Beantwoord

Waardeloze medewerker

• 18 maart 2019
  • 3 reacties
  • 466 Bekeken

Ik ben gewoon bedonderd door de medewerker v.d. T-Mobile winkel.
Omdat mijn telefoon kapot was wilde ik een ander toestel kopen terwijl mijn huidige abonnement nog doorliep. Het probleem uitgelegd aan de betreffende medewerker en die zei ik maakte voor je een mooie aanbieding althans dat zei hij máár achter gezien was dat niet zo en ik zit nu tot dec. met twee abonnementen. Het verschil tussen tot de oude afloop hebben ze dan wel vergoed máár het feit dat er wel een duur abonnement is aan gesmeerd.
Paar keer terug geweest en bijna nooit was hij er in het systeem heeft niet zijn naam achter gelaten (volgens mij) zodat andere weten wat hij hij gemuteerd had.
icon

Beste antwoord door Hajar 19 maart 2019, 11:31

Hi,

We willen je natuurlijk een positief gevoel geven, wanneer je een abonnement neem bij ons. Gelukkig geef je aan dat mijn collega's de kosten hebben vergoed. Zo heb je in ieder geval geen dubbele kosten. Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus ik kan niet zien wat voor abonnement je hebt, maar je kan via My T-Mobile je abonnement bijstellen mocht je dat willen. Dan kun je je maandkosten verlagen als je daar interesse in hebt.

Als ik iets anders voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

We willen je natuurlijk een positief gevoel geven, wanneer je een abonnement neem bij ons. Gelukkig geef je aan dat mijn collega's de kosten hebben vergoed. Zo heb je in ieder geval geen dubbele kosten. Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus ik kan niet zien wat voor abonnement je hebt, maar je kan via My T-Mobile je abonnement bijstellen mocht je dat willen. Dan kun je je maandkosten verlagen als je daar interesse in hebt.

Als ik iets anders voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Sinds Juni 2019,Go Abonnement voor 2 jaar.Nu al spijt😝
Wat een waardeloze klantenservice.Ben nu al ruim 15 euro kwijt alleen door verkeerde voorlichting
door klantenservice.Gisteren 27.09 weer gebeld met een zeer onvriendelijke medewerker
Robert v/d Heijden.Hij ging met mij een discussie aan over brood Bij Albert heijn of Aldi.Een Abonnement
afsluiten ach dan doen ze alles voor je bij T-Mobile🤓maar,kom niet met een klacht want dan zijn de rapen gaar🤐ben er klaar mee.Gelijk vandaag mijn abonnement opzeggen.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @aan mijn

Kun je wat beter uitleggen waarom je verkeerd voorgelicht bent? Waaraan ben je ruim 15 euro kwijt?

Zet eerst alle voor en nadelen van T-Mobile en andere providers op een rijtje. Opzeggen gaat je veel geld kosten namelijk 21 maanden x €12,50 = €262,50 en wellicht zijn er door ons goede tips te geven waardoor je wel tevreden gaat worden. T-Mobile abonnementen zijn qua kosten en bundels nogal flexibel namelijk en bij andere providers heb je dat niet.

Groet, Folkert

Reageer