Vraag

Wachttijden naar het ziekenhuis bij voorbeeld

• 15 december 2019
  • 13 reacties
  • 257 Bekeken

Zijn de wachttijden van een mobiel te betalen bij het bellen?

13 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi,

Bedoel je of je moet betalen als je in de wacht staat bij het ziekenhuis via de telefoon?

Hangt van het nummer af, als het een normaal telefoonnummer is gaat het van je bundel af, bij servicenummers betaal je buiten bundel tarief. Alleen 0800 nummers zijn gratis.

Beste Folkert, 

Bedankt voor je reactie. 

Ik heb naar de International Health Care Centre (een 070-nummer in Den Haag) een week geleden gebeld voor een afspraak voor mijn zoon die ziek was. Het duurde 30 min tot ik iemand aan de lijn kon praten. Ik was daarna heel verrast te zien dat ik daarvoor ook moest betalen?!?

Daarom mijn vraag... 

Reputatie 6
Badge +4

@akkouala Zo gauw dat er opgenomen wordt aan de andere kant, gaat de meter lopen. Het maakt niet uit of je dan in de wacht staat.

Reputatie 7
Badge +13

@akkouala 

Ik heb voor een minuut gebeld naar het international health care center, het is een gewone netnummer in Den Haag hetzelfde als je belt naar een ander vast nummer zoals 020 dus geen kosten.

Welk abbonement/bundel heb je?

Reputatie 6
Badge +4

@Waqqas Als je niet zo'n grote bundel hebt en je gaat over je bundel heen, kost het zeker wel geld.

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb unlimited maar vaste netnummers zijn in de bundel tenzij anders vermeld.

Reputatie 6
Badge +4

Ja jij, maar we hebben het toch niet over jou?

Reputatie 7
Badge +13

@Glassertje  inderdaad als hij in de wachttijd nog een aantal minuten had dan was dat gewoon uit de bundel maar daarna niet meer, is maar even afwachten op wat @akkouala  zegt.

Beste Glassertje,

Beste Waqqas, 

Hartelijk dank voor jullie reacties. 

Ik heb per maand 120 min voor belletjes. Ik bel niet zo vaak en unlimited heeft geen zin voor mij. 

Oh ja, ik heb naar een vastnummer gebeld 

Reputatie 7
Badge +18

@akkouala In de T-Mobile app kun je meteen zien hoeveel belminuten je nog over hebt en ook of en waaraan je extra kosten gemaakt hebt.

Beste Folkert, 

bedankt voor je reactie. Ik weet inderdaad over de mogelikheden met de T-Mobile app.
Belangrijk voor mij was hier te weten of de wachttijden ook van de belminuten afkomen of niet.

Ik woonde in Duitsland en daar kost de wachtijd per wet niets. Dus de vraag…

Dag,

@kkouala

Reputatie 7
Badge +18

@akkouala Wow, die wet mogen ze wat mij betreft ook in Nederland invoeren! Je hebt uiteindelijk belminuten, geen wachtminuten.

Reageer