Wijzigen abonnement/tariefplan

• 24 januari 2009
  • 434 reacties
  • 20031 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

434 reacties

Reputatie 2
Aangezien T-Mobile aan een WnW-Standaard abonnement minder verdiend dan aan een BB Instant E-Mail lijkt me dit een retorische vraag...
Reputatie 2
Hallo,

Ik wilde mijn SMS maximaal bundel uitzetten en SMS verdubbelaar hiervoor in de plaats nemen, maar deze kan ik nergens kiezen. Zou dit dus door iemand voor mij gedaan kunnen worden?

Groeten,
Chanel
Reputatie 2
Goedemiddag,

ik heb een Relax35 abonnement, maar zonder web n' walk, maar nu op televisie komt de reklame dat er Internet gratis is. Als ik nu web n' walk neem is dat voor een bestaand contract dan ook gratis of is dat alleen voor nieuwe klanten geldig?
Reputatie 2
Ik ben van 1000 naar 150 minuten gewijzigd en verloor mijn overgebleven minuten direct. Hoe kan dit?
Reputatie 2
Hallo T-mobile

Ik heb sinds eergister een 2 jarig i-300 abo, 45 euro in de maand en ik moest 190 euro bij betalen voor mijn iphone 4. ik wou mijn abo gister aanpassen naar een 1 jarig i-300 abo, hiervoor moet ik dan 420 euro bijbetalen, maar aangezien ik al 190 euro heb bijbetaald word dit dus 230, dit leek mij wel mogelijk aangezien ik mijn abo sinds eergister heb. ik weer terug naar de winkel, maar de persoon waar ik in de winkel mee heb gesproken zegt dat het niet mogelijk is om bij t-mobile een abonement aan te passen. hij zei dat dit wel mogelijk was bij andere telecom aanbieder zoals hi en vodafone, maar t-mobile dit naar zijn eigen ervaring niet doet.Ik vroeg hem waarom t-mobile dit niet doet, maar hier kon hij geen antwoord op geven. Toen vroeg ik hem om t-mobile te bellen aangezien ik een echte reden wou horen waarom t-mobile dit niet doet. Dit wou hij niet voor mij doen.
Dus mij vraag, is er een mogelijkheid dat een persoon van een telecom winkel mijn abo kan aanpassen en mij die extra 230 euro laat betalen? of is er totaal geen mogelijkheid om dit abo aan te passen?
Dit vind ik raar, aangezien ik toch klant blijf bij t-mobile.
Graag een antwoord, met reden waarom dit niet/wel mogelijk zou zijn.
Reputatie 2
Hallo,
Ik ben een tijd geleden van een i150 abonnement naar een relax 250 overgestapt, dit deed ik omdat ik 1000 smsjes per maand nodig had.
Nu zou ik graag terug willen naar een i150, maar online zie ik deze optie niet staan.
Is dit wel mogelijk?
Reputatie 2
Eind van deze maand loopt mijn contract af, ik heb intussen een nieuwe afgesloten die per 10-10 ingaat. Mijn nieuwe telefoon heb ik al binnen (HTC Desire).
Ik wil dus eigenlijk alvast w'nw, maar de niet vaste versie lijkt alleen te kunnen icm het nieuwe relax abonnement. Ik heb deze maand dus nog de oude versie.

Ik heb net op de website aangegeven dat ik relax online wil en w'nw plus, maar bij de bevestiging staat opeens dat relax online een 1-jarig contract is. Terwijl ik dus eerder al relax online heb afgesloten voor 2 jaar met w'nw plus vast.

Mijn bedoeling is dat ik nu 1 maandje relax online en w'nw plus heb, waarna ik overga op mijn 2-jarige relax online en w'nw plus vast. Denken jullie dat dit nu goed gaat of niet?
Reputatie 2
De titel zegt het al: bij mij huidige abo, die eind deze maand afloopt, kan ik alleen w'nw vast afsluiten. Aangezien ik mijn nieuwe telefoon behorende bij mijn nieuwe abo (per 10-10) al binnen heb, zou ik graag internet willen.
Maar, als ik nu w'nw vast afsluit, voor hoe lang is dat dan? Ik wil straks natuurlijk niet 11 maanden dubbel betalen.
Reputatie 2
Ik heb een Relax abonnement van 300 belminuten en een SMS-bundel van 100 smsjes. Kan ik nu Web 'n Walk erbij aanschaffen waardoor ik per maand gewoon 9,95 meer betaal?

Dus ik vraag me af of ik mijn 300 belminuten en 100 smsjes ook voor hetzelfde bedrag per maand behoud.. En dat er dus alleen 9.95 erbij op komt door Web 'n Walk..

Want ik heb het idee dat ik dan een ander Relax abonnement moet kiezen en ook de smsjes moet veranderen, of is dat niet zo??

Reacties???
Reputatie 2
Ik heb nu een MyFaves 20 abbonement. Ik stap over naar kpn volgende maand en krijg dan een nieuwe telefoon, een blackberry. Ik heb dan nog 4 maanden dit abbonement. Kan ik dan voor deze maanden blackberry internet erbij nemen?
gr Charissa
Reputatie 2
Beste,

Vandaag heb ik mijn Relax15 abonnement aangepast. SMS maximaal weg, W'n'W Stanaard erbij. Ik vraag me af; vanaf wanneer worden deze aanpassingen van kracht? bij de start van een nieuwe contract maand? Mijn rekeningen zijn altijd van de 26e, is dit ook de datum dat een nieuwe contractmaand start?

Hoor graag van jullie!

Jasper
@JasperVer, de wijzigingen die je online doorvoert worden direct verwerkt. Je maakt dus sinds 19 september gebruik van web'n'walk,

Op My T-Mobile zie je bij je contractdetails welke bundels actief zijn.
Reputatie 2
Als ik mijn tariefplan wijzig, hoelang duurt het dan tot deze wijziging ingaat? Of gaat dat direct in?
Reputatie 2
Hey,

Ik wil graag mijn tariefplan wijzigen, heb op het moment relax 25 abbo, m
Reputatie 2
hoe kan ik mijn contractverlenging eerder in laten gaan? mijn nieuwe i-150 abonnement gaat pas in december in. ook krijg ik geen internetverbinding met mijn telefoon(iphone4) terwijl mijn huidige contract ook web & walk heeft en mijn vorige telefoon gewoon op internet kon?
Reputatie 7
Je contractverlenging kan niet eerder ingaan. Wel kun je contact opnemen met de KS en informeren of het mogelijk is je huidige tariefplan om te zetten naar een i-150 tariefplan.

Gr.
Reputatie 2
Geachte gebruikers.

Ik gebruik nu al een beste tijd T-mobile. Ik had voor dat ik mijn abbo verlengde 200min+1000sms+onbeperkt internet en betaalde maar 27.50 euro p.m.

Ik had gevraagd aan de aardige mevrouw van T-Mobile of er iets was wat er in de buurt was..... Ze gaf aan dat ik de Relax 25 moest gaan proberen. Dat was 190m/190sms.. + onbeperkt internet van 10 euro, en als het me niet goed was kon ik altijd bijstellen of aanpassen.

na een tijdje kreeg ik best wel wat hogere rekeningen omdat ik steeds over me tegoed heen zat, dus ik wou mijn abbo aanpassen naar de relax 15, 1000smsjes en onbeperkt internet. Nu krijg ik te horen dat ik de bundel niet naar beneden kan bij stellen en alleen maar hoger kan......;-(

nu baal ik als een stekker omdat ik hier nu 2 jaar aan vast zit. Ik ben dus totaal verkeerd ge
Reputatie 2
Huh, dan blijf je toch gewoon bij Relax 25 en neem hier de SMS maximaal bij. Als je met bellen niet de hele belbundel op maakt is dit toch geen probleem, je niet gebruikte beltegoed blijft onbeperkt houdbaar. Mijns inziens maak je het probleem groter dan het is. De medewerkster heeft je gewoon goed voorgelicht op basis van het 'oude' contract. (qua belminuten zeker).
@Dijks450, het Relax 25 is 190 belminuten/sms. Dit komt dus ehet meest overeen met het abonnement dat je had. Je wilt nu overstappen naar Relax 15, dat zijn 90 belminuten/sms en is dus een lager abonnement dan je had. Ik vind daarom dat de medewerker je wel correct heeft ge
Reputatie 2
Het zit zo. Ik had 200min, 1000smsjes en onbeperkt internet, totaal betaalde ik er 27.50 voor. Nu zeiden ze dat ik de Relax 25 190M/190sms (21.50) plus internet (10.00) het zeflde resultaat zou krijgen, wat dus niet het geval is. Het is bellen OF smsen....

Nu heb ik 190min, (21.50) ... 1000sms (10.00) en internet (10:00) dus totaal 41.50 wat ik nu per maand betaal. Das veel meer dan de 27.50... bij het vorige abbo en had ik zelfs 10 min extra om te bellen ;-)

Dus ik dacht... Zet me op een lager abbo+1000sms+internet zodat ik rond de 30 euro blijf hangen. Als ik dit eerder had geweten had ik de iphone 4 abbo genomen.
Reputatie 2
Hallo,

Begin dit jaar een ander mobiel gekocht met in de veronderstelling dat het beltegoed niet teveel zou zijn. Dat was toen ook niet zo, maar inmiddels maak ik veel minder gebruik van mijn mobiel (bellen) en het beltegoed loopt maar op. Dat is zonde van het geld en ik zie geen mogelijkheid om hier een oplossing voor te vinden.

Je hebt natuurlijk van die sites waarop je beltegoed kan cashen, maar dat werkt niet. 0900 nummers moetne dan binnen de bundel zitten, volgens mij is dat niet het geval (heb Relax 20) en via sms zou het ook kunnen, maar dit kostte me weer extra geld waardoor ik meer betaalde dan ik terugkreeg (was gelukkig maar ongeveer 5 euro).

Weet wie wat ik hiermee kan doen. Ik zit vast aan dit abonnement tot jan 2012. Je kunt het beltegoed alleen verhogen en niet verlagen volgens mij bij relax van t-mobile.
Ik heb nu al een behoorlijk bedrag aan beltegoed wat je niet 1 2 3 opbeld.
Reputatie 2
Wellicht een optie om b.v. je mobiel even uit te lenen aan iemand die je weet dat graag lang belt?
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde, heb daarom een flex abonnement. Probeer je abonnement om te zetten in een flex abonnement, dan kan je in ieder geval je beltegoed onbeperkt meenemen. Ik maak het beltegoed altijd op als ik op vakantie ben in het buitenland het is dan nl. veel duurder bellen. Succes.
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde, heb daarom een flex abonnement. Probeer je abonnement om te zetten in een flex abonnement, dan kan je in ieder geval je beltegoed onbeperkt meenemen. Ik maak het beltegoed altijd op als ik op vakantie ben in het buitenland het is dan nl. veel duurder bellen. Succes.

is het niet zo dat je in het buitenland extra kiosten maakt, dus alle kosten die je maakt in buitenland vallen onder overige kosten en dat betaal je naast je maandelijkse bedrag!1
Reputatie 5

is het niet zo dat je in het buitenland extra kiosten maakt, dus alle kosten die je maakt in buitenland vallen onder overige kosten en dat betaal je naast je maandelijkse bedrag!1

Je kunt al een tijdje geen priv