Beantwoord

wachtwoord om internationaal bellen te blokkeren

• 21 maart 2020
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

ik wil bellen naar het buitenland blokkeren.

TMobile  app op mijn toestel vraagt hierbij om een wachtwoord.

Wat bedoelt TM met een wachtwoord?  Je PIN code?  Het Wachtwoord voor My TM ?  Geen van beide werkt trouwens.

Extra verwarrend is dat soms op de website staat dat een wachtwoord geen cijfers mag bevatten……..

De gebruikte begrippen bij TM zijn soms erg verwarrend of inconsequent. 

Maar goed, Welk wachtwoord wordt bedoeld?

icon

Beste antwoord door David 22 maart 2020, 19:59

Hi topicstarter,

Ik weet niet precies wat er gebeurd is met de accounts en waarom je onder een andere naam kon posten, dit is namelijk nog nooit eerder gebeurd. Voor de zekerheid heb ik het account gewist, dus dit is niet meer in gebruik. Je kunt een nieuw, eigen account aanmaken voor onze Community en dan helpen we je graag verder!

Bekijk origineel

4 reacties

Leuk dat dit geplaatst wordt namens [Username verwijderd.]. dat ben ik niet, ken ik niet,  maar IK heb het geplaatst.

Kan ik nu ook het profiel etc wijzigen? 

Reputatie 7
Badge +15

Hi 

Wat bedoel je precies heb jij deze comunnity account niet aangemaakt? Is dit account gekoppeld aan je T-Mobile account?

Voor het blokkeren van een blokkade in de app bij meer onder blokkades is geen pin of wachtwoord nodig.

Reputatie 7
Badge +20

Hi topicstarter,

Ik weet niet precies wat er gebeurd is met de accounts en waarom je onder een andere naam kon posten, dit is namelijk nog nooit eerder gebeurd. Voor de zekerheid heb ik het account gewist, dus dit is niet meer in gebruik. Je kunt een nieuw, eigen account aanmaken voor onze Community en dan helpen we je graag verder!

Reputatie 2

Bedankt. Het leek me ook niet in de haak.

@ Waqqas: mijn app vraagt  om een wachtwoord. Ik heb 2 Tmobilenummers, twee verschillende toestellen en bij beide gebeurt hetzelfde. 

Ik zit nu in het buitenland dus misschien heeft het daarmee te maken?

Reageer