Beantwoord

wachtwoord vernieuwde voicemail

  • 19 maart 2021
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

T-mobile geeft aan dat ze binnenkort een nieuwe voicemailservice hebben. Omdat daarvoor andere regels voor het wachtwoord gaan gelden adviseren ze om het wachtwoord via het bekende voicemail nummer aan te passen. Wat er niet bij staat is wat er zal gebeuren als je dat niet aanpast. Zal het oude wachtwoord dan nog geldig zijn of moet je dan meer moeite doen om in het buitenland nog je voicemail te kunnen beluisteren?

 

Ik had graag gelezen dat T-mobile het niet af deed met een simpel mailtje met een verzoek maar duidelijker voorbereid is op alvast beantwoorden van problemen waar klanten mee te maken kunnen krijgen. Bijvoorveeld in de mail of via een faq op de website. Er lijkt nu weer niets te staan en als je vragen hebt moet je maar contact opnemen. Beetje zonde van mijn tijd als t-mobile perse iets nieuws wil en de problemen bij de klant lijkt te leggen.

icon

Beste antwoord door Folkert 19 maart 2021, 13:45

Beste @mobiles 

Het oude wachtwoord zal niet meer geldig zijn en je kunt vanuit het buitenland pas weer je voicemail beluisteren nadat je het nieuwe wachtwoord hebt ingesteld.

Let op: dit kan niet in de week dat je voicemail wordt overgezet naar het nieuwe systeem.

Met vriendelijke groet, Folkert

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste @mobiles 

Het oude wachtwoord zal niet meer geldig zijn en je kunt vanuit het buitenland pas weer je voicemail beluisteren nadat je het nieuwe wachtwoord hebt ingesteld.

Let op: dit kan niet in de week dat je voicemail wordt overgezet naar het nieuwe systeem.

Met vriendelijke groet, Folkert

Reputatie 6
Badge +12

Bijvoorveeld in de mail of via een faq op de website. Er lijkt nu weer niets te staan en als je vragen hebt moet je maar contact opnemen. Beetje zonde van mijn tijd als t-mobile perse iets nieuws wil en de problemen bij de klant lijkt te leggen.

 

Je wordt op je wenken bedient. Zie deze klantenservice pagina met allemaal FAQ's.

Reputatie 7
Badge +18

Bijvoorveeld in de mail of via een faq op de website. Er lijkt nu weer niets te staan en als je vragen hebt moet je maar contact opnemen. Beetje zonde van mijn tijd als t-mobile perse iets nieuws wil en de problemen bij de klant lijkt te leggen.

 

Je wordt op je wenken bedient. Zie deze klantenservice pagina met allemaal FAQ's.

Dat klopt @eric maar het antwoord op deze specifieke vraag staat er niet bij, namelijk dat het oude wachtwoord altijd vervalt.

Het is dus geen kwestie van je hebt een wachtwoord nodig, wat in het bericht staat, maar je hebt hoe dan ook een nieuw wachtwoord nodig.

Veel klanten hebben al een wachtwoord. Die weten met het bericht en de faq dus niet dat hun huidige wachtwoord hoe dan ook komt te vervallen. Doordat t-mobile daarbij ook slechts aanraden doet om het wachtwoord te wijzigen komt het helemaal niet over dat de klant toch echt in actie moet komen of anders problemen kan hebben als die in het buitenland de voicemail nodig heeft.

Het zou redelijk zijn als t-mobile de klanten beter (correct) inlicht over de gevolgen, in plaats van er een leuke vrijblijvende tekst van te maken die klanten op onvolledig en zelfs onjuist lijkt te informeren.

Ook mocht die faq wel alvast beschikbaar zijn toen de klanten geinformeerd werden.

Prioriteit lijkt helaas niet te liggen bij rekening houden met wat voor de klant van belang is. Je zal maar straks in het buitenland zitten, ooit je wachtwoord keurig ingesteld hebben en dan tot de ontdekking komen dat je je belangrijke berichten alsnog niet kan beluisteren omdat T-mobile zo nodig een nieuw systeem in gebruik heeft genomen zondet de je duidelijk te maken dat het niet alleen aan te raden is om je wachtwoord te wijzigen maar noodzakelijk om het gedaan te hebben.

Reageer