Vraag

Waar kan ik een duo sim aanvragen?

Reputatie 2
Ik heb in Augustus bij T-Mobile een abonnement afgesloten met een iPhone4.
Hier kwam een micro sim bij. Het nadeel aan deze micro sim is dat ik die niet in een ander toestel kan plaatsen. Ik heb een oud toestel (die ik binnenkort wil gebruiken bij weekendjes weg omdat ik mijn iPhone zolang niet mee kan nemen --> batterij) die ik soms gebruiken wil.
Alvast bedankt voor de hulp.

11 reacties

Reputatie 6
je kan opbellen 06-2400-1200 als je het besteld krijg je automatisch een groot formaat er bij
Reputatie 6
@Addixion
Je hebt hiervoor geen Duo Sim nodig. Ik kan je kosteloos een adapter toesturen, zodat je microsim weer op 'normaal' formaat komt en ook in andere toestellen past. Een Duo Simkaart kan ook, daar zijn kosten aan verbonden van €17,85. De adapter heb ik in ieder geval alvast naar je toegestuurd.
Reputatie 2
@arie61 bedankt voor je antwoord.

@Raymond dat wist ik niet. Dat is natuurlijk super! Alvast heel erg bedankt.
Reputatie 6
@Addixion
Helaas is er een vertraging ontstaan met het versturen van de adapter. Het kan zijn dat je deze eind volgende week pas ontvangt. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.
Reputatie 2
@Raymond
Geen probleem! Alvast bedankt.
Hoe kom je aan zo'n adaptor?
Reputatie 6
irene10973 ,,,,,,,,,,die kan je gratis halen bij een tmobileshop als je laat zien dat je een abonnement heb(je tel.meenemen is genoeg)
Reputatie 5
@Irene10973
IK heb een adapter voor je aangevraagd. Deze kun je binnen enkele dagen thuis ontvangen.
Reputatie 2
Goh dat zou echt super zijn zo'n adapter! Kan je die alleen in de winkel halen of ook online bestellen?
Reputatie 6
tinker,,,welkom je kan het in de winkel van tmobile halen je kan bellen met de srevicedesk(06-2400-1200) of er een aan een moderator vragen om het op te sturen
Reputatie 6
@tinker
Ik heb een adapter voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen.

Reageer