Vraag

wie wil mijn abonnement overnemen

Reputatie 3
ik heb een t-mobile abonnement maar ben niet tevreden en afkopen is hier geen mogelijkheid wat nergens op slaat.
dus wie wil zo vriendelijk zijn om mijn abonnement over te nemen.
het gaat om een 35€ abonnement 225 belminuten en 75 sms
2jaar lang 20€ korting per maand dus je betaalt 15€ per maand.

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 5
Op verzoek van Curve 8520 gaat dit topic op slot.
Mocht er toch iemand zijn die het abonnement wil overnemen door middel van contractsovername klik dan op de naam van Curve 8520 om een privébericht te sturen. Meer informatie over contractovername en de voorwaarden daarvan vind je op http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/service-en-contact/overstappen/contractovername/contractovername.aspx .
Reputatie 3
Wel een duur abonnement!
Groeten Lesley
Reputatie 3
topic mag dicht.
Reputatie 3
en als jij 3€ per maand belt dan is dat waarschijnlijk 6 min in de hele maand dan kun je net zo goed geen telefoon hebben.
Reputatie 3
pff slimme mensen hiero

het abo komt op naam te staan van de nieuwe gebruiker je moet het zien alsof je een auto koopt misschien is het dan duidelijker voor iedereen.
en ik had er geen telefoon bij... anders had ik het er wel bij gezet.
Reputatie 2
En ik ga geen abonnement aan als ik prepay bel en ik ben veel minder dan 3 euro p/m kwijt dan jij.
Reputatie 2
Mooi niet dan heb ik niets aan mijn nummer, maar dan vind ik dat ik het Toestel er ook bij moet krijgen wat je bij het afsluiten van het abonnement hebt gekregen.
Reputatie 2
Ja, maar hij blijft op jouw naam staan, lekker slim
Reputatie 3
heb in deze 3 maanden pas 45€ betaald dus echt zonde is het niet, en om nu nog 21 maanden x 15€ te moeten verspillen omdat ik amper bel dat is zonde daarom heb ik liever dat iemand hem overneemt die wel intensief belt.

en ik verkoop me abo niet hij word overgenomen dus snap jouw reactie niet echt???
degene die hem overneemt betaalt de overige 21 maanden.
Reputatie 2
ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Wat ben jij een sufferd om je abb zomaar te verkopen aan een wild vreemde.
Reputatie 6
ik wens je succes er mee het is op die manier zonde van je geld ik neem aan dat je dat beter kan gebruiken
Reputatie 3
misschien van iemand een familie lid die een nieuw abonnement wil....

ik heb het net 3 maanden en het is niks voor mij heb het ook al op andere sites gezet omdat deze zo snel mogelijk de deur uit moet.
Reputatie 6
dan kunnen ze toch verlengen dan krijgen ze hetzelfde nummer dat ze al hebben een nieuwe telefoon of korting op het nieuwe abonnement
Reputatie 2
of 2e hands.nl of speurders of je buren..... 8-)

zou het in ieder geval niet op deze manier doen en check ook privacy beleid, je kan het waarschijnlijk niet zomaar over zetten dan stuit je toch op wat problemen omdat het ook echt op naam staat maar succes

anyway !!
Reputatie 3
waarom als die van iemand afloopt zou die die van mij bijv overkunnen nemen?
Reputatie 6
dat kan je beter doen op markplaats denk je niet??