weggehaald

• 24 januari 2016
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Die kerel valt mij lastig,ook met sms'jes!wil wel graag rust in mijn hoofd!

This topic has been closed for comments

2 reacties

Badge +9
Hoi Parkiet,

Ik heb ook hier je titel weggehaald. DIt is immers een publiekelijk forum, en het is hier niet toegestaan mensen zwart te maken.
Ik verzoek je geen extra topics te openen en de huisregels eens door te lezen.

Lodan.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Parkiett1,

Ik begrijp heel goed dat je rust aan je hoofd wilt. Ik zie dat je de vraag ook in een ander topic hebt gesteld. Een klant en Thalina hebben daar antwoord gegeven op je vraag. Heb je dat topic al bekeken? Je kunt via je toestel of een app instellen dat je geen sms en/of oproepen wilt ontvangen van een bepaald nummer.

Zoals Lodan al aangeeft is het niet de bedoeling dat je meerdere topics opent. Ik kan me wel voorstellen dat je het heel snel opgelost wilt hebben en daarom vaak aan de bel trekt. Het topic dat je als eerste opent wordt door ons als eerste behandeld, dus voor de snelheid van een reactie is het niet nodig om meerdere topics te openen.

Hoe staat het er nu eigenlijk voor? Laat je even weten of de overlast minder is geworden als het is gelukt om zelf nummers te blokkeren? Lees de huisregels maar door als je meer tijd en rust hebt. Rust krijgen is nu even het belangrijkste. Ik hoop oprecht dat het blokkeren van het nummer mogelijk is en ook helpt. als dat niet het geval is kun je zoals Thalina aangeeft in het andere topic een melding maken van de overlast.

Als je nog vragen hebt hierover zou je ze dan alsjeblieft in dat andere topic willen stellen? We helpen je natuurlijk graag en zo gaat alles volgens de huisregels. 🙂