T-mobile geeft aan dat ze binnenkort een nieuwe voicemailservice hebben. Omdat daarvoor andere regels voor het wachtwoord gaan gelden adviseren ze om het wachtwoord via het bekende voicemail nummer aan te passen. Wat er niet bij staat is wat er zal gebeuren als je dat niet aanpast. Zal het oude wachtwoord dan nog geldig zijn of moet je dan meer moeite doen om in het buitenland nog je voicemail te kunnen beluisteren?
Ik had graag gelezen dat T-mobile het niet af deed met een simpel mailtje met een verzoek maar duidelijker voorbereid is op alvast beantwoorden van problemen waar klanten mee te maken kunnen krijgen. Bijvoorveeld in de mail of via een faq op de website. Er lijkt nu weer niets te staan en als je vragen hebt moet je maar contact opnemen. Beetje zonde van mijn tijd als t-mobile perse iets nieuws wil en de problemen bij de klant lijkt te leggen.
Beste antwoord door Folkert
Beste
Het oude wachtwoord zal niet meer geldig zijn en je kunt vanuit het buitenland pas weer je voicemail beluisteren nadat je het nieuwe wachtwoord hebt ingesteld.
Let op: dit kan niet in de week dat je voicemail wordt overgezet naar het nieuwe systeem.
Met vriendelijke groet, Folkert