Beantwoord

Vriendenkorting & T-Mobile Samen

• 18 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten (2 jaar met toestel) en graag gebruik maken van de vriendenkorting en T-Mobile Samen korting. Nu ken ik helaas niemand met een T-Mobile abonnement. Wie wil met mij in een groep en wie wil de 25 korting ontvangen bij aanbrengen vriendin? Hoo graag!
icon

Beste antwoord door Muberra 21 augustus 2017, 12:30

Hi JoDoVo,

Welkom bij de leukste Magenta-club van Nederland! :D

Heel slim dat je gebruik wilt maken van extra voordeel met T-Mobile Samen & de Vriendenkorting. Voor T-Mobile Samen kan je kijken & een oproep plaatsen in dit speciale topic wat wij in het leven hebben geroepen. Daar vind je onze andere lieve T-Mobile klanten die ook graag leden willen toevoegen aan hun leuke groepje. Ze zijn op zoek naar jou!

Lief dat Jan jou wilt toevoegen voor de Vriendenkorting. Daar zou ik lekker gebruik van maken als ik jou was. Daarnaast wens ik jou veel plezier met jouw nieuwe abonnement. En ik hoop dat je nog lang lid zal blijven van onze leuke familie! 🆒
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Op Fb is een groep van tmobile samen, daar is vast wel iemand die jou in de groep kan zetten. Mijn groep is helaas vol. Ik kan je wel aanmelden voor de vriendenkorting als je dat wil.
Reputatie 4
Hi JoDoVo,

Welkom bij de leukste Magenta-club van Nederland! :D

Heel slim dat je gebruik wilt maken van extra voordeel met T-Mobile Samen & de Vriendenkorting. Voor T-Mobile Samen kan je kijken & een oproep plaatsen in dit speciale topic wat wij in het leven hebben geroepen. Daar vind je onze andere lieve T-Mobile klanten die ook graag leden willen toevoegen aan hun leuke groepje. Ze zijn op zoek naar jou!

Lief dat Jan jou wilt toevoegen voor de Vriendenkorting. Daar zou ik lekker gebruik van maken als ik jou was. Daarnaast wens ik jou veel plezier met jouw nieuwe abonnement. En ik hoop dat je nog lang lid zal blijven van onze leuke familie! 🆒

Reageer