Beantwoord

Welke opties bij telefonische overlast?

  • 2 januari 2018
  • 1 reactie
  • 2340 Bekeken

Ik word nu al enige tijd lastig gevallen telefonisch. Diegene belt onbekend en wordt er helemaal.gek van. Ben enkele maanden geleden ook bedreigt en met de nummers die ze belde heb ik al geblokt. Kan ik een nieuw nummer krijgen of kunnen jullie zien wie het is?
icon

Beste antwoord door David 5 januari 2018, 10:35

Hoi Kaatjelol,

Wat een onwijs nare situatie waar jij je in bevindt! :S Heb je ook al verdere stappen ondernomen tegen deze rottigheid, zoals aangifte gedaan van de bedreiging?

Wij kunnen van inkomende oproepen niet direct zien waar deze van afkomstig zijn, maar je kunt hier wel een onderzoeksformulier voor invullen. De afdeling die in dit soort situaties gespecialiseerd is, gaat dit dan verder voor je onderzoeken. Er zitten wel een aantal voorwaarden aan verbonden om een succesvol onderzoek uit te voeren, waarvan er één is dat er minimaal 3 voorbeelden moeten zijn van een beantwoord gesprek. De andere voorwaarden vind je ook terug via de hiervoor genoemde link.

Een alternatief zou zijn om jouw eigen nummer te laten veranderen. Zelf zou ik je aanraden om dan even telefonisch contact met ons op te nemen via 06 - 2400 1200. Je krijgt dan namelijk een keuze uit vijf verschillende telefoonnummers. Aan de lijn kun je dan zelf kiezen welke jou goed in de oren klinkt en dit wordt dan ook per direct voor je gewijzigd. Wij kunnen het ook via onze Community voor je regelen, dan kiezen wij gewoon het nummer voor je, wat wij denken dat het handigste is. Houd er dan wel rekening mee dat je op een bepaald moment onbereikbaar bent op het oude nummer. We zullen dit dan in een reactie natuurlijk laten weten en via een privébericht jouw nieuwe nummer sturen.

Ik hoor graag van je of wij je nog verder kunnen helpen en ik wens je veel succes en sterkte met de hele situatie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kaatjelol,

Wat een onwijs nare situatie waar jij je in bevindt! :S Heb je ook al verdere stappen ondernomen tegen deze rottigheid, zoals aangifte gedaan van de bedreiging?

Wij kunnen van inkomende oproepen niet direct zien waar deze van afkomstig zijn, maar je kunt hier wel een onderzoeksformulier voor invullen. De afdeling die in dit soort situaties gespecialiseerd is, gaat dit dan verder voor je onderzoeken. Er zitten wel een aantal voorwaarden aan verbonden om een succesvol onderzoek uit te voeren, waarvan er één is dat er minimaal 3 voorbeelden moeten zijn van een beantwoord gesprek. De andere voorwaarden vind je ook terug via de hiervoor genoemde link.

Een alternatief zou zijn om jouw eigen nummer te laten veranderen. Zelf zou ik je aanraden om dan even telefonisch contact met ons op te nemen via 06 - 2400 1200. Je krijgt dan namelijk een keuze uit vijf verschillende telefoonnummers. Aan de lijn kun je dan zelf kiezen welke jou goed in de oren klinkt en dit wordt dan ook per direct voor je gewijzigd. Wij kunnen het ook via onze Community voor je regelen, dan kiezen wij gewoon het nummer voor je, wat wij denken dat het handigste is. Houd er dan wel rekening mee dat je op een bepaald moment onbereikbaar bent op het oude nummer. We zullen dit dan in een reactie natuurlijk laten weten en via een privébericht jouw nieuwe nummer sturen.

Ik hoor graag van je of wij je nog verder kunnen helpen en ik wens je veel succes en sterkte met de hele situatie!

Reageer