Wijzigen abonnement/tariefplan

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

434 reacties

Reputatie 2
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een week geleden mijn tariefplan verhoogd naar 70 euro per maand, omdat ik telkens boven mijn tariefplan van 45 euro kwam. Dezelfde dag kom ik erachter dat er T-Mobile family bestaat. Aangezien de kosten komen van het bellen met een T-Mobileklant is de Famliy-oplossing een erg mooie en is het ook veel voordeliger dan een hoger tariefplan. Dezelfde dag de Family-construcite aangevraagd en tervergeefs geprobeerd de abonnementsverhoging tegen te gaan. Ik heb met een dame gebeld van de klantenservice gebeld en zij wist mij op een onvriendelijke wijze te vertellen dat zij dit niet kunnen wijzigen, terwijl het nieuwe plan nog niet eens was ingegaan.
Na 10 jaar tevreden klant te zijn van T-Mobile vind ik het echt jammer dat er zo'n onflexibele instelling staat tegenover een relatief kleine fout die ik heb gemaakt.
Iedereen kan een fout maken en ik ben er mijn inziens erg snel bij geweest om deze fout te herstellen.
Ben altijd zeer tevreden geweest over de dienstverlening, maar dit is toch zeer teleurstellend. Maar het is zonde om van een tariefplan van 70 euro, 55 euro per maand nu ongebruikt te laten.
Ik hoop dat door middel van dit bericht er enige inzicht in de situatie is ontstaan en er wellicht mogelijkheden zijn om de wijziging ongedaan te maken.

Vriendelijke groet,
JMD Matla
Reputatie 2
Twee weken geleden heb ik m'n huidige Flex 20 abo verlengd.
M'n nieuwe Relax 20 abo, met 'web 'n walk vast' gaat per 22 anovember in.

Nu heb ik m'n nieuwe HTC Desire binnen gekregen. Ik heb op dit moment (bij m'n Flex abo) geen web 'n walk, maar wil de komende 3 maanden natuurlijk wel mobiel internetten.

Ik heb de m'n bundel aangepast: ik heb 'web 'n walk vast' aangezet.

Ik neem aan dat dit de juiste manier is... het kost me de komende 3 maanden, tot aan m'n nieuwe contract dus een tientje extra per maand qua abo kosten. Daarna gaat m'n nieuwe Relax abo (incl. web 'n walk vast) in.

Klopt dit?
Reputatie 2
LS.

Per abuis heb ik mijn Relax 15 sim only abo gewijzigd in een Relax 20, wilde alleen zien wat de mogelijkheden zijn bij een wijziging.
Daarom svp de wijziging ongedaan maken.

Bvd.
OnnY
Reputatie 2
Beste T-Mobile,

Ik probeer het even via het forum, aangezien ik er bij de klantenservice momenteel niet doorheen kom.

Vorige week dinsdag ben ik gebeld door een van de T-Mobile medewerkers over mijn abonnement, door de voorinschrijving voor de Iphone was mijn oude abonnement al omgezet in een Iphone abonnement. Ik kon kiezen om mijn abonnement 26 augustus of 26 september in te laten gaan, omdat mij vertelt werd dat er 10 weken levertijd op de Iphone zit heb ik gekozen voor 26 september.
Tot mijn verbazing, maar uiteraard ook blijdschap, kreeg ik afgelopen donderdag een smsje dat mijn Iphone uitgeleverd kon worden. Met als resultaat dat ik deze zojuist in ontvangst genomen heb.

Nu zou ik uiteraard graag willen dat mijn Iphone abonnement al 26 augustus in zou gaan en niet pas in september.
Is dit mogelijk?

Alvast bedankt voor de reactie.

Hartelijke groet,
Sabine
Reputatie 5
@Onny0346, ik heb je tariefplan weer gewijzigd in het Relax 15 Sim Only tariefplan.
Reputatie 2
Beste T-Moderators

2 vraagjes:
- Is het mogelijk om Relax Online 35 (28,95 p/m) later om te zetten naar i-150 (29,95p/m)?

- In het geval dat ik een internetbundel webnwalk plus aan de Relax Online 35 toevoeg, dan wordt het totaalbedrag per maand (zonder acties) 43,90p/m. Mocht ik dit abonnement dan dus later om willen zetten, wordt er dan gekeken naar het standaardbedrag van Relax Online 35 (28,95 p/m) of naar het totaalbedrag per maand inclusief de bundel? In dat laatste geval zou ik dan dus niet naar i-150 over kunnen stappen.

Hopelijk kan iemand deze vragen beantwoorden en aangeven of en waar ik dit in de voorwaarden terug kan vinden. Zo loop ik niet het risico dat later toch blijkt dat hier geen mogelijkheden liggen.

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Jammer ... Zie dat T-mobile nu web en walk standaard 2 jaar gratis geeft en niet zoals ene maand geleden 1 jaar.. Heb ik dan toch te snel een abbo genomen ?
Kan ik wellicht verhogen flex-online 20 naar 25 en dan 2 jaar gratis internet?
Ik hoor het graag ?
Groeten,
Bob
Reputatie 2
Anne-Marie schreef:

@Onny0346, ik heb je tariefplan weer gewijzigd in het Relax 15 Sim Only tariefplan.

Bedankt, ik zie dat het aangepast is.
Reputatie 2
Mijn abonnement is inmiddels aangepast....

Groet, Sabine
Reputatie 2
Ik wil ook graag mijn abonnement wijzigen alleen kan ik mijn web en walk niet uitzetten. Ik wil graag mijn web en walk omzetten in een sms bundel, hoe moet ik dit nu doen?
Reputatie 3
Is het mogelijk om een Flex 25 (+ WNWplus) abonnement om te zetten naar i150 voor de resterende 4 maanden, tot mijn verlenging ingaat?
Reputatie 5
@Matla, ik heb je oude tariefplan weer voor je geactiveerd.

@Laudit, je kunt alleen overstappen naar een iPhone-abonnement als je gebruikmaakt van een iPhone. Dit kan dus als je eerder vernieuwt heb met een iPhone of een contract hebt afgesloten in combinatie met een iPhone. In dat geval kun je van Relax 35 online overstappen naar een i-150. Eventueel aanvullende bundels die je hebt worden niet meegeteld bij het maandbedrag, alleen je reguliere (bel)bundel dient dus hoger te zijn bij een overstap.

@Sannewolf, alleen bij een web'n'walk flexibel kun je de bundel per maand uit- en aanzetten. Bij een 'vaste' web'n'walk is de bundel binnen de contractperiode niet uit te zetten.
Reputatie 2
Hallo,

Is het mogelijk indien je nog een relax abbo hebt en je koopt een iphone je abbo om te zetten naar i-abbo (natuurlijk in voordeel van tmo en niet van jezelf) dus van 30 euro relax naar 45 euro i-300?

Groeten
Reputatie 2
Hey,

14 mei 2009 heb ik een iPhone abonnement afgelosten.
Het gaat hier om de iPhone 3G met 'n i150 abonnement.

Enkele maanden terug heb ik mijn abonnement om laten zetten naar een Relax30 abonnement omdat ik meer SMS dan bel en ik dus een SMS bundel nodig had.
Nu wil ik in Januari 2010 mijn abonnement verlengeren en ik wil dus een iPhone 4.
Echter zijn deze alleen te krijgen via 'n i-abonnemtn (logisch)

Zelf heb ik even gekeken of ik het abonnement weer kon omzetten naar een iPhone abonnement maar dit lukte niet. Nu zit ik met 'n vraag in mijn hoofd, hopelijk krijg ik hier duidelijk antwoord op en wordt mijn thread niet samengevoegt met 'n spam thread.

#1 - Kan ik mijn abonnement omzetten naar een iPhone abonnement?
Dit omdat ik een iPhone 4 wil pakken bij de verlengering.
Als dit niet kan, kan ik dan wel gewoon 'n iPhone 4 pakken, of moet ik eerst wachten tot het abonnement helemaal is afgelopen (mei, 2011) om dan een nieuw, iPhone contract af te sluiten?

Bij voorbaat dank,
DANNYYH,
Reputatie 2
Even ter duidelijkheid: huidige abonnement loopt 14 mei 2011 af,
Ik wil graag in Januari mijn toestel verlengeren zodat ik de iPhone 4 direct krijg en ik deze gelijk kan gebruiken.

REMINDER: Ik had oorspronkelijk een i-150 abonnement, en nu een Relax30.
Reputatie 2
DANNYYH schreef:

Hey,

14 mei 2009 heb ik een iPhone abonnement afgelosten.
Het gaat hier om de iPhone 3G met 'n i150 abonnement.

Enkele maanden terug heb ik mijn abonnement om laten zetten naar een Relax30 abonnement omdat ik meer SMS dan bel en ik dus een SMS bundel nodig had.
Nu wil ik in Januari 2010 mijn abonnement verlengeren en ik wil dus een iPhone 4.
Echter zijn deze alleen te krijgen via 'n i-abonnemtn (logisch)

Zelf heb ik even gekeken of ik het abonnement weer kon omzetten naar een iPhone abonnement maar dit lukte niet. Nu zit ik met 'n vraag in mijn hoofd, hopelijk krijg ik hier duidelijk antwoord op en wordt mijn thread niet samengevoegt met 'n spam thread.

#1 - Kan ik mijn abonnement omzetten naar een iPhone abonnement?
Dit omdat ik een iPhone 4 wil pakken bij de verlengering.
Als dit niet kan, kan ik dan wel gewoon 'n iPhone 4 pakken, of moet ik eerst wachten tot het abonnement helemaal is afgelopen (mei, 2011) om dan een nieuw, iPhone contract af te sluiten?

Bij voorbaat dank,
DANNYYH,

- Je kunt de iPhone ook met een relax abo verlengen, hoeft niet perse met een i-abo.
- Je abo kun je 4 mnd van te voren bij t-mobile verlengen, in jou geval dus per 14 januari 2011
- Je iPhone krijg je direct mee

Suc6
Reputatie 2
Perfect, bedankt!
Reputatie 2
Beste t-mobile geinteresseerden,

Ik zit al een tijdje met het volgende probleem. Ik heb altijd met vorige abonnementen (relax) een 300 minuten abonement gehad met sms maximaal (1000). Hierdoor kwam ik nooit in de problemen aangezien ik binnen belminuten en sms bleef. Sinds januari heb ik een iphone met bijbehorend i-300 abonnement. De minuten maak ik vrijwel nooit op, maar de smsjes ga ik telkens wel 200 overheen, wat gewoon heel veel geld kost. Eens sms-maximaal bundel aan een i-300 abo toevoegen is niet mogelijk schijnt. Is er een andere manier om dit op te lossen behalve mijn i-300 opschroeven naar i-500? Dan zou ik het qua smsjes redden , maar elke maand meer dan 200 belminuten overhouden... Alle hulp is welkom. Overstappn op relax, andere i-abo, smsbundels... ik weet het even niet meer.

Ik vind het trouwens sowieso raar dat er geen sms-max bij kan waardoor ik als trouwe t-mobile klant elke maand veel te veel betaal.
Ik ben aan het rondkijken om mij abo te gaan verlengen, nu zit ik te denken aan een Relax 25 abo icm W&W plus vast en sms verdubbelaar. (bel gemiddeld rond de 90 min en sms rond de 100 sms p/mnd). Eventueel met de optie om dan tussentijds een upgrade te doen naar een Relax 30. Alleen kom ik de volgende melding tegen op de site van TM "Bij een wijziging van je tariefplan verlies je eventuele kortingen die bij de start van je contract zijn toegekend aan je huidige tariefplan."

Stel dat ik dus tussentijds van een Relax 25 wil upgraden naar een Relax 30 of zelfs 35 vervalt dan die kortingsactie die nu van toepassing is ?
"Actie: Bij een 2-jarig Relax Online abonnement nu gratis 24 maanden web'n'walk Standaard. De korting wordt verrekend op je factuur."

Want als dat inderdaad zo is zou het kunnen zijn dat ik dus nu al moet kijken naar een andere mogelijkheid.

Alvast bedankt.
Reputatie 2
Hallo, klopt het dat ik mijn abonnement 4 maanden van te voren moet veranderen, ik wil verlagen namelijk; ik heb nu Flex 25 SIM only, betaal 12.50 per maand maar hou 85 euro over, wat is het laagste waar je naar toe kan ?

Mvg Patricia
Reputatie 2
Volgens mij is Flex 15 het laagste waar je naar toe kan. Of dat met SIM Only (nog) kan weet ik niet.

Maar je nieuwe (goedkopere) abonnement gaat pas in als die 4 maanden zijn afgelopen!
Reputatie 6
Flex 15 sim Only is inderdaad het laagste prijsplan wat je kunt kiezen als je bij Flex wilt blijven (zie de prijslijst). Ik heb begin juli mijn contract vernieuwd met dit abonnement dus ik ga er van uit dat dit nog steeds mogelijk is.
Reputatie 2
Als u uw Relax 30 abbo heeft aangelsoten icm een Iphone is het mogelijk om over te stappen naar een hoger tariefplan in dit geval dus ook een i-abbo.
Reputatie 2
Paar maanden terug een Bold gekocht en halverwege de contractduur web n walk om laten zetten naar instant mail. Nu wil ik de BB verkopen en weer een Nokia gaan gebruiken. Nu kan ik niet terug naar standaard webnwalk! Waarom is dit? Aangezien ik deze niet bij het contract heb afgesloten. Oh ja kan wel naar het duurdere web en walk plus. maar daar zit ik niet op te wachten.
Ik snap dat er voorwaarden zijn maar ik heb zelf instant mail aangevraagd en nu kan ik niet meer terug naar het oude.
Reputatie 2
Goedemorgen,

Even een vraag. Ik heb een relax 35 abonnement met een iPhone. Echter, wellicht wil ik overstappen naar een Blackberry toestel met Instant Email ( dat is BIS toch? ). Kan dat ? Ik heb nu ook web n walk plus erop staan.