer van een reactie voorzien. 🙂

Reageer