Beantwoord

Vriendenkorting: afgewezen zonder duidelijke reden

• 14 mei 2016
  • 7 reacties
  • 359 Bekeken

Beste,

Ik krijg de volgende melding:
---
Helaas komen jij en je aangebrachte vriend (nog) niet in aanmerking voor T-Mobile Vriendenkorting.

Jullie voldoen niet aan de volgende spelregel van T-Mobile Vriendenkorting:
Een andere of meerdere spelregels van T-Mobile Vriendenkorting. Kijk op onze website aan welke spelregels voldaan moet worden.
----

Volgens de winkel in Ede zouden we wel in aanmerking komen. Vreemd dus dat we zijn afgewezen. We hadden zeker het abonnement niet afgesloten nu zonder deze korting. Graag hoor ik zsm wat de reden is.

Martijn
icon

Beste antwoord door Hajar 16 mei 2016, 15:57

Hi Martijn,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. De spelregels van Vriendenkorting kun je op deze pagina vinden. Kun je deze even doorlopen en controleren of jij of je vriend er wel aan voldoen? Heb je iemand aangemeld met een nieuw abonnement? Heb je wel het actieve nummer doorgegeven in plaats van het tijdelijke nummer? Als je het tijdelijke numer invult dan krijg je inderdaad een automatische afwijzing.

Zou je het nummer van je vriend in een privébericht kunnen sturen? Dan kan ik dit verder uitzoeken.

Ik hoor graag van je! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Martijn,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. De spelregels van Vriendenkorting kun je op deze pagina vinden. Kun je deze even doorlopen en controleren of jij of je vriend er wel aan voldoen? Heb je iemand aangemeld met een nieuw abonnement? Heb je wel het actieve nummer doorgegeven in plaats van het tijdelijke nummer? Als je het tijdelijke numer invult dan krijg je inderdaad een automatische afwijzing.

Zou je het nummer van je vriend in een privébericht kunnen sturen? Dan kan ik dit verder uitzoeken.

Ik hoor graag van je! 🙂
ook ik ben 2 x afgewezen voldoe gewoon aan de alles
co
Reputatie 7
Badge +15
Hey Dimphany,

Goed dat je het aangeeft, ik heb dit voor je doorgestuurd naar de betreffende afdeling.

Zij zullen onderzoek naar de situatie doen en uiteraard gaan we er voor zorgen dat je de korting gewoon gaat ontvangen! Zodra ik meer informatie heb dan laat ik het aan je weten! 🙂
Bij het afspreken van een nieuw tweede abonnement voor mijn vrouw, maar op mijn naam, is toegezegd vriendenkorting te krijgen. Er werd alleen nog geen reklame voor gemaakt. Er is mij verteld dat de korting automatisch zou worden verrekend op de factuur.
Na een paar weken gebeld. Toen werd verteld te wachten tot na de 2e factuur van het nieuwe nummer. Weer niks. En dus weer gebeld.
In de geschiedenis van gesprekken met mij vinden ze nu zogenaamd niks terug.
Ik heb er twee keer over gebeld.
Nu komt veelvuldig de reklame, daar staat nu in dat het binnen 4 weken moet. Die zijn natuurlijk allang verstreken. Verzoek twee dagen geleden toch ingediend. Afgewezen.
Ik ben al heeel lang klant bij Tmobile. Elke keer twijfel ik weer te blijven. Blijf dan toch, maar elke keer moet ik leuren om de kortingen die mij gewoon zijn toegezegd. Vreselijk irritant.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Amanddeligt,

Vervelend om te lezen dat je niet correct bent voorgelicht over Vriendenkorting. Dit gaat namelijk inderdaad niet automatisch, daar moest wel een aanmelding voor worden gedaan.

Zou je mij in een privébericht het telefoonnummer, volledige adres en geboortedatum van het abonnement van je vrouw toe kunnen sturen? Ik kan dan vast wel achterhalen wat er mis is gegaan en waarschijnlijk de boel rechttrekken.

Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Dag David. Ik heb je voor het weekend een reactie gestuurd met de gevraagde info. Ik zie je berichten graag tegemoet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Amand,

Ik heb zojuist op jouw privébericht gereageerd. 🙂

Reageer