Beantwoord

Weekendbundel werkt niet

• 15 januari 2017
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Ik heb een weekendbundel geactiveerd afgelopen vrijdag. En het staat ook gewoon in my t-mobile dat ik de bundel heb. Maar alsnog gaat het van mijn eigen mb af als ik iets gebruik. En het verloopt morgen dan heb ik gewoon niks aan gehad.
Hoe kan dat en wat kan ik eraan doen??
icon

Beste antwoord door David 16 januari 2017, 13:10

Hoi Loubnaa21,

De weekendbundels zijn op dit moment stopgezet, dus jij zou hier geen bevestiging van horen te hebben ontvangen. Ik zie dat je ook via Twitter contact hebt met mijn collega. Aangezien hij je ook al verder heeft geholpen kun je via dat kanaal jouw vraag verder laten behandelen. Op deze manier voorkomen we dat we langs elkaar werken!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Hier kun je zelf niets aan doen.
Dit is eerder voor gekomen wat ik gelezen heb dit forum , dus even wachten op een medewerker van tmobile.
Ooow okee dank je wel. Dacht ik lekker film te kijken dit weekend omdat ons internet thuis het niet doet heb ik er niks aan.
Ik hoop dat er indd gauw een medewerker reageert. Dank je wel hoor. X
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Loubnaa21,

De weekendbundels zijn op dit moment stopgezet, dus jij zou hier geen bevestiging van horen te hebben ontvangen. Ik zie dat je ook via Twitter contact hebt met mijn collega. Aangezien hij je ook al verder heeft geholpen kun je via dat kanaal jouw vraag verder laten behandelen. Op deze manier voorkomen we dat we langs elkaar werken!

Reageer