Vraag

Wat is de PIN2 code? Is die te achterhalen?

Reputatie 2
Ik vroeg mij af wat de PIN2 code is en of die te achterhalen is. Ook zou ik de beveiligingscode willen weten. Ik heb een nokia 5000.

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 6
als het goed is staat het nin je boekje dat bij de telefoon is of je moet het zelf veranderd hebben
Reputatie 2
als het goed is staat het nin je boekje dat bij de telefoon is of je moet het zelf veranderd hebben
helaas, het staat niet in het boekje en ik heb em ook niet zelf veranderd.
Reputatie 6
heb je de nummers 0000 en1234 algeprobeert
Reputatie 2
ja, dat heb ik gedaan
Reputatie 6
ik ga even zoeken op internet of er een oplossing is er voor
Reputatie 6
ik lees op internet dat je proviter er achter kan komen maar daar zijn kosten aan verbonden verder lees ik op ,,gsmhelpdesk ,,,,,,,,,,dat je kan proberen het volgende nummer te verzenden zodat je zelf twee keer een nieuwe in moet voeren...........**052*nieuwepin2*nieuwepin2#.... denk er aan twee sterretjes de voor dan een er na en op het laatst een hekje succes
Reputatie 2
jammer, het werkt niet
Reputatie 6
dan is er nog maar een mogelijkheid bel morgen 06-2400-1200 het kost je geld maar ik zou niks anders meer weten sorry
Reputatie 6
De PIN2 code is simkaart verbonden en heeft dus niks met je telefoon te maken, deze is op te vragen bij je klantenservice. Mogelijk ondersteunt je aansluiting/aanbieder niet deze optie, dan kan je simpelweg niet van die functies gebruik maken. De beveiligingscode hangt juist wel van je telefoon af, deze stel jezelf in of is al vooraf ingesteld (in het laatste geval moet dat terug te vinden zijn op internet of in je handleiding van je mobiele telefoon).
Reputatie 7
T-mobile ondersteunde pas geleden de functie's die onder pin2 vallen niet of heel beperkt. Hoe het op het moment is weet ik niet. Als je deze functie's niet nodig hebt, niet gebruiken.

De beveiligingscode staat idd in je handleiding van je toestel.
Reputatie 6
dank je eviltwin69 dat dacht ik ook( bij me oude toestel ook)
Wabbik probeer eens met 5 cijfers bv 00000 of 12345. Ik bedoel je beveileging code, want die is normaal in de begin situatie van een nieuw toestel meest 5x 0. Maar je moet hem zelf aanpassen aan een eigen code die je kunt veranderen via BEVEILEGING. Alleen als je het toestel hebt overgekocht van iemand anders dan kan het zijn dat je er nooit meer achter komt, omdat die dan al is veranderd en dan wordt deze vaak niet gegeven. Wat je wel kan doen is om een simlock programma via internet te downloaden, en die zijn er ook voor beveilegings codes. Succes.
Reputatie 5
@Wabbik

De beveiligingscode van een Nokia toestel is standaard 12345. Eventueel is het ook mogelijk om 00000 te gebruiken. Mochten deze beide codes niet werken dan heb je de code zelf aangepast en is het niet te achterhalen vanuit T-Mobile wat de te gebruiken beveiligingscode is. Eventueel kan bij een Nokia servicepoint het toestel volledig leeg gemaakt worden.

De Pin2 code is wel via T-Mobile op te vragen. Mocht je deze willen ontvangen kun je me hierover een privébericht sturen. Dan zal ik ervoor zorgen dat je deze per post of per e-mail ontvangt.