Beantwoord

Wachtwoord pdf doc opheffen

• 20 juni 2017
  • 5 reacties
  • 450 Bekeken

hallo, Ik wil mijn contract inzenden aan samsung. Het pdf document heeft ww beveiliging deze heb ik en kan document openen echter bij opslaan en opnieuw openen vraagt hij opnieuw om ww. Hoe dit ww opheffen of andere oplossing om document wel voor derden inzichtelijk te krijgen.

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Muberra 21 juni 2017, 12:17

Hoi Boontjes,

Welkom op het forum!

Ik heb het nagevraagd aan onze lieve Klantexperts en ze kwamen met de volgende drie tips:

1) Wachtwoord intypen, printen, en print naar PDF gebruiken.

2) PDF editor opzoeken en dan kan je zowel de PDF het wachtwoord weghalen als de pagina's naar een nieuwe pdf exporteren.

3) Kijken bij "opslaan als" . Daar staat beveiliging tussen en die moet je dus uitzetten bij het opslaan naar nieuw bestand.

Zou je deze opties kunnen uitproberen? Ik hoop dat het werkt!

Houd je ons op de hoogte of het is gelukt? 😃
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Hoi Boontjes,

Welkom op het forum!

Ik heb het nagevraagd aan onze lieve Klantexperts en ze kwamen met de volgende drie tips:

1) Wachtwoord intypen, printen, en print naar PDF gebruiken.

2) PDF editor opzoeken en dan kan je zowel de PDF het wachtwoord weghalen als de pagina's naar een nieuwe pdf exporteren.

3) Kijken bij "opslaan als" . Daar staat beveiliging tussen en die moet je dus uitzetten bij het opslaan naar nieuw bestand.

Zou je deze opties kunnen uitproberen? Ik hoop dat het werkt!

Houd je ons op de hoogte of het is gelukt? 😃
Werkt niet.
... print naar PDF ... kan al niet
Reputatie 7
Badge +20
Hoi CHRIL,

Krijg je dan een foutmelding of gebeurt er iets anders? Je kunt er anders ook voor kiezen om een kopie te maken van het contract en deze door te sturen. Een andere manier zou zijn om het wachtwoord te delen en deze later bij het origineel te wijzigen.

Laat je weten of het uiteindelijk gelukt is? 🙂
Ik heb hetzelfde irritante probleem. Je krijgt alleen schermpje met melding dat het beveiligd is en dat je wachtwoord moet invoeren. Lukt niet met het wachtwoord van je eigen T-Mobile,
Als je het file niet kunt openen omdat je geen wachtwoord hebt, dan werken al die andere opties ook niet, die hier als antwoord gegeven worden.
Heel raar ook dat je het contract niet terug kunt vinden op je eigen T-mobile.
Ik kan het contract niet openen en weet nu dus ook niet of daar het aankoopbewijs bij zit van de Sony Xperia, wat je nodig hebt om mee te doen aan de actie van Adidas.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maureen,

Wat jammer dat het bij jou niet werkt. Welk wachtwoord gebruik je? Het wachtwoord om het PDF te openen is de postcode van het huisadres (zonder spaties, bv. 1234AB). Laat je even weten of het zo werkt? Lukt het niet geef het dan aan dan stuur ik je je contract op per post!

Ik hoor graag van je!

Reageer