Wijzigen abonnement/tariefplan

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

434 reacties

Reputatie 4
Met de flex kon je idd het 1 en ander doen als je veel beltegoed had.
Dat heb ik ook gedaan :)

Met de relax wordt het toch anders..
Zit te denken wat je zou kunnen doen met al dat tegoed...

Ben bang dat je toch veel zal moeten bellen en sms'en met je relax...
Reputatie 2
Ik bel ook zoveel mogelijk met mijn mobiel, maar heb nu inmiddels ook een beltegoed van 148 euro. En ik zit er ook nog anderhalf jaar aan vast. Ik leen nu ook mijn telefoon uit als iemand moet bellen, maar opschieten doet het niet echt.
[QUOTE=khallil;747294][QUOTE=Lena;747274]Ik heb precies hetzelfde, heb daarom een flex abonnement. Probeer je abonnement om te zetten in een flex abonnement, dan kan je in ieder geval je beltegoed onbeperkt meenemen. Ik maak het beltegoed altijd op als ik op vakantie ben in het buitenland het is dan nl. veel duurder bellen. Succes.[/QUOTE

Flex bestaat niet meer sinds afgelopen 25 okt. alleen nog voor de zakelijke klanten
[QUOTE=jen876;747314][QUOTE=khallil;747294][QUOTE=Lena;747274]Ik heb precies hetzelfde, heb daarom een flex abonnement. Probeer je abonnement om te zetten in een flex abonnement, dan kan je in ieder geval je beltegoed onbeperkt meenemen. Ik maak het beltegoed altijd op als ik op vakantie ben in het buitenland het is dan nl. veel duurder bellen. Succes.[/QUOTE

Flex bestaat niet meer sinds afgelopen 25 okt. alleen nog voor de zakelijke klanten.
Reputatie 2
Heb zelfde probleem ik zit nou al boven 300 euro.En heb nog 7 maanden voor einde contract.Heb flex abo.Bel zoveel mogelijk naar buitenland.Maar dat helpt ook niet veel.
Reputatie 2
Hoi ik snap het ook even niet der staat dat ik 4 a 5 min gebelt heb maar moet nu al 2,80 euro betalen terwijl het 10 cent per min is en internet zit in me bundel ga maandag wel bellen want dat gaat in het weekend ook al niet meer!
Maar je spaard het in een relax abbo ook op hoor je beltegoed niet alleen in een flex
Reputatie 6
ksrt schreef:

Heb zelfde probleem ik zit nou al boven 300 euro.En heb nog 7 maanden voor einde contract.Heb flex abo.Bel zoveel mogelijk naar buitenland.Maar dat helpt ook niet veel.

Veel internetten op je mobiel helpt ook!
Reputatie 5
priscill schreef:

Hoi ik snap het ook even niet der staat dat ik 4 a 5 min gebelt heb maar moet nu al 2,80 euro betalen terwijl het 10 cent per min is en internet zit in me bundel ga maandag wel bellen want dat gaat in het weekend ook al niet meer!
Maar je spaard het in een relax abbo ook op hoor je beltegoed niet alleen in een flex

Dan zul je wel iets anders dan nederlandse vaste of mobiele telefoonnummers gebeld hebben, 0900 enzovoort betaal je bij relax buiten je bundel. Als je denkt dat het niet klopt, kijk dan bij de topic overige kosten.
ksrt, je kunt zowat alles doen met je flex tegoed, dan alleen maar bellen, sms-en en internetten. Ook 0900 zit hier in. Heb je ook speciale mogelijkheden voor.
Reputatie 2
foosa08 schreef:

priscill schreef:

Dan zul je wel iets anders dan nederlandse vaste of mobiele telefoonnummers gebeld hebben, 0900 enzovoort betaal je bij relax buiten je bundel. Als je denkt dat het niet klopt, kijk dan bij de topic overige kosten.
ksrt, je kunt zowat alles doen met je flex tegoed, dan alleen maar bellen, sms-en en internetten. Ook 0900 zit hier in. Heb je ook speciale mogelijkheden voor.

Ik heb gebelt met t mobile en me contract gaat eerder in maar me tegoed niet heb wat van hun gekregen en daar mee kon ik doen tot nu dus als het goed is gaat hij straks omhoog en nee geen 0900 nummers gebelt maar wacht het af
Reputatie 2
Via deze site kun je je btg caschen. Alleen met een flex bundel is dit inderdaad mogelijk. http://www.thoorn.nl/ Het geld staat binnen 2 dagen op je rekening.
Reputatie 2
Als het probleem is dat je erg veel beltegoed niet kunt cashen als particulier, maar wel als zakelijk deelnemer, ga dan naar de Kamer van Koophandel en laat je voor kort inschrijven als handelsfirma voor ongeveer 60 Eurootjes, regel direct een zakelijk abonnenment waarbij je wel kunt cashen. Daarna je "zaak" na verrekening direct weer afzeggen en je uit laten schrijven bij de Kamer van Koophandel- zeker als je kans hebt om werkeloos te raken. ( want ingeschreven als ondernemer of zzp
Reputatie 2
[QUOTE=dinah;748117]Als het probleem is dat je erg veel beltegoed niet kunt cashen als particulier, maar wel als zakelijk deelnemer, ga dan naar de Kamer van Koophandel en laat je voor kort inschrijven als handelsfirma voor ongeveer 60 Eurootjes, regel direct een zakelijk abonnenment waarbij je wel kunt cashen. Daarna je "zaak" na verrekening direct weer afzeggen en je uit laten schrijven bij de Kamer van Koophandel- zeker als je kans hebt om werkeloos te raken. ( want ingeschreven als ondernemer of zzp
Reputatie 2
C1ndy schreef:

ksrt schreef:

Veel internetten op je mobiel helpt ook!

Volgens mij gaat internet niet van je bundel af maar wordt het berekend als extra kosten weet ik uit ervaring!
Reputatie 2
Hallo,

Ik had een vraagje..
Zelf heb ik 2 abbonementen..een Relax 35 en een voordeelsim abonnement.
Op de Relax 35 heb ik ook een Instant Email bundel op, maar wilde ik dus weten of die niet overgezet zou kunnen worden op me voordeelsim abbonement, aangezien ik nu teveel belminuten op me relax heb die ik niet gebruik omdat ik er toch al op ping en sms..
Ik heb me voordeelsim aan me moeder gegeven maar die gaat over de bundel, dus dan zou ik haar mijn Relax abbo geven en die voordeelsim abbo met instant email dan voor mezelf gebruiken..

Dus mijn vraag is of dat veranderd kan worden..

Alvast bedankt,

Elly
Reputatie 5
@lilgomes

Ik heb een prive bericht gestuurd over je abonnementen.
Zou je daar een reactie op willen geven?
Reputatie 5
@ pongo,
Als je flex hebt, wordt internet wel met je beltegoed verrekend, dat is nou net het grote verschil van flex met de andere abonnementen, dat al het gebruik uit je tegoed gaat. Werkt anders dan je relax 200 die jij hebt.
Reputatie 2
Ik heb deze week een zakelijk Flex 30 SO contract overgenomen. Er is mij door de telefonische klantenservice, onder andere door mevr. van Otten, bevestigd dat de abonnementsvorm niet veranderd wordt bij contractovername. Enkel verrekening van BTW zou veranderen.

De contractovername is vandaag doorgevoerd en tot mijn verbazing heb ik nu een Relax 30 SO abonnement. Dat was was niet de afspraak! Ik weet dat het Flex abonnement niet meer nieuw afgesloten of verlengd kan worden, maar de klantenservice heeft mij meermaals bevestigd dat bestaande zakelijke Flex abonnementen gewoon naar particuliere Flex abonnementen omgezet kunnen worden. Daarbij is het ook raar dat het abonnement naar een Relax 30 SO abonnement is omgezet, dit abonnement bestaat immers ook niet meer officieel bij T-Mobile.

Daarom wil ik dat ofwel het abonnement wordt omgezet naar een particulier FLEX 30 SO abonnement inclusief gratis Web'n'walk plus abonnement, zoals afgesproken en bevestigd door de klantenservice, ofwel dat de contractovername wordt teruggedraaid.
Reputatie 6
@phmjout
Ik begrijp dat je dit als vervelend ervaart. Ik heb je een priv
Reputatie 2
Hallo allemaal,

Elke maand zit ik dik over mijn abonnement heen en wil dus heel erg graag mijn tariefplan wijzigen.

Ik heb nu een relax 150 sim only abbonement van 6.95 p. maand en wil graag over naar een voordeelsim van 300+100 van 12.95 p. maand

mijn vragen :

1. zijn er extra kosten aan verbonden om naar een ander tariefplan te gaan?
2. heb ik dan 300 smsjes en 100 belminuten?
3. zijn er nog dingen waar ik moet opletten?
Reputatie 2
Je kunt een maal per maand kosteloos overstappen op een hoger of gelijkwaardig tariefpan
Reputatie 4
enile schreef:

Hallo allemaal,

Elke maand zit ik dik over mijn abonnement heen en wil dus heel erg graag mijn tariefplan wijzigen.

Ik heb nu een relax 150 sim only abbonement van 6.95 p. maand en wil graag over naar een voordeelsim van 300+100 van 12.95 p. maand

mijn vragen :

1. zijn er extra kosten aan verbonden om naar een ander tariefplan te gaan?
Overstappen is gratis, wel hoger of gelijkwaardig.
2. heb ik dan 300 smsjes en 100 belminuten?
Waarschijnlijk niet gelijk. Controleer wanneer je de bundels krijgt elke maand en doe een omzetting een dag ervoor. Dan begin je de nieuwe periode gelijk met de volle bundel.
3. zijn er nog dingen waar ik moet opletten?

Als je nu korting krijgt op je relax sim only dan komt die te vervallen.
In contractsperiode is het niet mogelijk om weer terug (lees: naar beneden) te gaan.
De voordeelsim is een bundel waarbij je per minuut wordt afgerekend. Die je nu hebt betaal je de eerste minuut en ga je per seconde verder.
[/quote]
Reputatie 2
hoe zit het met het aantal smsjes dan?

is dat dan gewoon 300?
Reputatie 6
@enile
Wanneer je kiest voor Voordeelsim 300+100, dan ontvang je 300 belminuten en 100 sms'jes.
Reputatie 2
Ik heb deze week een zakelijk Flex 30 SO contract overgenomen. Er is mij door de telefonische klantenservice, onder andere door dhr Zwackhalen, bevestigd dat de abonnementsvorm niet veranderd wordt bij contractovername. Enkel verrekening van BTW zou veranderen.

De contractovername is vandaag doorgevoerd en tot mijn verbazing heb ik nu een Relax 550 SO abonnement. Dat was was niet de afspraak!!

Ik weet dat het Flex abonnement niet meer nieuw afgesloten of verlengd kan worden, maar de klantenservice heeft mij meermaals bevestigd dat bestaande zakelijke Flex abonnementen gewoon naar particuliere Flex abonnementen omgezet kunnen worden. Dhr. Jeroen Zwackhalen van jullie klantenservice heeft dit afgelopen maandag 07-02 om 1520 uur, na raadpleging met drie collega's, expliciet telefonisch bevestigd.

Daarom wil ik dat ofwel het abonnement wordt omgezet naar een particulier FLEX 30 SO abonnement, zoals afgesproken en bevestigd door de klantenservice, ofwel dat de contractovername wordt teruggedraaid.
Reputatie 2
@Phmjout2
Ik verwacht niet dat je een zakelijke flex naar een particuliere flex mag omzetten.
Op een eerdere vraag van mij of ik een particuliere flex om kon zetten naar zakelijk werd wel positief geantwoord, echter, het opgebouwde beltegoed zou komen te vervallen.
Uit jouw verhaal blijkt maar eens weer overduidelijk dat zowel intern als extern heel veel onwetendheid en stilzwijgen heerst als het om het begrip flex gaat.